1. leht 3-st
Libedal teel lahtise või lukus keskdiferentsiaaliga
Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:12 am
Postitas Päkapikk
Tahaks kuulata tarkade inimeste arvamust, mil viisil seisab lühikese kerega
LC paremini libedal. Endale tundub, et lahtise keskdiferentsiaaliga püsib paremini teel ja kui libisema hakkab, on keerulisem teel hoida. Kui keskelt lukus, siis hakkab kergemini vibama, kuid külgees liikudes on kergem autot ohjata. On kellegil mingeid jagatavaid kogemusi ja häid soovitusi?
Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:37 am
Postitas Landy
Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 2:40 am
Postitas Myrgel
Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
Postitatud: R Jaan 08, 2010 7:20 am
Postitas tai
Urmas popimad LC on keskdifriga nagu landroover
Postitatud: R Jaan 08, 2010 8:46 am
Postitas TiitR
Ma küsiks ka siin teemas, et LC120-nel on need abid nii tundlikud, et lausa häiriv on. Libedaga natukenegi külge lasta proovides, on kohe piiksud peal ja kõrin taga

...tea, kas peaks ka linnavahel lukustatud difrit kasutama hakkama?

Postitatud: R Jaan 08, 2010 10:28 am
Postitas inseneer
Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 11:09 am
Postitas Päkapikk
Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
LC 90 on pideva neliveoga, räägin ikka difrist.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 11:45 am
Postitas TiitR
inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus?

Postitatud: R Jaan 08, 2010 11:51 am
Postitas Landy
Myrgel kirjutas:Kas su Land Cruiseril on üldse keskdiffer või räägid lülitatavast neliveost?
Landy ma liigun oma Land Roveriga ka iga päev diffriga. Ei jäta seda peaagu kunagi koju. Küsimus oli kas lahtisega või lukus diffriga.
Urmas
Sõna lukus oli ära ununenud . Nüüd viga parandatud.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 11:57 am
Postitas Arto
Mina kasutan Jeep-il kah lukustatud keskdifrit ning kui tahan mõnuleda siis lülitan abimehed ka välja

Postitatud: R Jaan 08, 2010 1:03 pm
Postitas 4x4JIM
TiitR kirjutas:Ma küsiks ka siin teemas, et LC120-nel on need abid nii tundlikud, et lausa häiriv on. Libedaga natukenegi külge lasta proovides, on kohe piiksud peal ja kõrin taga

...tea, kas peaks ka linnavahel lukustatud difrit kasutama hakkama?

Mine harjuta kuskil platsil, sest olen märganud mitmtel LC120, et kui ikka mõnusalt lappi juurde anda siis laseb libistada päris mõnuga.
Mul endal olnud nii, et libistad tagumiku mingi pool meetrit hakkab kohe lärmama aga olen ka sõitnud parklas täiesti külg ees ja kõik kontrollid vaikivad. Mine proovi.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 1:31 pm
Postitas Pob
Olen küll alles 3 kuud LC 120 bensuka omanik olnud, kuid kogemused on järgmised:
Ilma keskdifri lukuta on LC 120-ga lumes suhteliselt raske autot libisema saada. Proovi kuidas tahad, ei saa kõik piiksub kõriseb.
Samas kui on lund väga vähe (lumine tee või parkla, kus sahaga on pealt lahtine lumi ära lükatud), siis on võimalik päris palju ka ka ilma difrit lukustamata mõnusalt külg ees liikuda.
Mulle tundub, et kui parempoolse pedaaliga väga järsult ümber käia, siis see viib kontrollide sekkumise oluliselt hilisemaks. Esimese lumega hoovist välja pöörates mõnuga gaasi andes pööras auto end peaaegu ümber. Ühtegi piiksu ega kõrinat ei olnud. Arvasin, et kontrollid ei tööta. Suuremal kiirusel aga hakkasid kõik need kontrollid uuesti sekkuma.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 2:04 pm
Postitas inseneer
TiitR kirjutas:inseneer kirjutas:Mina liiguksin igal juhul selliste ilmadega lukustatud keskdiffriga.
Hämmastavalt on sagenenud mulle ka kõned Disco2 omanike poolt, kes tunnevad keskdiffri lukustamis süsteemist puudust. Nii 80, kui ka 90 Land Cruiser on paremini hallatav lukustatud keskdiferentsiaaliga.
Defeka ja Disco1 puhul vahet märgata pole, kuna tegemist vähe etema vedrustusega.
Aga kas linnavaheline kõva pinnas haiget ei tee, kui dif. lukus?

Täna ei ole ma linnavahel karedat pinnast märganud.

Postitatud: R Jaan 08, 2010 2:15 pm
Postitas Päkapikk
Landy kirjutas:Lühikesese Land Rover-iga umbes samad kogemused. Talvel siiki lumisel/libedal teel pigem lukus keskdifriga liigun, kui just kiilakas ja väga kurviline tee pole.
Landy, aga miks kiilakal ja kurvilisel teel ei ole mõistlik lukus keskdiffriga sõita.
Kas resümee oleks siis, et jääl lahtise diferentsiaaliga ja lumepudrus lukus vahekastiga?
Postitatud: R Jaan 08, 2010 2:19 pm
Postitas orejaP
Sest et miks on kasulik ABS? Libisemise jõud on alati väiksem kui haardejõud. Autot hoiab teel rataste haardumine teepinnaga. Kui keskdifer on lukus, siis peab mingi ratas hakkama kindlasti libisema. Kui ta aga juba libiseb, siis hakkab ka auto libisema.