1. leht 2-st
Patroli esisild ja mootor
Postitatud: R Sept 23, 2005 5:00 pm
Postitas casca
käisin lähemalt tutvumas ühe isendiga, mis on seisnud umbes aasta ja selle aja jooksul ainult paar korda käivitatud. käima läks väga hästi ja käis ka edasi hästi kuni kütus otsa sai
aga pole hullu, toodi uus ja valati sisse. õhu väljasaamine võttis aega aga välja ta sai lõpuks.
1. esmapilgul jäi silma kõvasti tahma mis sumpast välja lendas, aga peale ~30minutist sõitmist enam nii kõavasti ei tahmanud. ainult siis kui gaasi täiega põhja virutasid. aga kas nii lühikeest sõitmisest piisab et kõik torud puhtaks saada, masin ju aasta seisnud? või kui sõitmine ei aita siis mis aitaks?
2. kuna varem pole 4x4 masina roolis istunud, siis näppisin seda käigukangi kõrval olevat väiksemat kangi, panin igasse asendisse aga esisild ikka tööle ei tahtnud hakada. müügimees ei oskanud ka midagi tarka öelda

mis siis viga võib olla ja kui raske ja kallis seda kõrvaldada on?
3. kere paitsis suht korralik, ainult 2 väikest auku karpides ja tagumised poritiivad vajaksid kõpitsemist.
4. peale tahma ja esisilla rohkem suuremaid vigasid ei märganud. kolinaid ja lõtke ei kohanud ka.
ja masin ise ka
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1127485473
äkki keegi oskab lisada midagi selle masina kohta.
Postitatud: R Sept 23, 2005 8:46 pm
Postitas jr
Kui tegemist manual "hubidega", siis on vaja need esiratta rummu juurest aktiveerida käsitsi, keerates "ON" asendisse. Peale seda salongist kangi tirides 4Hi või 4LO asendisse peaks nelivedu taga olema. Kui hubid on sisse keeratud, siis võib ka liikuva masinaga 2HI pealt 4HI peale kangi tõmmata.
Kui aga on automaat "hubid", siis peab esisild ise sisse lülituma peale seda, kui on kang 4HI või 4LO peale tõmmatud ja liikumist alustatud. Esimese 3m jooksul peab esisild aktiveeruma. Väljalülitamine käib kusjuures kangi lülitamisel 2HI peale ja seejärel tuleb autoga liikuda vastupidises suunas (kui nelivedu rakendati) 3m.
Usun, et tahm on normaalne selle mootori juures. Kui viskab pahmaka musta ja seejärel stabiliseerub on kõik OK. 3.3D on suht pommikindel mootor.
Postitatud: R Sept 23, 2005 8:50 pm
Postitas boob
1. Seisnud diislil tahm on suht normaalne nähe ja pool tundi sõitmist ei pruugi tõesti torusid puhtaks lasta. Kui mootor siiski kahtlane tundub, siis enne ostu soovitaks diislikeskuses käia ja lasta mootor üle vaadata, siis saad täpsemalt teada (muidu vahetad pärast pihustid või pumba või eriti halval juhul mõlemad).
2. Raske kohe arvatagi

Eelmine omanik mingi võlli ära võtnud ja tagasi panemata jätnud...
3. Üldiselt on enamikul nii vanadel masinatel roosteuss küljes. Vaata ka ukseservi altpoolt ja esimese ning tagumise akna servi tihendite jurest ning ehk leiad veelgi auke
4. Mina olen alati olnud seda meelt, et auto peab meeldima, alles peale seda vaatan, palju vigade kõrvaldamine jne maksab. Ma sõidan parem autoga, mis pole uus aga meeldib, kui autoga mis on uus aga ei meeldi

Postitatud: R Sept 23, 2005 11:48 pm
Postitas casca
järelikult tegemist on siis automaat hubidega, aga ma sõitsin igas asendis mingi tiiru, täpselt ei mäleta ka. peab uuesti minema proovima
aa ja mis mulle veel silma jäi siis esisilla otsad olid või tundusid veits õlised
Postitatud: L Sept 24, 2005 10:09 am
Postitas jr
casca kirjutas:järelikult tegemist on siis automaat hubidega, aga ma sõitsin igas asendis mingi tiiru, täpselt ei mäleta ka. peab uuesti minema proovima
aa ja mis mulle veel silma jäi siis esisilla otsad olid või tundusid veits õlised
Kui munakud (käändmikud) on õlised, siis võid kindel olla, et vaja vahetada 99% tõenäosusega difripoolsed poolassi simmerid, suur munaku tihend, poolassi nõellaager ja käändmikulaagrid. Kokku umbes 6500 eekine kulu, kui org juppe kasutada. Samas käändmikulaagrid lähevad vene omad, nii et võimalik oma 800-1000eek kokku hoida.
Selline on minu kogemus olnud 7 Patroli esisillaga.
Postitatud: L Sept 24, 2005 3:11 pm
Postitas isakene
Kui patroli esisild vaja korda saada, võib alati minu poole pöörduda, silla saab korda ka tunduvalt väiksema summa eest, kui kasutatud ja korralikke juppe kasutada. Mul neid esialgu veel jätkub ja kogemust on ka niipalju, et ükski sild pole veel üle jõu käinud

Kui automaathub ei lülita, on kolm võimalust: a) hubi hõõrdseibid on kulunud ja vajavad reguleerimist või vahetust, b) eelmine omanik on olnud hooletu ja hubi määrdeta jätnud ning see on ära kulunud või kinni kiilunud, see on pisut kehvem lugu ja c) sageli juhtub ka seda, et eelmine omanik on kas hubi seest tühjaks teinud, poolassid välja võtnud või veel mingi vidina kusagilt puudu jätnud

kogemusteta kasutaja ei oska seda algul vaadata. Raske juhus...
Abi saab helistades 56 486769
Postitatud: L Sept 24, 2005 5:42 pm
Postitas jr
Isakese jutt õige...aga müüjale võid küll öelda et nüüd on esisild kaputt ja remont on koos töörahaga 8000eek

Postitatud: L Sept 24, 2005 7:03 pm
Postitas casca
kõik väga head nõuanded, aga me täpselt ei tea kas esisild on vigane või mitte, äkki ei tegin ise midagi valesti

. siit ka minu palve, et äkki on keegi patruli teadlik ka tartus või satub lähiajal siia et saaks koos üle vaatata masina ja tahaks väga spetsialisti arvamust ka.
nii palju olen arusaanud et jr asub tallinas ja isakene ida-virumaal, kas õige?[/quote]
Postitatud: L Sept 24, 2005 7:07 pm
Postitas jr
Just...Tallinnas olen.
Aga esmaspäeval tulen Tartusse tööasjus. Vabanen kuskil kella 13 või 14 paikku.
5028488 on number ja saan kaema tulla masinat.
masina ülevaatamine
Postitatud: E Sept 26, 2005 9:19 am
Postitas krunnn
Igatahes tänud JR minu patrulli ülevaatamisel

,
sai igati hää hinnangu ja siiani kaubaga rahul. Loodan et JR ka
superroof patrull
Postitatud: E Sept 26, 2005 10:57 am
Postitas isakene
casca kirjutas:
nii palju olen arusaanud et jr asub tallinas ja isakene ida-virumaal, kas õige?
Täpsustaks: isakene siiski Lääne-Virust, päeval Rakveres tööl ja õhtuti Viitna lähistel kodus. Aegajalt satun ka Tartusse, kui jr miskipärast tulla ei saa, siis anna teada...
...azoo, ja veel - käändteljelaagrid lähevad küll vene omad, aga alumiseks laagriks soovitaks siiski ainult korraliku firma (Koyo näiteks) toodet. SKF on kvaliteedi koha pealt ka vahel ämbrisse astunud. Koormus, mis alumisele laagrile langeb on küllalt suur ja kehva laager ei pea seal kaua vastu. Vene laager maksab 50 eeku, Koyo natuke alla 200... ma selle hinnavahe eest küll ei viitsi kaks korda aastas esisilda lammutada. Ülemiseks võib panna suvalise laagri, sellele osaks saav koormus on minimaalne.
Postitatud: P Dets 03, 2006 6:01 pm
Postitas casca
jama nüüd selline, et üks munak on õline.
kas piisab kui need asjad ära vahetada?
1.poolassi simmer(äkki keegi viitsib seletada, mis asi see üldse on ja milline välja näeb

)
2.suur munaku tihend
3.poolassinõellaager
4.käändmikulaagrid
kas peaks vahetama teiselt poolt ka need jupid välja või piisab kui vahetan ainult õliselt poolt?
milliseid juppidest saab asendada mitteoriginaalidega ja milliseid mitte?
laagrid sobivad minuteada ka vene omad
kas kasutatuid juppe võib ka kasutada?
Kaarel
Postitatud: P Dets 03, 2006 6:39 pm
Postitas jr
Jah käändmiku laagrid sobivad MQ160'le ka vene omad. Ise olen kasutanud venelasi.
Simmer asub MQ160'l difri juures, et seda vahetada ja difri õli leket peatada, pead difri välja võtma, see tähendab ka seda, et pead teise poolassi nii ehk naa välja võtma. Seega mina teeks kohe mõlemale poole kerge värskenduse.
Võta ennem lahti, siis hinda nõellaagrite seisukorda ja vaata tööpinda poolassil ehk on ka see nii kulunud, et uut nõellaagrit pole mõtet ilma uue teljeta panna. Nõelad ei tohi välja kukkuda. Kui nõelad välja kukuvad liualt, siis on laager kulunud ja vajaks vahetust. Viimati kui vaatasin olin need päris kallid.
Postitatud: T Dets 05, 2006 2:34 pm
Postitas casca
tänud info eest!
aga esialgu lükkub esisilla remont edasi, kuna munak pole veel piisavalt õline. vähemalt nii mulle soovitati. kästi hoopis sillas õlid ära vahetada, sest arvatavasti on seal vett, auto ju mitukorda tundideviisi vees seisnud.
seega nädalavahetusel saab jälle metsa
aga remondi võtab kunagi hiljem kindlasti ette.
Kaarel
Postitatud: T Dets 05, 2006 3:07 pm
Postitas silmaonu
casca kirjutas:tänud info eest!
aga esialgu lükkub esisilla remont edasi, kuna munak pole veel piisavalt õline. vähemalt nii mulle soovitati. kästi hoopis sillas õlid ära vahetada, sest arvatavasti on seal vett, auto ju mitukorda tundideviisi vees seisnud.
seega nädalavahetusel saab jälle metsa
aga remondi võtab kunagi hiljem kindlasti ette.
Kaarel
see nüüd kindlasti väga hea nõuanne ei tundu olevat, seda enam, et silla remont ei ole just kõige odavamate killast.