1. leht 4-st
4runneri LSD diffri probleem?
Postitatud: K Jaan 20, 2010 9:52 pm
Postitas saunatont
Sai hiljuti soetatud 4runner ja taga peaks olema LSDdiffer,mis aga praktikas ei toimi. Kas probleem võib olla lihtsalt vales õlis või on asi keerulisem? Uurisin Jeebi venekeelselt lehelt diffri ehitust ja toimimis põhimõtet ning arvan ,et Toyotal ta sama. Kas on kellegil otsest kogemust ja oskab nõu anda???
Postitatud: K Jaan 20, 2010 10:23 pm
Postitas boob
LSD diffris peab olema LSD õli, muidu asi ei toimi, kui Sa seda kuulda tahtsid.
Postitatud: K Jaan 20, 2010 10:42 pm
Postitas saunatont
Et siis võiks alustada õlivahetusest? Rattast keerates pöörlevad rattad ühes suunas aga jõu rakendudes, ehk siis lumes mütates asi eitoimi
Postitatud: K Jaan 20, 2010 10:50 pm
Postitas boob
Jah, kõigepealt õige õli sisse ja sisi vaata, kas asi paraneb. Kui seal on mingi muu (tavaline) sillaõli sees olnud, siis võid natukese aja pärast seda LSD õli uuesti vahetada, peseb diffri sellest muust jamast puhtaks.
Aga samas võivad ka kettad kulunud olla...
Postitatud: K Jaan 20, 2010 11:06 pm
Postitas saunatont
Alustan siis õlis ja eks siis vaatab edasi. Tänud nõu eest!!!
Postitatud: N Jaan 21, 2010 5:19 pm
Postitas PARUN
Hiluxil aga nii, et kui mõlemad rattad õhus ja siis ratast kruttida käivad nad eri suundades. Kui aga üks ratas lennus ja kardaanist keerata, siis võid lolliks keerata ennast, olen ka lühikese kangiga proovint ja ei jõua ringi keerata.
Olen varakult ka ühe lsd difri varuosadeks sebinud ja laiali võtnud. Mõned kettad väga korralikud ehk peaaegu uued, kulumis jälgi ei ole.
Postitatud: N Jaan 21, 2010 7:26 pm
Postitas marxkoll
Lihtsam ja odavam -võtta asi laiali ja puhastada ning kontrollida, et vajadusel vahetada kettad ! Egas see õli ka teab mis odav lõbu ole, et seda mitu korda vahetada -ja siis veenduda et ikka ei tööta!!! Tavaliselt asi vana ja kulunud!!!
Postitatud: N Jaan 21, 2010 8:04 pm
Postitas PARUN
marxkoll kirjutas:Lihtsam ja odavam -võtta asi laiali ja puhastada ning kontrollida, et vajadusel vahetada kettad ! Egas see õli ka teab mis odav lõbu ole, et seda mitu korda vahetada -ja siis veenduda et ikka ei tööta!!! Tavaliselt asi vana ja kulunud!!!
Kui ma õegesti mäletan, siis kas seda seal mitte mingi 1.9 l sisse ei läinud ja 1l ca 200 eeki. Sellepärast varusingi juba varakult difri, et kui lahtivõtmiseks läheb ja midagi pekkis on, siis hea võtta kohe. Uus ketta jooks oli või on ca 5k eeki.
Postitatud: N Jaan 21, 2010 8:34 pm
Postitas rato
mul olid kyll suht uued LSDd mis sisse pistsin ette ja taha LJ73 le, aga panin kohe amservist tellitud LSD tihendusseibid sisse, 2tk difri kohta, 54 eek tk. Ja 0,7mm paksud. tehase kood 90564-50005. Seibid 6liga marjaks ja pane valja poole kummagi poole viimast ketast. kui on teine LSD ka olemas siis v6rdle keskosas olevat vedru(sid) (m6nel on 1 , m6nel 2 vedru sees). Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:20 pm
Postitas saunatont
Kas seda kulumis välpa mõõta saab ja kas neid seibe on ka erinevas mõõdus?
Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:31 pm
Postitas rato
saunatont kirjutas:Kas seda kulumis välpa mõõta saab ja kas neid seibe on ka erinevas mõõdus?
Oli 3 m66tu vist, samas kui osav mees oled saad mis m66tu tahes teha omale neid ja kui leiad tutikate LSD friktsioonketaste m66dud siis saab m66ta ikak ju..eks tal paksus kulu ju.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 8:43 am
Postitas PARUN
rato kirjutas:Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Ajate ila jooksma, vaata et jooksen kohe autokallale lammutama.
Siit ka küsimus esimese LSD kohta. Ees peaks olema vaba differ ja nagu ma aru olen saand, siis sellel ülekanne teine, kuid kas see ülekande erinevus tuleb käbist ja taldrikus või on see keskosa ka erinev, ma mõtlen seda kus lsd keettad ja sateliidid sees on. Mõttega sihin sinnapoole, et on olemas teine differ, millel käbi ja taldrik üle visanud. äkki saaks selle ette kompunnida.
Väga näotu ka see, kui ees üks ratas puhkab kui teine rassib tööd teha

.
Teen õhtapoole väikse pildimaterjali ka.
Postitatud: R Jaan 22, 2010 5:52 pm
Postitas rato
PARUN kirjutas:rato kirjutas:Pane need sisse mis pikemad, saab tummisem.Samad difrid peaks olema. Liivas ja libedal s6itmisega laheb nyyd sellistest kohtadest labi ja yles kust enne poleks unistanudki. Niiet tootab.
Ees peaks olema vaba differ ja nagu ma aru olen saand, siis sellel ülekanne teine, kuid kas see ülekande erinevus tuleb käbist ja taldrikus või on see keskosa ka erinev, ma mõtlen seda kus lsd keettad ja sateliidid sees on.
Eks pöörlemise kiiruse erinevus tuleb hammakatest nagu jalgrattalgi ju

Aga vabadifri ja Lsd difri ehitus on kah teine küll jah. Et kui sul on sees vabadiffer, ja saad LSD, tahad ära vahetada, siis ära "käbi" näpi, keera vabadifrilt ylekande( rõngakujuline hammakas kui nii v6ib öölda) poldid lahti pannes terve difri kruustangide vahele. Siis kõva puuklotsi või pronksitükki vahele toppides toksi see hammakas küljest. siis kui tahad Tihenduskettaid toppida juurde LSDle siis LSD difri korpus poltidest lahti, pooleks, kettad märjalt sisse, kopsik kokku, hammakas ja difri korpuse vastav osa+ poldiaugud brake cleaneri ja puhta lapiga ilusti puhtaks. Koputad ylekande hammaka LSD korpuse külge, nii et poldiaugud ilusti klapivad, siis keermeliim vahele, poldid kinni, splindid kinni. Siis differ silla vastava osa külge, regu ära, kasutades värvi jne. Siis paned kogu kupatuse silla külge ja ongi olemas.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 7:32 pm
Postitas PARUN
Tegin siis õhtu ka mõned pildid LSD difrist laiali võetuna.
Läks see differ siis 3x Läti vabariigi viina maksama

Postitatud: R Jaan 22, 2010 9:14 pm
Postitas rato
No tee puhtaks ilusti(see tahab siin traatharja saada siin lausa) , pane selle hammaka asemele enda auto küllest saadu, alumisel pildil oleva kopsiku põhja tihendusketas, teise poole põhja ka ja pintselda kokkupaneku käigus kõik tükid ilusti LSD õliga kokku ja peaks tööle hakkama küll. Kui sul on endal samasugune sees (mida ma küll kahtlen kuna sul jooksid rattad eri suundades keerutamisel) siis nihkatsiga mõõtes sordi paksemad tükid kokku ja lao kokku.