1. leht 1-st

LC 120 ventilatsioon ja ohutus !!!

Postitatud: R Jaan 15, 2010 9:17 pm
Postitas 111CAT
Küsimus ja samas ka teadaanne kõigile LC 120 kasutajatele- omanikele kes ka linnast väljas ja metsa all käivad. On kellelgi olnud salongi ventilatsiooni ,väljalaskesüsteemi ( ??!! ) probleeme kus heitgaasid tulevad sõidu ajal kabiini, salongi ?
LC 120 u 2,5 a kasutuses olnud ja läbisõiduga 170 000 mis liikleb igasugustel metsateedel ( ka nendel mis ainult talvel kannavad tee nime) kuid mitte ekstreemsel maastikul, pakkus juhile tõsise vingumürgituse
( kiirabi väljakutse ja barokambri kasutuse ning nädalase sunnitud tervisetaastamise).
Esindus hetkel ainult maigutab ja väidetavalt uurib masinat
:?:

Postitatud: R Jaan 15, 2010 10:41 pm
Postitas hans
mis mootoriga oli tegemist?kas bensiini- või diiselmootor?

Postitatud: R Jaan 15, 2010 10:48 pm
Postitas 111CAT
Diisel

Postitatud: L Jaan 16, 2010 6:00 pm
Postitas daloc
Äkki räägid vähe täpsemalt kuidas asi juhtus. Kas lumes sumbates? või trassil sõites? või töötas masin pikemalt tühikäigul,juht sees kusagil suuremas lumehanges? Siiani ei ole küll kuulda olnud,et teistel LC120-tel nii B kui D oleks midagi sellist juhtunud :?: Samas võin omast kogemusest öelda,et suuremas lumes sumades olen küll tundnud heitgaaside lõhna salongi tulemas (ei olnud küll LC120-ga vaid LC70-ga selline juhus..)

Postitatud: L Jaan 16, 2010 6:27 pm
Postitas 111CAT
Kõigepealt u. 60 km trassi ( hommikul startimise järel tuntud ving justkui oli kadunud kiiremal sõidul ) misjärel sõideti metsateedel, mis olid lahti lükatud, kuid sõideti aeglaselt.

Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:08 pm
Postitas ibra
111CAT kirjutas:Kõigepealt u. 60 km trassi ( hommikul startimise järel tuntud ving justkui oli kadunud kiiremal sõidul ) misjärel sõideti metsateedel, mis olid lahti lükatud, kuid sõideti aeglaselt.
Kui sõideti aeglaselt siis tuul oli tagant ja oligi ving sees.Kui oli autosid rohkem ,siis võis olla teise auto ving. :chop

Postitatud: L Jaan 16, 2010 10:52 pm
Postitas MahviaDeTyrk
111CAT kirjutas:pakkus juhile tõsise vingumürgituse
( kiirabi väljakutse ja barokambri kasutuse ning nädalase sunnitud tervisetaastamise).
ibra kirjutas:Kui sõideti aeglaselt siis tuul oli tagant ja oligi ving sees.Kui oli autosid rohkem ,siis võis olla teise auto ving. :chop
Sai täna päev otsa 3me autoga mitte just üleliia suurt kiirust arendatud sügavas lumes - ibra su loogika põhjal oleks me kõik surnd

Postitatud: P Jaan 17, 2010 7:39 pm
Postitas 111CAT
Kui sõideti aeglaselt siis tuul oli tagant ja oligi ving sees.Kui oli autosid rohkem ,siis võis olla teise auto ving. :chop[/quote]



Tõsi - vaatamata suhtelisele tuulevaikusele sattus just see LC kiusliku tuule küüsi mis suutis erinevatest sõidusuundades olenemata jätkuvalt tagant puhuda :shock: