1. leht 1-st

Pajero 2,8TD -99a õlileke mis läbi või korrast ära?

Postitatud: R Jaan 08, 2010 10:41 pm
Postitas djkiller
Üks küsimus

Sai soetatud auto 2009 suvel.Õlid ja kõik jne vahetatud.
2010 jan üks päev hakaks õli tuluke vpõlema.
sai varrast uuritud ning tõesti õli vähe
Nii vähese ajajooksul alal min joosta veidi kahtlane pole?
enne lasi läbi klapikambrikaane tihend mis sai kah vahetaud.
Auto väljas ja lumel pole näha õliplekke
Kas läheb läbi turbo?

edit:

Väikse müsteerium õliga.
auto seisis kaks päeva kanalil.sai tal vahetatud rihmaseib.uurisin ka õlitaset oli alla min. ostsin õli valmis ,kuid sisse ei valanud.panin enen tööle.suts töötas.lasin õlil tagasi valguda.ning siis näitas tase juba üle min.
nii ikka õli sisse ei valanud.
sai mõni päev ringi sõidetud ja täna vaatasin näitas juba pool normi.
kas kuskil siis õlikanalid umbes või mis nali see on? :D :D

Re: Pajero 2,8TD -99a

Postitatud: R Jaan 08, 2010 11:00 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:Üks küsimus

Sai soetatud auto 2009 suvel.Õlid ja kõik jne vahetatud.
2010 jan üks päev hakaks õli tuluke vpõlema.
sai varrast uuritud ning tõesti õli vähe
Nii vähese ajajooksul alal min joosta veidi kahtlane pole?
enne lasi läbi klapikambrikaane tihend mis sai kah vahetaud.
Auto väljas ja lumel pole näha õliplekke
Kas läheb läbi turbo?
Tagastange õli täppe täis?

Postitatud: L Jaan 09, 2010 12:42 am
Postitas Allar
Milline tuli seal vilkuma hakkas :?: taseme või surve oma, tean omast käest,et tasemetuli hakkab vilkuma natuke alla miinimumi ja survetuli veel ei põle kui varras midagigi näitab.

minuomal läheb 10k peale umbes 2l juurde, eks turbol võll kaa loksub veits ja sõidud tavaliselt lühikesed 3-5km ja suht külma mootoriga.

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:09 am
Postitas djkiller
tagastanget pole vaadanud.
samas kui sõita musta suitsu pole näha.samas hetkel teel lumised vistab seda lund üleas ja vb ei näegi.
pigem läheb põlema see taseme.tohkem tulukesi ei peaks õli kohta käima
tavaliselt kah suht lühikesed otsad.kuid laseb ikka soojaks tiksuda 5-10min

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:42 am
Postitas Uko
Ilmselt turbost läheb see õli ,endal sama mure.Uus turbo UKst umbes 6000eek.Need mootorid ei tohiks tegelikult üldse õli võtta,no mingil määral muidugi peab õli kulu olema,aga mitte nii palju.

Postitatud: L Jaan 09, 2010 12:38 pm
Postitas djkiller
kas siis tasub uues turbo võtta või teha remont?

nii avastain ees õlilekke.teen pildi vb mõni targem mees oskab midagi öelda

tuttav käis vaatamas vist õlisurve andur
http://img191.imageshack.us/img191/6134/p1010030g.jpg
http://img693.imageshack.us/img693/1892/p1010031qn.jpg
http://img693.imageshack.us/img693/3853/p1010032l.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/3699/69076668.jpg

Postitatud: L Jaan 09, 2010 3:39 pm
Postitas TiitR
Uko kirjutas:Ilmselt turbost läheb see õli ,endal sama mure.Uus turbo UKst umbes 6000eek.Need mootorid ei tohiks tegelikult üldse õli võtta,no mingil määral muidugi peab õli kulu olema,aga mitte nii palju.
Minu oma oli `96a. ja tõesti sõitis õlivahetusest vahetuseni juurde lisamata..maksimumist jõudis selle ajaga poole normi peale kõigest 8)

Postitatud: L Jaan 09, 2010 4:11 pm
Postitas djkiller
sai kah uuesti täis valatud aga mõne ajaga jälle poole peale jooksnud.
kas seal siis õlisurve pump või kuskil anduri juurest läbi tuleb

Postitatud: L Jaan 09, 2010 10:32 pm
Postitas hans
djkiller kirjutas: kas seal siis õlisurve pump või kuskil anduri juurest läbi tuleb
kas see oli sul küsimus?foorumis ei suuda keegi sulle fotode järgi ütelda mille vahelt õli läbi tuleb.puhasta antud koht õlist ära ja pane mootor käima.peaks olema näha kust õli hakkab tulema.

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:14 pm
Postitas djkiller
http://img502.imageshack.us/img502/3699/69076668.jpg siin näha.eks proovin ühs päev selle intercooleri maha võtta ja saab parema ülevaate

Postitatud: L Jaan 09, 2010 11:16 pm
Postitas Uko
Kui õlikulu nii suur on peaks tagumine stange ja natuke kõrgemalt õli täppe täis olema.Põhja alune peaks ka sõna otseses mõttes lainetama õlist.Kui nii ei ole siis ilmselt turbost see kadu.Turbost väljuv lõdvik peaks kah korralikult õlitatud olema.Ja vist võiks panna ikka uue asja kui juba vahetuseks läheb.

Postitatud: P Jaan 10, 2010 10:12 am
Postitas metssiga36
Oli sama jama ,õlisurve anduri peal on juhtme klemm mis oli ära väsind ja lahmas õli välja ,panin uue anduri ja asi korras,muidugi vaata kõhu alla ka kas on õline või ei sest klapikambri kaane tihendit ei tea ka uskuda mis sellest et alles vahetasid.

Postitatud: P Jaan 10, 2010 5:23 pm
Postitas djkiller
vaatab üle aga jah .sai silberis käidud siis ültesid et tihend oli läbi.

metssiga36
oskad öelda mis see maksis

Postitatud: E Jaan 11, 2010 10:02 pm
Postitas metssiga36
Täpselt ei mäleta aga vist oli alla 200 eegu japanpartsis.

Postitatud: E Jaan 11, 2010 10:07 pm
Postitas djkiller
selge kirjutab fixusesse ja sinna.



EDIT:

Sai õlisurve andur vahetatud ja hakkas vist(enne ei olnud tähele pannud) õli filtrist õli läbi laskma.kas kuskil on surve sees või tõesti sai halvasti paigaldatud

edit:

Väikse müsteerium õliga.
auto seisis kaks päeva kanalil.sai tal vahetatud rihmaseib.uurisin ka õlitaset oli alla min. ostsin õli valmis ,kuid sisse ei valanud.panin enen tööle.suts töötas.lasin õlil tagasi valguda.ning siis näitas tase juba üle min.
nii ikka õli sisse ei valanud.
sai mõni päev ringi sõidetud ja täna vaatasin näitas juba pool normi.
kas kuskil siis õlikanalid umbes või mis nali see on? Very Happy Very Happy