1. leht 1-st

Postitatud: T Sept 20, 2005 8:05 am
Postitas Stupiduser
Mina olen vastupidiselt aru saanud: kuni 95.-ndani on head G-d, sealt edasi mõttetuid tilu-lilusid ja elektroonikat täis paksmaokad...

Postitatud: T Sept 20, 2005 8:58 am
Postitas jr
Kuni 95 aasta G on kuidagi liiga taburet.
Võtsin ühe prooviks ja tegin Lõuna Eesti otsa...oli veel ebamugavam kui mu enda Patrol. 95 ja üles on natuke teised istmed, mis toetavad mõnusalt ja samas on ka muu salongi sisustus kaasaegsem. Ilmselt on ka müramaterjale rohkem kasutatud, kuna ka vaiksem tundub olema uuem G. Mis elektroonikat ikka seal rohkem on? Elektriliselt lülituvad difrid ehk? Aaa, no muidugi el. istmed mäludega, tumenev peegel, kliima, el. aken...aga see peaks juba niigi elementaarne kaasaegse auto juures olema.

Metsavahel ilmselt ei loe rolli, aga pikalt maanteel tiksudes ootaks midagi enamat.

Postitatud: T Sept 20, 2005 10:12 am
Postitas K.Kotkas
ise olles sõitnud nii uue, kui vana G-ga, siis minuarust polnud neil mingit vahet. Mõlemad lühikesed ja diislid. Uuem oli veic erksam, kuid G on G omas headuses. Ise soovitan soojalt. Ikka maastur, mitte Landrover :twisted:

Postitatud: T Sept 20, 2005 11:19 am
Postitas Stupiduser
Metsa soovitad el.istmeid???
Müramatid visatakse niikuinii peale esimest uputamist välja...

Mulle on mulje jäänud, et see riknev elektroonika on mootori küljes.

Postitatud: R Sept 23, 2005 11:37 am
Postitas verbal
See G mersu teemaline arutelu pani ka mind lõpuks sõna võtma. Väidetest enne ja peale 95-nda aasta G mersude kohta ei saa ma aru. G-mersu esimene põlvkond (w460) oli tootmises alates 1979 aastast. Alates 1989 hakati tootma w463 põlvkonda, mis põhimõtteliselt on sama auto mida siiani toodetakse. Olemas on ka w461 (worker), mis samuti praeguseni tootmises on. Tegu on lihtsalt mugavamaks tehtud w460-ga.

Räägin oma kogemusest, kuna olen omanud nii w460 g-d (GE230e), kui ka w463-e (G300D)

Suurim erinevus w460 ja w463 vahel on veermik ja transmissioon. w460 on lülitatava nelikveoga, keskdiffer puudub. Esimene ja tagumine differ on mehhaaniliselt lukustatavad (lülitab hüdraulika). Seega saab nelivedu kasutada vaid maastikul või libedaga. Vahekast on täielikult sünkroniseeritud ja nelivedu saab lülitada suvalisel kiirusel. Samuti on w460 üsna askeetliku sisustusega, elektroonika praktiliselt puudub. Tegu on tõsise tööloomaga ja auto seisukord sõltub puhtalt sellest, kui hästi teda hooldatud-hoitud on. Liikvel on palju praeguseks juba vabalt 25 aasta vanuseid isendeid, mis kulgevad täisesti ilma probleemideta.

w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt. 90-ndate aastate alguse g-del on piisavalt vähe elektroonikat ja tegu on tõeliselt hea ning vastupidava autoga. Olemas ka igasugu mugavusseadmed ja korralik heliisolatsioon. Mu enda auto on 3L R6 ilma turbota diiselmootoriga. Eriline rakett ei ole aga samas on kütusekulu mõistlik (11-12 L/100km keskmiselt). Sama mootor on peal ka 90-ndate alguse MB sedaanidel ja varuosasid peaks vajadusel vabalt saada olema.

Postitatud: R Sept 23, 2005 11:42 am
Postitas jr
Mina pidasingi pisiasju silmas nagu näiteks faceliftitud salong, mida olen täheldanud 95 ja üles autodel. No krt, istmel ja istmel ning salongil ja salongil on ikka vahe küll minuarust. Iste on mõnusam, rool on mugavam, näidukud on mõnusamalt asetatud, viimistlusmaterjalid on läbimõeldumad. Jutt on nahksisudega salongide võrdlemisest, läbi minu silmade.

Postitatud: R Sept 23, 2005 12:23 pm
Postitas verbal
Facelift-itud salong tuli 1989 koos w463-ga ja 1995-nda aasta autoga ei ole seal suurt mingit vahet. Võib-olla vaid mõned pisiasjad - näiteks oli 1992 aastani armatuuril olemas "ABS-kill" lüliti, mis on maastikul üsna kasulik asi.

Postitatud: R Sept 23, 2005 3:09 pm
Postitas Kristallitükk
dzeesas, irw ,ehe näide seisab just siin, et igal ühel oma maitse autode suhtes. Nii pikalt auto valiku teemal targutamist annab ikka leida, kui see siin on :)
Eks omajagu elevust ikka tekitab see ka et just naisterahvas maasturit otsib IRW :yupikaye

Postitatud: E Sept 26, 2005 5:59 pm
Postitas rommi
verbal kirjutas: w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt.
ma arvasin ikka et G lukke laksab pneumaatika... :roll:

Postitatud: T Sept 27, 2005 12:21 pm
Postitas verbal
rommi kirjutas:
verbal kirjutas: w463-l on keskdiffer ja pidev nelivedu. Kõik kolm diffrit on mehaaniliselt lukustatavad. Lülitab hüdraulika, juhtimine käib elektriliselt.
ma arvasin ikka et G lukke laksab pneumaatika... :roll:
äää... hüdrauliline on siis kui õli lükkab ja pneumaatiline siis kui õhk. onju.

no w463-l on tegelt nii, et kui pressid diffriluku lüliteid (kokku 3 tükki - keskmine, esimene ja tagumine), siis läheb väike vaakumpumbake tööle, solenoid klapid avanevad (iga diffriluku kohta üks) ja vaakum (e. pneumaatika) lülitab keskmist diffrilukku vahekastis. esimese ja tagumise jaoks tuleb ka õli (e. pneumaatika) mängu - nimelt kasutatakse esi- ja tagadiffri lülitamiseks võimendeid, kus vaakum liigutab membraani, mis paneb omakorda õli liikuma. ehk siis differ lukustatakse hüdrauliliselt.

Postitatud: T Sept 27, 2005 12:28 pm
Postitas jr
G Mersu osa eraldi välja tõstetud.
Päris asjalikku infot hakkas koonduma.