1. leht 1-st

K: UAZ452 Hind.

Postitatud: K Jaan 06, 2010 7:02 pm
Postitas Marvin
Kõigepealt tervitus Foorumikaaslastele!

Vabandage kui veidike vale teema kuid ei jäänud midagi sobilikumat silma.
Avanes võimalus soetada endale UAZ 452(D? ). Masina kabiin on suhteliselt stock ,läbivad roostet leidub vaid istmetagustes süvendites ning kast peaks olema samuti täelikult originaal. Tegu on tagasillaveolise mudeliga ning käigukast pidavat omadega läbi olema. Masin on küll pikalt seisnud näeb sellegi poolest suhteliselt hea välja, dokumendid on samuti korras.
Vabandage et antud hetkel pilte pole, masinat vaatamas käies ununes fotoaparaat maha.
Hinnaläbirääkimistel palus aga omanik mul hind ise pakkuda. Siit ka küsimus: Mis oleks reaalne hind kirjeldatud masinale?
(Loomulikult kui antud info põhjal seda öelda annab.)
Ja oleks ka üks teine küsimus. Kas vaid tagasillaveolisele mudelile annab ka ette täissild paigutada et masinast neliveoline teha?
Praegu oman ühte paberitega neliveolist UAZ-i millel kabiin korralikult läbi ning ega mootori seisukordki kiita pole.Käigukast on aga mõne aasta eest kapitaal remondi läbinud. Ideeliselt tuleks siis kahest masinast kokku üks.



Marvin.

Postitatud: K Jaan 06, 2010 7:56 pm
Postitas Külahull
Kui on viitsimist jännata ja ehitada, siis vastasid ju enda küsimusele ise. Hinnad kõiguvad vanaraua omadest ulmeliste summadeni, jälle- kui on hind vatuvõetav siis miks mitte.Milline see ainult tagaveoline mudel on? Ja kui talasilda ees ei ole, siis milline lahendus seal on?

Postitatud: K Jaan 06, 2010 8:12 pm
Postitas yanekk
Külahull kirjutas: Ja kui talasilda ees ei ole, siis milline lahendus seal on?
Loogika ütleb et Volga,oma silmaga pole näinud.

Postitatud: K Jaan 06, 2010 8:37 pm
Postitas fagott
Vist ei ole Volga, sellel ju lääbadega esisild, UAZ mittevedav peaks kujult GAZ 51 oma meenutama, lihtsalt väiksem. Hinnaks pakuks 0-5000, ilma nägemata täpsemalt ei tea. Ja arvan, et lihtsam korras mootor ja kabiin(kasvõi kast ka) neliveolise peale tõsta, siis paberid kah korras.