1. leht 1-st
TROOPER`90 2,8TD Mootor lonkab
Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:31 am
Postitas aivo141
Tere,
Kas keegi teab mis võib olla viga mootoril kui ta tühikäigul töötab korralikult aga kui gaasi anda siis 1 silinder lõpetab töötamise,samas kui pöördeid anda u.3000 siis jälle töötab? See jama tekkis kui eile hakkasin töölt koju sõitma. Samas ei tea kas keegi seal üldse midagi mootoris teinud on v. ei ole sest alles nädal tagasi sai see isend soetatud.
Kas viga võib olla kütusefilteris? samas ta seisis terve öö soojas garaažis ja hommikul pumpasin igaks juhuks kütte ülesse enne käivitamist.
Ette tänades aivo
Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:46 am
Postitas seenior2
esialgu soovitaks kontrollida pihustite tööd,kuid ilma eriseadmeteta sa seda teha ei saa - kahjuks! Keera pihustitesse minevad kõrgsurvetorud veidi lahti(töötav mootor) ja siis näed,kas kõrgsurvepump lööb kõigile pihustitele ühtlaselt.Kui kuskil on õhku vahel,pääseb ka see nüüd vabadusse

See tegevus aitab ka mittetöötava pihusti selgitada ja siis pihusti maha ja... edasi aitavad spetsialistid juba.
Postitatud: N Jaan 21, 2010 11:01 am
Postitas aivo141
seenior2 kirjutas:esialgu soovitaks kontrollida pihustite tööd,kuid ilma eriseadmeteta sa seda teha ei saa - kahjuks! Keera pihustitesse minevad kõrgsurvetorud veidi lahti(töötav mootor) ja siis näed,kas kõrgsurvepump lööb kõigile pihustitele ühtlaselt.Kui kuskil on õhku vahel,pääseb ka see nüüd vabadusse

See tegevus aitab ka mittetöötava pihusti selgitada ja siis pihusti maha ja... edasi aitavad spetsialistid juba.
ok aga ta töötab ilusti tühikäigul,st et kui ma lahti nad keeran siis ma ikka ei saa teada seda milline ei tööta.
Aga ühe asja ma sain küll teada miks ta gaasi andes kohe ei töötanud korralikult. Häbi küll öelda aga see kuradi nupp mootori soojenduseks oli sisse lülitatud ja see ju sulgeb õhu pealevoolu osaliselt mootoril. Nüüd asi natuke parem aga ikka mingi 1800 -2500 pöörde peal hakkab puterdama ja sinist viskama.
Postitatud: N Jaan 21, 2010 11:22 am
Postitas seenior2
Ma ei tunne-tea sinu konkreetset autot,seepärast ei tea nupust midagi.Kuid avad veidi pihustisse mineva toru ja annad pöördeid(Gaasi) juurde,kui nüüd märkad olulist lonkamist,on pihusti korras,st. kui avades mootori töös miskit ei muutu(pööretega !),oled õige pihusti juures.