1. leht 1-st
mootoriketi probleem (lahendatud)
Postitatud: L Jaan 02, 2010 12:51 am
Postitas Allar
küsiks siis, 2,8 pajero omanikelt,et kas kellelgi on olnud mootori ketiga probleeme? kui auto ostsin oli keti kolin mootoris kiskusin laiali kaane maha ja uus kett sisse, õiget asja polnud osta ja siis sai pikemast ketsist paras tehtud, hammakaid ja pingutit, leevendit ei vahetanud kuna neil olid töötlus jäljed veel peal. Nüüd 2a sõidetud ja nädalaga tekkisid samad hääled ja kolin mis autol osteski olid. käivitades koliseb niikaua kui tuleb õli surve siis jääb vait ja hakkab uuesti kolisema kui õli soojemaks läheb. ühesõnaga kett jälle peeses,
paljud teist on ketti vahetanud ja kaua peale remonti sõita on saanud.
kustkohast ketti hankida? mina peale taketi ja silberi ei leidnud kuskilt.
kui remondiks läheb siis oleks mõned klapid kaa vaja kuna osadel olid sääred kulunud.
Leitsin sellised asjad aga sealt vist tellimine läheb kulukaks, ise ma seda ebay asja ei jaga.
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=paje ... ain&_rdc=1
http://www.pajeroshop.com/index.php?mai ... ex&cPath=4
Äkki on mõni ketipood kuskil kust saaks sobiva luku ketile?
Postitatud: L Jaan 02, 2010 1:45 am
Postitas Allar
Ehee ketti täitsa osta ladu24 jast ja autolaost, mingi iwis oli tootja,
mida see endast kujutab ka? on kokkupuudet kellelgi?
Postitatud: E Jaan 04, 2010 12:13 am
Postitas Allar
Pole siis kellelgi ketiga jama olnud? Ja kõik 2,8sad sõidavad ilma mingi keti tirinatta?

Postitatud: E Jaan 04, 2010 12:52 am
Postitas Allar
Tuli jälle väike mõte. Kas tasuks proovida uuel lukuta ketil lüli lahti pessida ja autopeal uuesti kokku üritada panna. Niisama tihvti välja vist ei pressi, tuleb ivake maha lihvida, aga kas ta siis ka pidama jääb? Praegusel ketil võtsin 2lüli välja vahelt aga seda tegin lauapeal ja pärast sai uuesti korralikult needitud kah. kui teaks, et õnnestub ei hakkaks sealt ebayst lukuga ketti tellima, kuna kahtlen selle NO NAME keti kvaliteedis.
Olen kuulnud, et zigulil ja mossel vahetati ketti kuidagi nii, et võeti lahti, aga kas lukust võineedist, ei tea.
Postitatud: E Jaan 04, 2010 10:28 am
Postitas Uko
Sai just vahetatud,mitte küll tirina pärast,kett andis loksutada nuka hammaka peal.Kettil ilmselt mingeid lülisid ära ei tohi võtta,hakkab sööma rattaid ja muutub pikkus liiga palju.Tekib väga suur oht klapid ja koos nendega kaan ära rikkuda.Panin selle sama lukuga keti,lõin vana peal lahti ja kerisin uue peale.Ainult neid luku stoppereid ei julgend panna,neetisin lihtsalt kinni.Tegelikult peaks mõõtma kas vaz i kett mõõtudelt sobib,peaks ka kestma.Lülide arv on ju teada.Kuna Sa vist juba võtsid paar aastat tagasi jupi välja on ilmselt hammasrattad nahkas.Uut ketti enam sinna ei pane.No muidugi võib panna ,aga kaua ta seal töötab.
Postitatud: E Jaan 04, 2010 12:57 pm
Postitas Allar
Uko kirjutas: Sa vist juba võtsid paar aastat tagasi jupi välja on ilmselt hammasrattad nahkas.Uut ketti enam sinna ei pane.No muidugi võib panna ,aga kaua ta seal töötab.
Ma võtsin uuel ketil jupi välja, kuna õige pikkusega ketti polnud saada, siis tuli pikem osta, samm oli täpselt sama ainult, et 4 neeti pikem.
Postitatud: E Jaan 04, 2010 4:14 pm
Postitas Allar
Uus kett tellitud.
Tellisin siis
www.autoladu.ee st tootja iwis, hinnaga 557eeki +smart post. Suhtlesin ka kasutajaga UKO ke ostis keti ladu24st ja sealt tuli lukuga kett.
Kuna ladu24 peab veel jõule ei saanud nendega ühendust, siis helistasin autoladu müügimehele kes ütles, et nemad võtavad kaupa samast laost (koivunen) kust ladu24 ja kuna tootekood oli kaa sama siis ütles, et rautselt sama kett mida nemad pakuvad.
Postitatud: P Jaan 10, 2010 12:31 am
Postitas Allar
Kett peal, mootor käib ja tundub, et erksamalt kui ennem. aga polnud se vahetus teab mis lihtne midagi. Kui märgid koos siis klapid ja kolvid kaa koos, mitukorda sai üle vaadatud/proovitud ja ikka ei käinud ringi. Lõpuks tuli välja, et 1hammas tuveb nukkvõlli varasemaks panna.
mingil põhjusel on rihmaratta märk vale ja seepärast läksidki klapid/kolvid kokku. Tegelikult on teiselpool rihmaratast keegi valge korektoriga õige surnudseisu märgi joonistanud, aga mul polnud see meeles enam, et see seal on ja eelmise remondi aeg oli otsakaan maas, siis käis keti install teiste märkide järgi.
Vana kett oli täita läbi kulunud selle 2a sõiduga nii ,et kui keegi vahetab kunagi siis selle tootja ketti mina ei paneks millel lülile pressitud tähed, (O6B) .