1. leht 1-st
w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: R Jaan 15, 2010 6:25 pm
Postitas sakuonice
Kuidas hõlpsamalt mootorini pääseb? Ilmselt harjade kulumise tõttu lõpetas töölepingu. Keskkonsool, kindalaegas eemaldatud. Kuidas edasi? Kas soojenduse astmeline lüliti mõne teisega ka asendatav? Auto on lühike 300GD aastast 1990.
Re: w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: R Jaan 15, 2010 7:00 pm
Postitas trc
sakuonice kirjutas:Kuidas hõlpsamalt mootorini pääseb? Ilmselt harjade kulumise tõttu lõpetas töölepingu. Keskkonsool, kindalaegas eemaldatud. Kuidas edasi? Kas soojenduse astmeline lüliti mõne teisega ka asendatav? Auto on lühike 300GD aastast 1990.
Oled sa kindel, et sul õhuvõtuavas olev takisti pole lihtsalt ära koolenud?
Aga vastuseks su küsimusele: Lihtsat versiooni ei ole. Kogu esiosa pead praktiliselt seest kätte saama. Harjasid saab vahetada kõikidel mootoritel.
Täpsema info vajadusel juba telefon või pm.
Re: w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: T Aug 02, 2011 9:59 pm
Postitas rato
panen siia kuna haakub.
Mul teeb see armatuuri keskel olev vendikas siukest häält nagu oleks miskid puksid seal läbi..kigiseb niiviisi.. kuda ja kust ma teda lammutama peaks hakkama ilma et miskit väikest ja õrna puruks ei lõhu..
Re: w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: K Aug 03, 2011 9:45 am
Postitas trc
MB'del on reeglina ventikas pronkspukside peal. Need on kulunud. Ega muud teha pole kui ära vahetada. Kaevama pead sa hakkama seestpoolt ja väga sügavale, sest G'del on ventikas keskkonsooli taga tulemüüris. Praktiliselt kogu esimese osa pead lahti kitkuma. Vajadusel võin otsida "howto" pdf'na ja kuhugi selle sul saata.
Re: w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: N Aug 04, 2011 10:03 am
Postitas karu
Jah, kui tegu ventika vahetusega siis kaevama peab tõesti suhteliselt sügavale, kõigepealt võtad keskkonsooli ära, siis armatuuri pealmise osa, siis armatuuri alumise osa, siis võtad maha kliimaploki, siis võtad kliimaploki lahti ja alles siis pääsed ligi mootorile. Kui sa seda kõike juba teed siis profilaktika mõttes puhasta ära ka vent süsteemist vee äravoolu toru ja vaata üle ventsüsteemi ja kerevaheline tihend, sest see tihend ja see toru on vahest ka põhjused miks vihmaga vett salongi tuleb, no ja kõigele lisaks saad sa ventsüsteemist eemaldada mõne kilo puulehti

.
Re: w463 soojenduse ventilaator
Postitatud: N Aug 04, 2011 10:05 am
Postitas karu
sakuonice kirjutas:Kas soojenduse astmeline lüliti mõne teisega ka asendatav? Auto on lühike 300GD aastast 1990.
ma ei ole kindel aga 460 -l vähemalt peaks saama W124 lülitit ja takistiplokki kasutada.