1. leht 2-st
Pajero sureb välja
Postitatud: T Jaan 19, 2010 12:47 pm
Postitas Hydroid
Tegemist on 1990 aasta pajeroga. Kas külm ilm ja halb kütte (sinine diisel) võib mõjuda välja suremisele? Täna hommikul läks halvasti käima, väljas oli umbes miinus 15 kraadi külma ja sõidupeal suri ka vahepeal välja, mootori temperatuur oli siis umbes 60 kraadi C. Ja töötas ka kuidagi väga vaikselt, mootor vist natuke värises. Kas küte võib sellele mõjuda? Aitäh!:)
Postitatud: T Jaan 19, 2010 1:20 pm
Postitas fagott
Võib küll. Tõenäoliselt viga seal peitubki. Kõigepealt pane korralik talvediisel sisse.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 1:22 pm
Postitas Hydroid
Mul hetkel terve paak seda sinist, samas olen alati sealt tanklast võtnud ja kunagi pole probleeme olnud. Õhtul peaks proovima kauem sõita, et küte soojemaks ja vedelamaks läheks.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 1:27 pm
Postitas fagott
Aga kust sa oled kuulnud, et autodel sinist diislit kasutatakse? Minuteada see rohkem küll põllumajanduseks ette nähtud?
Postitatud: T Jaan 19, 2010 1:28 pm
Postitas Hydroid
Minu teada meil ida-virumaal pooled diisel autod sõidavad sinisega:D Nii uued kui ka vanad, aga muidu on ettenähtud jah põllumajandus tehnika jaoks:)
Postitatud: T Jaan 19, 2010 1:31 pm
Postitas fagott
Äkki on teil seal siis külmaprobleeme ka rohkem diislitega

. Ilmselt ei ole see kant jah mitte kõige parem osa Eestist

.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 3:28 pm
Postitas aymur
Tõenäoliselt viga kyttes,sõites kylmub ära ja kui seisma jääb siis mootorisoojus sulatab kytte yles ja saad jälle natuke maad sõita,kõige parem lahendus oleks kytus välja,aga kui seda ei viitsi teha siis kyttelisandit ja 70km/h sõita siis ei kylmu nii kiiresti.

PS:sõites nyyd kyll kytus soojemaks ei lähe.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 3:47 pm
Postitas Allar
Kui se küte ikka suvine või siis lahja talvine, võib sinna 101 lisandit panna ja ei lähe seal paremaks midagi, parafini lahustab ainult temperatuur ja kui se on ikka tugevalt miinuses siis pole mingi ime ,et ta sogane on ja käima ei käi.
Teemaalgataja võiks oma auto värvi kaa kirja panna siis teaksid maksuametnikud täpsemalt keda jahtida.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:19 pm
Postitas Hydroid
Aga ma mõtlesin, et sõites just peaks soojemaks minema, sest ta ju käib pidevalt ringi, ja mootorikõrval natuke soojeneb ja sellest ringlusest ka soojeneb, või ma mõtlen valesti? Ja auto sõidab siis kui maksuametil puhkepausid:):D
Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:29 pm
Postitas pets9555
Mootori juures jah on soe, aga paagis on ju küte külm, torudes on ka külm. Külm küte ju paksem, torud peeniksed ja lisaks sellele on ka filtrist paksemat kütet raske läbi saada. Sõites ju käib jahe tuul auto alt läbi ja teeb asja veel külmemaks. Soe garaaz aitaks sind.
Pets
Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:30 pm
Postitas Hydroid
Samas võib mõelda, et see küte väga halb on, aga mulle tuli ka selline mõtte pähe, kas kütuse filter ei saa täis ummistatud olla või etteande pump katki minna? Sest just praegu proovisin, siis oli nii, et auto läks halvati käima, umbes kolmanda korraga, tavaliselt läheb matsust käima ja kui töötas natukene ja suri välja, või suri välja siis kui gaasi annad. Ja nii igakord, väga halvasti käima ja suri mõne aja pärast välja.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:43 pm
Postitas Maasturid
Hydroid kirjutas:mulle tuli ka selline mõtte pähe, kas kütuse filter ei saa täis ummistatud olla või etteande pump katki minna? .
Usun,et küttefilter on sul parfini täis ja sellepärast ka kõik need probleemid.
Sinine küte on selliste ilmadega vähemalt meiekandis küll üsna paks ja ummistab filtreid(filtrid lähevad hästi kaubaks

)
Vaheta filter ja pane paak korralikku kütet täis,ega lähipäevade ilmad soojemaks ei lähe.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:43 pm
Postitas Hydroid
Proovisin, eemaldasin väljuva vooliku, sest tahtsin vaadata kas kütus on vedel või kuidas, ja oligi nii et kütus on vedel, kuigi imelik:S ja siis proovisin pumbata ja kütust ei tulnud, vajutasin umbes 15 - 20 korda ja ei midagi. Aga kas selle asja nimi ei ole siis etteande pump? Seal on lihtslat filter sees ja kütus käib läbi jah?
Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:55 pm
Postitas Maasturid
Hydroid kirjutas:Proovisin, eemaldasin väljuva vooliku, sest tahtsin vaadata kas kütus on vedel või kuidas, ja oligi nii et kütus on vedel, kuigi imelik:S ja siis proovisin pumbata ja kütust ei tulnud, vajutasin umbes 15 - 20 korda ja ei midagi. Aga kas selle asja nimi ei ole siis etteande pump? Seal on lihtslat filter sees ja kütus käib läbi jah?
Kas plaanidki ainult siia kirjutada mida mõtled,või teed seda mida sulle soovitatakse?
Keera filter maha ja näed mis seal sees on ning miks kütus läbi ei tule.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 11:30 pm
Postitas rt23
küttefilter oleks enne talve tulnud uus panna

aga see nagu esimene asi kui ammu vahetamata ja sellised sümptomid. Mul mahtus õli ka läbi filtri, miks küte ei peaks tulema? Juhul kui suvine pole.