1. leht 2-st

Probleem jeep grand cherokee mootoriga (2,5 tdi 85 kw)

Postitatud: K Jaan 13, 2010 4:55 pm
Postitas kaidoke
Probllem algas sellest ,et keneka õlitusvoolik läks katki ja mootor jäi kuivale ja jooksis kokku.Rikutud oli kolmanda silindri kepsusaale (tõmbas ringi).Sai vahetatud vänttvõll, koos saaledega.Kuna sellel mootoril ei anna muidu väntta vahetada kui tuleb ka plokikaaned demonteerida, siis nii tehtigi.Monteerimisel paigaltati ka uus plokikaane tihend, plokikaane poldid jäid samaks.
Nüüd siis probleem selline,et õli jookseb summutajast.Viis minutit tühikäigul kohapeal ja vast klaasitäis õli on kõhuall.Õli jookseb lausa summuti jätku kohast läbi.Millegipärast tundub,et mootori soojenedes lekke nagu kaoks.Peale mõnesaja kolomeetri läbisõitu ilmnes ,et ka jahutussüsteemis on liigne surve sees ja ajab jahutusvedelikku välja.Deagnoosides mootorit ilmnes:kõik silindrid peavad, rõhu leke kuskil 5- 6 protsendi kandis igas silindris.Kolmandas silindris rõhuleke 8 atti juures jahutussüsteemi, millest ilmselt ongi tingitud ülerõhk jahutussüsteemis.
Kuna turbol on ka loks sees, kas on võimalik ,et selline õlihulk lekib läbi turbo või on mingi võimalus õli lekkeks kas siis läbi plokikaane tihendi või plokikaane prao.Kuivõrd tõenäoline on ,et plokikaanes on pragu, või tuleks ikkagi plokikaane tihendit kahtlustada ?Enne neid jamasid mootor õli ei võtnud, kuivaks jäädes sai sõidetud kuskil 5-10 km (ei tea täpselt).

Postitatud: P Jaan 17, 2010 6:21 pm
Postitas TRANSIIT
Terv. Karta on, et ikkagi kaaned, ääretult kapriisne moto. Teed ühe sohi kokkupanemisel ja saab väga ai olema. Oma pee peal ära proovitud :cry:

Postitatud: E Jaan 18, 2010 7:30 pm
Postitas kaidoke
Ise kipun ka nii arvama,kahjuks polnud omal võimalik remonti teostada ,nüüd tuleb siiski vist võimalus leida. Küsiks veel kas ploki kaaned tulevad ilma mootorit demonteerimata maha? Kas olete plokikaane tihendi vahetamisel vahetanud ka poldid? Kas on kellegil ette tulnud ,et kaanes on pragu,või kaan on kõver? Omalajal sai siin audide plokikaani parandatud ,neil oli pragu klapipesade vahel üsna levinud viga,seda siis kuuma saanud mootoritel.Ja veel ,jahutussüsteemi viga võib hõlpsasti plokikaane tihendi viga olla,aga kas on ette tulnud ka tihendi kaudu õli sattumist väljalaske poolele? Et siis seistes valgub mingi kogus õli silindrisse ja käivitamisel virutab selle läbi klapi summutisse? Selljuhul peaks mingil hetkel ju trehvama ka suletud klappidega(surve takt) takt ja siis peaks teoreetiliselt mootori ju kinni kiiluma!?

Postitatud: E Jaan 18, 2010 8:13 pm
Postitas Allar
Kui mootor kuivale jäi siis jäi ju turbo kaa, mina usun, et turbo ajab seda õli summutisse.
Sama paadimootorit leiab veel chraysler voyagerilt ja ford scorpalt. Nii, et selliste masinate omanikelt võib ka küsida remondi tarkusi.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 12:46 pm
Postitas uaz469
Pänumaal saaks sind aidata, kuna hetkel käsil sama mootoriga ühe sõiduki
remont/hooldus/tjuuning :wink: .Olemas loomulikult ka teadmised/kogemused
antud mootoritega!
Kontaktid erasõnumiga...

Postitatud: T Jaan 19, 2010 2:17 pm
Postitas TRANSIIT
Terv. Kõveraks neid kaani juba ei tõmba. Uusi polte näeb autodata ette.
kaane puruks pingutamine on täiesti võimalik (odava kilovõtmega ei maksa ligi minna), Kaante koostamise viga võib anda kohe kindlasti tunda, nii jah.vedeliku särgi surve kui õli kao näol. Selle motoga on paljud kurja vaeva näinud. Ise soovitaks tulevikus panna pehmed kaanetihendid( kuigi nendega on rohkem ajakulu ), metall tihendiga on vigade võimalus suurem.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 2:20 pm
Postitas TRANSIIT
kaidoke kirjutas:Ise kipun ka nii arvama,kahjuks polnud omal võimalik remonti teostada ,nüüd tuleb siiski vist võimalus leida. Küsiks veel kas ploki kaaned tulevad ilma mootorit demonteerimata maha? Kas olete plokikaane tihendi vahetamisel vahetanud ka poldid? Kas on kellegil ette tulnud ,et kaanes on pragu,või kaan on kõver? Omalajal sai siin audide plokikaani parandatud ,neil oli pragu klapipesade vahel üsna levinud viga,seda siis kuuma saanud mootoritel.Ja veel ,jahutussüsteemi viga võib hõlpsasti plokikaane tihendi viga olla,aga kas on ette tulnud ka tihendi kaudu õli sattumist väljalaske poolele? Et siis seistes valgub mingi kogus õli silindrisse ja käivitamisel virutab selle läbi klapi summutisse? Selljuhul peaks mingil hetkel ju trehvama ka suletud klappidega(surve takt) takt ja siis peaks teoreetiliselt mootori ju kinni kiiluma!?
motot maha võtma ei pea, aga väljalaskekolle ja turbo demondiga tuleb vaeva näha, ligipääs paarile poldile/mutrile on piiratud.

Postitatud: K Jaan 20, 2010 7:34 pm
Postitas kaidoke
Vaadake postkasti,hüva nõu kulub marjaks ära!
Vahepeal on selgunud ,et kaanes pragu,kas kellegil kaant pakkuda ei ole?

Postitatud: N Jaan 21, 2010 10:59 pm
Postitas Allar

Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:45 pm
Postitas kaidoke
Veel küsimus turbo spetsidele! Kuna turbo loksud ülisuured ,sai muretsetud Craisleri turbo.Kuna väljalaske kollektorid erinevad,lootsin lihtsalt turbo osa ära vahetada.Kõik nagu sobiks ,aga selgub ,et väljalaske turbiin on Craisleril suurem.Kas keegi on vahetanud turbol ära selle turbiini osa koos võlliga.Seda väljalaske turbiini on sealt võllilt vist võimatu tervelt kätte saada,seega tuleks vahetada ikka koos võlliga?
Kui keegi miskit tarka antud teemal oskab kosta , v teab kedagi kes on pädev,võiks anda tel numbri.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 9:23 am
Postitas Feiser
Tere! Oli minulgi siin mõni aasta tagasi sama mootori turboga probleemid-ja soovitati Jaagu nimelist meest Viimsist! Igaljuhul sain asjale lahenduse.Jätan sulle igaksjuhuks tel. numbrid-kui ta veel tegev on: 5033993 või 5267524 edu!

Postitatud: E Jaan 25, 2010 3:55 pm
Postitas kaidoke
On kellegil antud isendile Turbot pakkuda?
5291351

Postitatud: K Jaan 27, 2010 3:46 am
Postitas GTO
olemas kõik vajalikud varuosad sellele mootorile saada ps täpselt vajaminevad asjad ja hind mis sulle meeldib, ma korrutan selle kahega.

teistele hoiatuseks niikaua on vägahea mootor kui midagi remontima peab hakkama...

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:32 pm
Postitas kaidoke
Uus tihend siis neljane ,nagu vanagi.Kaane võtsin koos kollektoriga maha/neli korraga.Kui nüüd uut paigaldan,kas kollektorid tuleb lahti kruvida v päris küljest ära võtta .Neljas pihusti tuleb vist ka ära võtta ,muidu ei anna pingutada?Kui vahetan ka tõukuri vardad,kas tõukurid siis vaja välja võtta ja tagasi suruda? Muidu võib mõni klapp vist lahti jääda? Või kas neid on üldse võimalik tagasi suruda?Või surub kalapi vedru tõukuri ise tagasi?

Postitatud: E Veebr 01, 2010 6:40 pm
Postitas lauri91
Ei hakanud uut teemat tegema.
Probleem Grand Cherokee (97) sama mootoriga (2.5TD 85kw) järgmine: Tühikäigul, avades paisupaagi korgi, purskab tosooli välja. Vajutades aga gaasi, kaob tosool taas mootorisse ära.

Ettetänades.
Lauri