Toyota Landcruiser ja diffrilukud.
Postitatud: T Veebr 25, 2003 8:13 pm
Sain hiljuti Landcruiseri omanikuks. Auto on LJ 70 (lühike) 1989a, mootor on
2446 cm3, 66 KW,(mark on 2L-T, olen näinud, et tähistatakse 2,5TD või 2,4TD kumb siis õige on?
Ja minu teada on seda mudelit ka vana Hiace bussi 2,4 mootoriga, plekist klapikambrikaanega,
minu omal alumiiniumist mustaks värvitud. Kas on nii?). Tegelikult on mure selles , et lumes on see
"maastikuauto" täiesti saamatu. Näiteks umbes 50 cm sügavuses lumes on võimalik totaalselt
kinni jääda. Ja kui kinni juba oled, siis võtab diagonaalis 2 ratast või ühe külje rattad
puksima. Ninaga lume lükkamisest pole juttugi, vaevalt sillatala puudutab lund. Ning tagurpidi
ka enam välja ei lähe. Kas võib viga olla liiga laiades ja vähese
mustriga rehvides (245/75R16 raamatu järgi peaks olema 205 laiad) või on puudu lihtsalt
sillalukud. Tahangi teada, kas on olemas LJ 70-t millel on tehase poolt esisilla ja tagasilla
diffrilukud? Või tuleb muretseda piiratud libisemisega difrid? Mis need maksta võiks? Ja
kas need on nii efektiivsed kui jäik plokk?. Tahan veel teada, mis autodel üldse on esi- ja
tagasilla plokk? Minu teadmised piirduvad sellega: G-Mersul on nii esi-, kesk- kui ka tagadiffri
plokk, Nival on vaid keskdiffriplokk, Luaz-il tagasillaplokk, mis annab tohutult juurde, olen
sõitnud, LC-le teeb silmad ette, ja kuskilt olen lugenud, et Opel Fronteral on tagasilla lukk.
Ning, mis lukud on LandRover Defender`il, et ta maastikul nii hästi esineb?
2446 cm3, 66 KW,(mark on 2L-T, olen näinud, et tähistatakse 2,5TD või 2,4TD kumb siis õige on?
Ja minu teada on seda mudelit ka vana Hiace bussi 2,4 mootoriga, plekist klapikambrikaanega,
minu omal alumiiniumist mustaks värvitud. Kas on nii?). Tegelikult on mure selles , et lumes on see
"maastikuauto" täiesti saamatu. Näiteks umbes 50 cm sügavuses lumes on võimalik totaalselt
kinni jääda. Ja kui kinni juba oled, siis võtab diagonaalis 2 ratast või ühe külje rattad
puksima. Ninaga lume lükkamisest pole juttugi, vaevalt sillatala puudutab lund. Ning tagurpidi
ka enam välja ei lähe. Kas võib viga olla liiga laiades ja vähese
mustriga rehvides (245/75R16 raamatu järgi peaks olema 205 laiad) või on puudu lihtsalt
sillalukud. Tahangi teada, kas on olemas LJ 70-t millel on tehase poolt esisilla ja tagasilla
diffrilukud? Või tuleb muretseda piiratud libisemisega difrid? Mis need maksta võiks? Ja
kas need on nii efektiivsed kui jäik plokk?. Tahan veel teada, mis autodel üldse on esi- ja
tagasilla plokk? Minu teadmised piirduvad sellega: G-Mersul on nii esi-, kesk- kui ka tagadiffri
plokk, Nival on vaid keskdiffriplokk, Luaz-il tagasillaplokk, mis annab tohutult juurde, olen
sõitnud, LC-le teeb silmad ette, ja kuskilt olen lugenud, et Opel Fronteral on tagasilla lukk.
Ning, mis lukud on LandRover Defender`il, et ta maastikul nii hästi esineb?