1. leht 2-st
91 2,5 TD Pajero parem esimene ratas blokeeritud
Postitatud: R Jaan 22, 2010 7:49 pm
Postitas ussikeudus
Tere!
Sõites 4x4 asendis, käru taga, käis mingi kromps auto all ja auto keeras joonelt paremale ninaga lumehange. Keeldub liikumast edasi ja tagasi. Lõpuks tõstsin esisilla tungrauaga õhku, parem esimene ratas totaalselt kinni, samal ajal kui vasak liigub 4x4 asendis edasi ja tagasi. Tungraua peal olles oli tunda, et autot saab mõni sent liigutada, kuid mitte siis kui esirattad maas. Õnneks juhtus lugu kodustuksest 100 m kaugusel, väljas 16 kraadi külma ja juba pimedaks ka läinud.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 9:03 pm
Postitas fagott
Proovi varianti, kui neliveo välja võtad ja hubid lahti keerad. Pakuks esimese hooga püsikiirusliigendi viga.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 9:04 pm
Postitas fagott
Kui manuaalhube pole, siis vist küll ei aita.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 9:51 pm
Postitas rt23
Mina keeraks huubi üldse ära, vb see puru. Samas patrolil oli tõesti sellise sümptomiga püsikiirusliigend. Pajerol sõltumatu vedrustus ja pooltelg näha.
Niiet pakuks kas HUB, rattalaager või piduritega mingi jama.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:20 pm
Postitas ussikeudus
Meeldiv tunda, et polegi üksi keset metsi...on see HUB välistingimustes eraldatav, et vähemalt tagaveoga kuhugi asustatud punkti jõuda?
Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:29 pm
Postitas tyyp07
ussikeudus kirjutas:Meeldiv tunda, et polegi üksi keset metsi...on see HUB välistingimustes eraldatav, et vähemalt tagaveoga kuhugi asustatud punkti jõuda?
Keerad HUB-i poldid lahti ja ongi käes. Pole seal keerulist midagi.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 11:13 pm
Postitas ussikeudus
...nojah, asun siis valges neid HUB polte otsima,ise küll kahtlustasin, kas äkki esireduktoris mingid rattad pole riidu läinud,aga seda näeb siis pärast poole...igal juhul tänud viidete eest!
Postitatud: L Jaan 23, 2010 9:39 am
Postitas Maasturid
Selle auto esisilla ehitusest saab aimu
SIIT
Postitatud: L Jaan 23, 2010 11:04 am
Postitas ussikeudus
Tänud Roosna -Alliku mehele...esiveo siseelust nagu röntgenipilt! Kui veel aparaadi sooja kuuti saaks!
Postitatud: L Jaan 23, 2010 4:42 pm
Postitas ussikeudus
Päevatöö - auto hangest traktoriga lageda koha peale tiritud ja kuuskantvõtmega poldid välja keeratud kuni vastu tuleb konservipurgikaanetaoline plekk kirjaga AUTO FREE HUB. Kruvikeerajaga urgitsemisele ei allu,vajab see torutange, sõrga või ketaslõikurit?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 6:30 pm
Postitas ussikeudus
Laekus inf, et kaas käib ära keeramisega. Nüüd tuleb ikkagi keevitama ja lõikama hakata, et torutangid sentimeetri jagu pikemaks aretada, nii jämedat asja pole vaja olnud varem keerata.
Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:29 pm
Postitas ussikeudus
Kaane ärakeeramisriistapuu aretustöö tulemus sai kuuvalgel ja lumiste kuuskede vahel kohe järgi proovitud...ja viimase ennastsalgava pingutuse tulemusena...hakkaski liikuma! Polnud ta purgikaas midagi, peene vindiga pealegi. Nüüd käis hub rõõmsalt edasi-tagasi ja andsin lootusrikkalt vänta, et tee pealt koduõue jõuda...kuid auto soostunud paigast liikuma, täpselt nagu kännu taga. Kas siis tõesti laager?
Postitatud: L Jaan 23, 2010 8:50 pm
Postitas rt23
Kui HUB-i ära keerad siis välistab see sillavea, jääb järgi kas laager või pidurid. Keera ratas alt, ja vaata kas pidurid liiguvad. Keera kasvõi sadul maha. Kui seee norm siis eriti muud varjanti vist pole kui laager kinni jooksnud.
Postitatud: P Jaan 24, 2010 1:18 pm
Postitas ussikeudus
Täna san siis ratta maha kruvitud ja pidurisadula ka...kogu äkilise kinnikiilumise oli põhjustanud OMA KOHALT LAHKUNUD PIDURIKLOTS! Mis moodi selline asi üldse võimalik on, et ta uue pesapaiga leidis piduriketta ja vastas oleva detaili vahel, on mulle veel sügavalt arusaamatu, ilmselt tuleb kätte saamiseks maha monteerida piduriketas. Üldiselt kipuvad kulunud piduriklotsid õudset häält tegema kuid antud juhul võisin konstateerida viimasel ajal kuidagi ainult tundlikumaks muutunud pidureid, arvasin, et lihtsalt piduriõli on külmaga paksemaks läinud.
Kujutan ette, mille mõnus segadus oleks tekkinud näiteks Inglimaal M1-el, kui selline auto ühtäkki mõnest lorrist mööda hakkab minema ja siis üle kuudi lendab... Mul on elus kolm korda vene tehnikal liikudes pidurid enne risteed ja teerulle täis silda ära kadunud, kuid igal juhul eelistasin ma neid variante kui sellist ootamatut juhitavuse kaotust.
Minu aastaid tsementeerunud usaldus selle auto vastu haihtus hetkega ...
Postitatud: P Jaan 24, 2010 4:29 pm
Postitas isakene
Usaldusega auto vastu pole siin midagi pistmist, see on ikka peremehe viga, et autot õigel ajal ei hoolda. Kõik mis liigub, see ka kulub.
Piduriklots kiilub sadula ja ketta vahele siis, kui on kiiluks kulunud või kui kate metallosa pealt irdub. Seda ei juhtugi nii harva kui arvata võiks. Selleks, et klots aga sadula ja ketta vahele mahuks, peavad üks või teine parajalt kulunud olema, muidu pole see kuidagi võimalik.
Nii et ära süüdista autot vaid vaheta õigel ajal pidurikettaid ja -klotse ning sadulat võiks ka aegajalt kontrollida.

Tasemel margihooldustes näiteks vahetatakse klotsid ja kettad komplektis...