1. leht 1-st

Pajero vs Pajero Sport

Postitatud: P Okt 02, 2005 4:41 pm
Postitas volts
Servus, et siis selline teema juurdlemiseks mulle ette sattunud.
Tahaks teada, et kas 4x4 tehnika poolest on Pajero ja Pajero Sport samad, kui aastaks võtta 1999 ja üles?

Ning mida arvata kooslusest diisel+automaat kast+pori/lumi???
OK, suure algustähega Offroadi tegema ei ole plaanis hakata, aga talvel mõnele põlluteele mida kunagi ei lükata tahaks teinekord keerata või siis sügisel/kevadel "maale vanaema juurde" sõita. Kas automaat kast saab sellise asjaga hakkama?

Ning mingitest difrilukkudest on vist selliste massinate juures palju unistada? (Hoolimata sellest, et praktiliselt kõigis müügikuulutustes on need märgitud)

Postitatud: P Okt 02, 2005 6:26 pm
Postitas Stupiduser
Pajero (Wagon) ja Pajero Sport peaksid tehniliselt täiesti erinevad masinad olema.

Pajero Sport on töisem, Wagon linnamaasturlikum (suur ja raske).

Sõbral on automaadiga diisel Wagon. Tundub, et ta on rahul. Täis tuisanud põlluteed pidi sõites tuli mul küll hirm naha vahele aga kinni ei jäänud.

Difriluku all on silmas peetud võib-olla lukustatavat keskdifrit? Minu mäletamist mööda olid veoskeemid järgmised: tagavedu, nelivedu lahtise keskdifriga, nelivedu lukustatud keskdifriga ja aeglane nelivedu lukustatud keskdifriga. Vinge!

Postitatud: P Okt 02, 2005 7:22 pm
Postitas Landy
Kui ma õigesti mäletasn, siis Pajero Sport on rohkem Maastur, kui Wagon.
Veidi vähem plastikut ja ka kliirents tiba suurem.
Samas Silberauto ei räägi oma kodukal sõnagi sellistest "ebaolulistest" maasturi andmetest, nagu kliirents, sildade konstruktsioon ja nelikveo skeemid. :x

Õnneks on meie põhjanaabrid hoolikmad.
http://www.mitsubishi.fi/models/pajeros ... icalspecs/

Postitatud: P Okt 02, 2005 9:38 pm
Postitas tarmo
Stupiduser kirjutas:Difriluku all on silmas peetud võib-olla lukustatavat keskdifrit?
Pigem peetakse seal silmas seda, et autol on lihtsalt rummulukud olemas :)
Tüüpiline teadmatu (või autot paremas valguses näidata sooviva) müügimehe pläma :x

Postitatud: P Okt 02, 2005 11:35 pm
Postitas volts
Vaatkus lugu, ja mina arvasin just, et see Sport on rohkem nalja tegemine. No igatahes tänud.

Veoskeemide kohta niipaljukest, et vähemalt 2005 aasta Spordil oli küll ainult kolm skeemi minu mäletamist mööda: tagavedu, kiire nelivedu ja aeglane nelivedu.

Postitatud: E Okt 03, 2005 12:17 am
Postitas Landy
volts kirjutas:Veoskeemide kohta niipaljukest, et vähemalt 2005 aasta Spordil oli küll ainult kolm skeemi minu mäletamist mööda: tagavedu, kiire nelivedu ja aeglane nelivedu.
Enamus "part time" kjapsidel on nõnda. Vist vaid ühel japsil olen näinud ka aeglast tagavedu. (Nagu minu LR-il).

Seda kas Spordi tagasillas mingeid mehhaanilisi või elekrilisi veojõudu korrigeerivaid asju on, kugsagilt kahjuks välja ei lugenud.

Postitatud: E Okt 03, 2005 12:40 am
Postitas am
Pajero Sport on tehnika poolest analoogne vanematega<99.Wagon on ilma raamita ja v'ga hea diiselmootoriga linnamaastur. M]lemil tagasillas tehase LSD

Postitatud: R Okt 21, 2005 3:18 pm
Postitas mhm
Uus Wagon on integreeritud raamiga, see on reeglina jäigem kui tavaline redel.
Spordil on võrreldes uue wagoniga see jama, et esisilla konstruktsioon on lihtsam, kuival teel esisilda sees hoides oled varsti esirehve vahetamas

Ja kui uusi võrrelda, (mõlemaid proovitud) siis on nad täiesti erineva klassi autod, sport on lihtne, seestpoolt puukuuri meenutav kast, mootor on kah kehva, aga see eest odav tööriist. Wagon on maastikul piisavalt võimekas, samas raske ja linnas ning maanteel minu hinnangul oma klassi mugavaim maastur (tagaveoga sõites).

Postitatud: R Okt 21, 2005 4:46 pm
Postitas Stupiduser
Piisavalt võimekas??? Kas see tähendab seda, et Männikul läheb liivamäest üles?

Postitatud: R Okt 21, 2005 6:28 pm
Postitas tarmo
mhm kirjutas:Uus Wagon on integreeritud raamiga, see on reeglina jäigem kui tavaline redel.
Misasi on integreeritud raam? Kandevkere vä? :twisted:
Edit: ok, on vist jah selline mõiste olemas, my bad.
mhm kirjutas: Spordil on võrreldes uue wagoniga see jama, et esisilla konstruktsioon on lihtsam, kuival teel esisilda sees hoides oled varsti esirehve vahetamas
Milles see lihtne esisilla konstruktsioon seisneb, et ta esirehve kiirelt kulutab? :shock:
Võibolla sa pidasid lihtsalt silmas seda, et kuna puudub keskdiferentsiaal, siis pööramisel lohisevad rattad mingil määral kaasa (sel juhul enamasti siiski tagumised mitte esimesed).

Postitatud: P Okt 23, 2005 4:10 pm
Postitas rai
Pajero ja Pajero Spordi erinevused.

Pajero alates 2000aastast:
Kandev kere, sõltumatu vedrustus.
Kasutatakse kolme mootorit:
2,5td manuaal käigukastiga tavalise part- time neliveoskeemiga(oma silmaga näinud pole mootori võimsuse poolest liigitaks eluohtlike hulka suur auto nõrk mootor).
3,2 D id(Mitsubishi ühisanum pritse) vanemad mootorid 121kw uuemad 118kw võimalikud nii manuaalkastiga kui ka automaatkastiga, SuperSelect II 4wd süsteemiga(4wd seotud veojõukontroll süsteemiga osad autod omavad taga diferentsiaali lukustust, siis pole autol veojõu ja stabiilsus kontrolli). Neliveo juhtimise variandid: tagavedu, kiire nelivedu, keskdiferetsiaali lukustusega nelivedu, aeglustiga keskdiferentsiaali lukustusega nelivedu.
Veojõu- ja stabiilsuskontroll on välja lüllitatav, aga mitte täielikult, sest kui auto näiteks diagonaali kahe ratta peale kiikuma ajada, siis just veojõukontroll on see, mis pidurdab õhus olevad rattad kinni nii, et need rattad, mis on maas autot edasi saaksid vedada. Süsteemi miinuseks saab lugeda seda, et kui väga tugevalt autot kurnata hakkab auto hoiatusheliga märku andma puhkuse vajadusest, samas inimese lolluse eest peab ju masinat kuidagi kaitsma.
Viimane mootori valik on 3,5liitrine Gdi bensiini mootoriga auto, neliveo võimalused analoogsed 3,2 liitrise versiooniga.

Pajero Sport:
Raamiga, tagumise jäiga sillaga, ees torsioonvedrustusega.
Mootoreid on autol kaks:
2,5td vanemad 73kw, uuemad alates 2002 85kw ja 3.0 bensiini mootoriga versioon. Diisel Pajero Sport on ainult manuaalkastiga, bensiin võimaldab lisaks ka automaati. Pajero Spordi neliveol on kolm asendit: tagavedu, keskdiferentsiaali lukustusega nelivedu koos esisilla rummu lukkudega(sellepärast võib nelivedu kasutada ainult, siis kui seda ikkagi tarvis on) ja aeglustiga keskdiferentsiaali ja esisilla rummulukustusega on viimane variant.
Enamasti on tõesti Pajero Sportidel tagasilla LSD, kuid Eesti turul on ka teistsuguseid variante läbi käinud ja kui auto on kuskilt euroopast toodud, siis tasuks seda kontrollida.

Isiklikult mulle endale maasturina Pajero Sport rohkem on nagu selline tugevam tükk rauda, aga see on selline maitse asi peab ise proovima.

Postitatud: E Okt 24, 2005 3:33 pm
Postitas mhm
to stupiduser.
Piisavalt võimekas tähendab seda, et pole metsas, ehitusplatsidel ja põllul jms. tingimustes hätta jäänud ja ka mitmesaja kilomeetrisel kiirteeotsal ning linnas ei kurda seljabvalude ja ebamugavuste pärast.
Männiku kohta ei tea sest, mul pole olnud vajadust sinna sõita. Mul on maasturit vaja siiski selleks, et temaga liigelda, niisama asja eest teist taga ma autot treileriga kuhugu mudaaugu juurde ei vea ja mudaauku ei sõida, et vaadata kas ja kui kiiresti välja tuleb.
Mitte, et see kuidagi paha oleks, aga teised hobid on lihtsalt:)

Re: Pajero vs Pajero Sport

Postitatud: P Nov 13, 2005 11:45 pm
Postitas Vaiko21
Tere

Mina ise sõidan pajero wagon'iga -99 2,8td ja automaat ei kurda pole siiani vintsi vaja läinud ja männikul ka kõik mäed vallutatud :D aga siis kui autot vatasin siis uurisin sain aru nii pajero sport kandevkere (linnamaastur) ja pajero wagon redelraam (maastur)