1. leht 1-st
Pick Up-i õlifilter
Postitatud: L Jaan 23, 2010 5:48 pm
Postitas GC
Juba teab mitmendat korda on pick up-l (D22, 76 kw) õlifiltrist õlileke.
Pidavat olema mingid ebaõnnestunud tihendiga filtrid ja tavaliselt ilmnes leke kohe õlivahetuse järel. Seekord peale õlivahetust sõidetud mingi
7000 km ja jälle loigud all.
On veel keegi sellise probleemiga kokku puutunud!?
Tänud
Postitatud: L Jaan 23, 2010 5:56 pm
Postitas Landy
Tekkis küismus, ka kõigil filtri tootjatel on sama mure või teeb selle vaid üks tootja neid?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 6:15 pm
Postitas GC
Sellel autol on õli ja seega filtrit vahetatud mingi 30...35 korda. Õlileke on ilmnenud mingi 4...5 korda. Probleeme polnud kui auto hooldused teostati nissani esindustes (fakto, marki auto). Hiljem kodule ligemal, väiksemates töökodades hooldust tehes, hakkas sellist asja juhtuma... tõenäoliselt läks siis auto külge mingi x tootja filter.
Postitatud: L Jaan 23, 2010 6:36 pm
Postitas pets9555
Ei usu, et kõikidel filtritel mingi jama tihend. Arusaadav, kui üks kord juhtub, aga 5 korda järjest? ma arvaks et on mingi vigastus sellel pesal, kuhu filter kinnitub, äkki tihendi soones mingi jama ja filtri tihend ei istu korralikult paika.
Pets
Postitatud: L Jaan 23, 2010 6:43 pm
Postitas Kodutu
Juhtus säärast asja ka originaal filtritega, lihtsalt saadi enne jaole kui masin kliendile tagastati.
Postitatud: E Jaan 25, 2010 8:55 pm
Postitas d22
Enda d22-l ka juhtunud paar korda mitte originaal filtritega.
Postitatud: E Jaan 25, 2010 8:59 pm
Postitas vant
Äkki on põhjus märksa lihtsam? Kes sellel autol ise õlifiltrit vahetanud, teab, et kõige lihtsam see ettevõtmine ei ole. Võib- olla on neil seal esinduses mingi filtrisordi jaoks sinna spetsvõti, aga üldiselt on filter sellises kohas, kuhu ühegi võtmega teda kinni- lahti keerama ei pääse. Olen ise õli vahetades ikka teda käega kinni ja lahti teda keeranud, aga lihtne see ettevõtmine ei ole. Mootori soovitaks ka enne korralikult ära pesta, vastasel korral võib liivaterake kergesti tihendi vahele jääda. Ülevalt poolt filtrit käega kinni keerates pole porise mootori korral seda võimalik täie kindlusega vältida.
Postitatud: E Jaan 25, 2010 10:44 pm
Postitas STG44
b-filtrite probleem. ühe D22 mootor sai isegi haiget lekkiva b-osa tõttu. üldiselt selle auto puhul mõttetu kokkuhoid, kauple esindusest hinda alla ja ok.
Postitatud: E Jaan 25, 2010 11:05 pm
Postitas vant
Missugune on a ja missugune b varuosana müüdav filter? Kas tunnustatud varuosatootja filter on b- filter? Kas Nissan toodab ise filtreid ja neid siis esinduses müüakse a- varuosana?
Postitatud: E Jaan 25, 2010 11:37 pm
Postitas ANDRES ATV
Filtreid (plekist) ei keerata vötmega kinni!On liikvel praegu päris palju filtrite lekete probleeme,kogemus hiljutti,järjest 6filtrit.Ykski auto firma ei tee ise filtreid,köikk tuleb all hankkena,tegijaid on on minu mäletamismööda kuskil ainult 6

Postitatud: T Jaan 26, 2010 10:13 am
Postitas vant
Filtrit võiks võtmega keerata küll, kui võtmel on momenditundlik saba ja käega hästi keerama ei pääse. Milleks selline resoluutsus? Ja et maailmas on 6 õlifiltritootjat... No ma ei tea. Arvan, et pelgalt Hiinas on neid juba vähemalt 60. Kas nad toodavad b, c või d varuosa, seda mina ei tea. Aga vaevalt FIAMM´i, Championi või Boschi õlifiltrid sealt tehasest tulevad. Võib- olla hoopis Taiwanist:) Võimalik, et nn. kvaliteetfiltritid, mida eelpoolmainitudki kaubamärkide all müüakse, tulevad tõesti põhimõtteliselt ühtedest tehastest, kus neile erinevad logod peale trükitakse. Eks varuosamüüjad teavad paremini.
Postitatud: T Jaan 26, 2010 11:26 am
Postitas ANDRES ATV
Mötlesingi ainult kvaliteet fitreid. loomulikult on palju muid tegijaid maailmas,aga kvaliteet on vast tähtsam. Jamasid pole tarvis.