1. leht 1-st

Toyota Landcruiser ja diffrilukud.

Postitatud: T Veebr 25, 2003 8:13 pm
Postitas dislafänn
Sain hiljuti Landcruiseri omanikuks. Auto on LJ 70 (lühike) 1989a, mootor on
2446 cm3, 66 KW,(mark on 2L-T, olen näinud, et tähistatakse 2,5TD või 2,4TD kumb siis õige on?
Ja minu teada on seda mudelit ka vana Hiace bussi 2,4 mootoriga, plekist klapikambrikaanega,
minu omal alumiiniumist mustaks värvitud. Kas on nii?). Tegelikult on mure selles , et lumes on see
"maastikuauto" täiesti saamatu. Näiteks umbes 50 cm sügavuses lumes on võimalik totaalselt
kinni jääda. Ja kui kinni juba oled, siis võtab diagonaalis 2 ratast või ühe külje rattad
puksima. Ninaga lume lükkamisest pole juttugi, vaevalt sillatala puudutab lund. Ning tagurpidi
ka enam välja ei lähe. Kas võib viga olla liiga laiades ja vähese
mustriga rehvides (245/75R16 raamatu järgi peaks olema 205 laiad) või on puudu lihtsalt
sillalukud. Tahangi teada, kas on olemas LJ 70-t millel on tehase poolt esisilla ja tagasilla
diffrilukud? Või tuleb muretseda piiratud libisemisega difrid? Mis need maksta võiks? Ja
kas need on nii efektiivsed kui jäik plokk?. Tahan veel teada, mis autodel üldse on esi- ja
tagasilla plokk? Minu teadmised piirduvad sellega: G-Mersul on nii esi-, kesk- kui ka tagadiffri
plokk, Nival on vaid keskdiffriplokk, Luaz-il tagasillaplokk, mis annab tohutult juurde, olen
sõitnud, LC-le teeb silmad ette, ja kuskilt olen lugenud, et Opel Fronteral on tagasilla lukk.
Ning, mis lukud on LandRover Defender`il, et ta maastikul nii hästi esineb?

Postitatud: T Veebr 25, 2003 9:30 pm
Postitas jr
Kitsamad rehvid aitavad kindlasti lumes. Seda loomulikult siis, kui on tegemist kõva pinnasega. Kitsas kumm närib ennast kerge vaevaga läbi lume ja kõva pinnasega kokkupuutel liigub ka auto edasi. Lai kumm (mis on ka siledamapoolsem) ilmselt ei kaabi läbi lume ja jääbki siblima lume peale.

Tagasillas peaks olema tehase poolt libisev lukk, optional varustuses. Kasu on libisevast lukust ehk pinnasel, kus takistus ei ole suur; libe muda, jää, lumi. Ja sedagi siis, kui kettad korras ja luku kulumine väike. Saab paigaldada näiteks ka iselukustuva luku 'LockRight' või siis 'ARB' pneumaatlise luku (lüliti kabiinis). Esimene on teisest tükk maad odavam ja ajab kah asja ära.

Eks teadjamad Toyota mehed ehk kommenteerivad kah midagi.

Edu,

Postitatud: K Veebr 26, 2003 11:08 am
Postitas Daniel
Yldiselt lumes kerge autoga on lumeketid ainuke
lihtne tõeline abi ....
hiljuti oli ColoradoK5-s arutelu just lumessõitmisest
ja selgus et ega diffrilukud "eriti" ei aita ....
kõige ideaalsem kui sul on väljalylitatavad diffrid (ARB) nii esi kui tagasillas
aga see ysna $$$ lahendus ja aitab ainult siis kui juba oled kinni

Postitatud: N Veebr 27, 2003 2:13 pm
Postitas Landy
Et me üksteisest õigesti aru saaksime, loe palun hoolega läbi järgnev jutt:
http://www.offroad.ee/no1_2001/differ1.php#differ

Mis puutub land Rover'i lukkudesse, siis tehease poolt on keskdiffentsiaali lukustus (mehhaaniline) olemas järgmistel mudelitel:
LR 127 (1983-1990)
LR 110 (1983-1990)
LR 90 (1985-1990)
Defender 110 (1990-present)
Defender 90 (1990-present)
Defender 130 (1990-present)
Discovery I (1989-1997)
Discovery II(1997-2001) Optional
Range Rover Calssic 2D (1971-1994)
Range Rover Classic 4D (1981-1996)

Freelanderil uuematel Discovery II ja III mudelitel ning Range Rover'itel tegeleb sellega elektroonika.

Sillalukud tuleb ise osta (näiteks ARB). Neid ei saa isegi lisavarustusena.

Postitatud: N Veebr 27, 2003 8:32 pm
Postitas Daniel
Pidasin enamaltjaolt siiski jah silmas ainult silla diffri lukkusid
mida ysna vähestele autodele pakutakse tehasepoolt :oops:
Ehk mõtlesin siis: ARB, Detroit, Power Lock, Lock Right, jne

Postitatud: T Okt 28, 2003 12:53 pm
Postitas Daniel
tuleks siis tagasi mõtte juurde keerata "quest" kasutaja kinni :?

Re: Toyota Landcruiser ja diffrilukud.

Postitatud: T Okt 28, 2003 4:54 pm
Postitas Külaline
dislafänn kirjutas:Sain hiljuti Landcruiseri omanikuks. Auto on LJ 70 (lühike) 1989a, mootor on
2446 cm3, 66 KW,(mark on 2L-T, olen näinud, et tähistatakse 2,5TD või 2,4TD kumb siis õige on?
Ja minu teada on seda mudelit ka vana Hiace bussi 2,4 mootoriga, plekist klapikambrikaanega,
minu omal alumiiniumist mustaks värvitud. Kas on nii?). Tegelikult on mure selles , et lum 8) :?: :twisted: es on see
"maastikuauto" täiesti saamatu. Näiteks umbes 50 cm sügavuses lumes on võimalik totaalselt
kinni jääda. Ja kui kinni juba oled, siis võtab di :idea: :x :? 8) 8) agonaalis 2 ratast või ühe külje rattad
puksima. :idea: :twisted: :twisted: Ninaga lume lükkamisest pole juttugi, vaevalt sillatala puudutab lund. Ning tagurpidi
ka enam välja ei lähe. Kas võib viga olla liiga laiades ja vähese
mustriga rehvides (245/75R16 raamatu järgi peaks olema 205 laiad) või on puudu lihtsalt
sillalukud. Tahangi teada, kas on olemas LJ 70-t millel on tehase poolt esisilla ja tagasilla
diffrilukud? Või tuleb muretseda piiratud libisemisega difrid? Mis need maksta võiks? Ja
kas need on nii efektiivsed kui jäik plokk?. :arrow: :wink: :roll: :P :oops: :oops: :oops: :? Tahan veel teada, mis autodel üldse on esi- ja
tagasilla plokk? Minu teadmised piirduvad sellega: G-Mersul on nii esi-, kesk- kui ka tagadiffri
plokk, Nival on vaid keskdiffriplokk, Luaz-il tagasillaplokk, mis annab tohutult juurde, olen
sõitnud, LC-le teeb silmad ette, ja kuskilt olen lugenud, et Opel Fronteral on tagasilla lukk.
Ning, mis lukud on LandRover Defender`il, et ta maastikul nii hästi esineb?
:) :( :P :oops: :lol: :cry: