1. leht 2-st
Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: N Sept 22, 2005 8:31 am
Postitas Metsamees
Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?
Tänud ette...
Postitatud: N Sept 22, 2005 10:23 am
Postitas Urvo
Sõber just ostis endale cherokee 4.0 aut.
Käisime eile vähe softrõudimas ja väga asjaliku mulje jättis. 4.0 mootoril on ikka piisav jõuvaru ja pull oli see, et isegi automaatkast pidurdas käiguga. Läbivuse koha pealt ei ole küll nuriseda, kuna on üsna kerge auto.
Kindlasti tasub võtta 4.0 mootor, kuna see on väga vastupidav ja võimas mootor.
mida ostmisel jälgida, quote JR tekstist:
Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.
Urvo
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: N Sept 22, 2005 11:07 am
Postitas Landy
Metsamees kirjutas:Plaan vahetada Niva välja Jeep Cherokee vastu. Oskate nõu anda on see mõistlik tegu? Ise suht pühapäeva sõitja. Kuda on Jeep-i läbivus, vastupidavus ja muud... Mis mootoriga osta tasuks ja mida jälgima peaks?
Kuda tu aparaat end lumes õigustab?
"Porilane" võsitleb TR1-s sellega küll vägagi edukalt. Kui Anto juhtub lugema võib ise pikmelt kommenteerida. Kaalub vähem, kui Wrangler

. Soovitati eemale hoida 2,1L diislist, mis pidi suur õnnetus olema. Kui pühapäeva sõiduks ja palju kärutada pole plaanis, siis 4,0 bensiin tõesti hea valik, jõudu mehe moodi. Niipalju kui sees olen istunud, on masin üsna mugav ja ruumikas. Veidi vedrusid ja amorte kikitades läheb 32" rehv lõdvalt alla ja kestab sõita.
Pilte kah :
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage26.htm
Postitatud: N Sept 22, 2005 6:08 pm
Postitas Metsamees
Vinge! Oskab keegi öelda palju 4.0L mootor kütet ka rüüpab?
PS! Kel Niva vastu huvi 88.a. stock 13000.- müügis sel juhul

Postitatud: N Sept 22, 2005 7:52 pm
Postitas Urvo
Rääkides siis sõbra omast, siis temal on raske jalaga linnas 16 kanti see kütusekulu, mis on üllatavalt hea.
Metsas kindlasti rohkem, kunagi arvutati tundides kütusekulu...
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: R Sept 23, 2005 3:22 pm
Postitas Raits
Kindlasti vali kombinatsioon 4,0 bensiini mootor, automaatkast ja Select-trac vahekast.
Postitatud: R Mär 24, 2006 2:30 pm
Postitas Reix
Offy-roady kirjutas:
Tasub jälgida:
1. Esisilla sisselülitus - peksab välja
2. Mootori plokikaaned - väga õrnad kohad. Tasub alati vaadata, kas töötava mootoriga ajab jahutussüsteemist mulle ja lõdvikud kõvaks või mitte
3. Roolivõimendi pump - lihtsalt ei võimenda
4. Kui vahekast ketiga, siis kulunud keti puhul võib üle loopida. I käik sisse ja aeglusti kah sisse ja kohe kohalt võttes pedal põhja, kui pauku ei käi siis on ok. Tasub vahetada iga 100 - 150K pealt.
5. Mootori kett vajab iga 150K pealt vahetamist, liugurid on suht ebaõnnestunud sellel mootoril nagu muu maailma foorumist võib lugeda.
6. EGR süsteem on kinni kiilunud tavaliselt
7. Kere kandetalad eest jalge alt kipuvad läbiroostetama
8. II käigu sünkronisaator võib läbi olla kui õli pole viitsitud jälgida
9. K.Kasti peavõll võib tühikäigul lariseda. Vajutad sidurit kaob ära. Jällegi õli viga, hooletu eelmine omanik.
Urvo
Tere, olen üsna newbie Grandi omanik. Mul ka see 4,0 mootor. Kas sellel tuleks ka seda ketivahetust 150K tagant plaanida?
Postitatud: R Mär 24, 2006 4:32 pm
Postitas erik
Kui keti korinat kuulda pole pole mõtet niisama lahti kiskuda.
Postitatud: K Juun 14, 2006 8:49 pm
Postitas zulzu
tere,
endalgi plaanis vähe tegusam auto muretseda ja silm ka just chero peale jäänud. kuna maasturitega kokkupuuteid vähe veel, ehk soovitate, kuhu võiks ostetava masina ostueelsele ülevaatusele viia?
Postitatud: N Juun 15, 2006 12:00 am
Postitas FB
Sohu...ja siis raiesmikule

Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: E Nov 14, 2011 12:40 am
Postitas martinkark
Leiedatud teema, aga mis kast see grandil kõige parem oli? 242? ja mismoodi ma aru saan, milline kast mul all on (st ei lähe ju kohe alla roomama jms) ja mis teistel kastidel viga oli?
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: E Nov 14, 2011 1:20 am
Postitas tyyp07
Kas 242 ei ole mitte selline kast kus saad vedu valida 2W/4W.
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: E Nov 14, 2011 1:37 pm
Postitas martinkark
et põmst selle järgi saan vaadata, kui selle valitsa peal on kirjas 4wd N ja 4 low siis tõenäoliselt on see hüdromuhviga all?
st tegu on muidu grand cherokeega, 93
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: E Nov 14, 2011 9:22 pm
Postitas martinkark
Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?
Hirmus kena kui vastata viitsite
Re: Jeep Cherokee ostusoov!
Postitatud: E Nov 14, 2011 9:46 pm
Postitas helar
martinkark kirjutas:Ja selline küsimus ka, et see pidev 4 on selline, et kui tagarattad hakkavad tühja käima, siis esisild tuleb järgi? Või ongi pidev 4wd? ja kui ma sellise vahekastiga aparaati ostma hakkan, siis mismoodi ma selle kasti korasolekut kontrollin, ja mida jälgima pean? ja kas selle asemele saab ka selle 242 panna?
Hirmus kena kui vastata viitsite
Tehases grandile 242 te minuteada ei installitud.Kui sa mõnda peaks kohtama siis on see tubli mehhaaniku töö tagajärg.
Originaalis on ilmselt all np 249.
Seesama sinu poolt viidatud tark muhv seal saabki aru, et omanik on mudas(või üritab v8 ga driftida) ja võrdsustab veod sildade vahel. Tänu muhvi tööle muutubki grand nõiaväel nelikveoliseks.
Kontrollid lihtsalt
soojaks sõidetud vahekastiga:
asfaltplatsil keerad rooli lõpuni välja ja hakkad liikuma.
Kui sõidab vabalt- korras
kui hakkab pooma ja pead lisama gaasi ,et edasi liikuda- muhv pekkis.