1. leht 1-st
GPS anduri küljest irdunud juhe
Postitatud: N Dets 24, 2009 11:20 am
Postitas Mell
Mure siis selline,et suvesõidul irdus juhe GPS anduri küljest.Kas on seda võimalik taasühendada või otstarbekam hankida uus?Kiskusin asja juba lahti,et mis see väike tinutamine ikka on aga võta näpust-4 juhet vaja ka õigesse järjekorda saada.Anduriks ESAT GM-210.
Postitatud: N Dets 24, 2009 12:08 pm
Postitas hulkur
Pmst ilmselt on võimalik leida õige järjekord juhtmetele, aga ma pakun, et ODAVAM on osta uus.
Postitatud: N Dets 24, 2009 2:41 pm
Postitas tarmo
Loogika ütleks, et 2 on toitejuhtmed ja ülejäänud 2 signaal ntx.
Proovi testriga mõõta, kuhu pinge tuleb, tihti on toide punase/mustaga (+/-).
Ja siis proovimise teel ülejäänud 2

Kaotada pole ju midagi, kui ka läbi kärssab.
Postitatud: N Dets 24, 2009 5:09 pm
Postitas Mell
tarmo kirjutas:Loogika ütleks, et 2 on toitejuhtmed ja ülejäänud 2 signaal ntx.
Proovi testriga mõõta, kuhu pinge tuleb, tihti on toide punase/mustaga (+/-).
Ja siis proovimise teel ülejäänud 2

Kaotada pole ju midagi, kui ka läbi kärssab.
Punase musta loogika suht õige,ka läbikärsatamise jutt õige-ainult et mul juhe anduripoolsest otsast katki.Seega ei anna toitejuhtmete tuvastamine suurt abi,sest anduril 6 pesakuhu neid õnnetuid ühendada.Tegelt suhtarv kolm viiele,sest üks juhe pooleks ja tema pesa tuvastatav.Päris katsetama ka ei hakkaks,ilmselt võib sel teel ka arvutile liiga teha.
Postitatud: N Dets 24, 2009 6:12 pm
Postitas seff
Mell kirjutas:tarmo kirjutas:Loogika ütleks, et 2 on toitejuhtmed ja ülejäänud 2 signaal ntx.
Proovi testriga mõõta, kuhu pinge tuleb, tihti on toide punase/mustaga (+/-).
Ja siis proovimise teel ülejäänud 2

Kaotada pole ju midagi, kui ka läbi kärssab.
Punase musta loogika suht õige,ka läbikärsatamise jutt õige-ainult et mul juhe anduripoolsest otsast katki.Seega ei anna toitejuhtmete tuvastamine suurt abi,sest anduril 6 pesakuhu neid õnnetuid ühendada.Tegelt suhtarv kolm viiele,sest üks juhe pooleks ja tema pesa tuvastatav.Päris katsetama ka ei hakkaks,ilmselt võib sel teel ka arvutile liiga teha.
gps toimimiseks vajalikud otsad tavaliselt:
+
-
nmea in
nmea out
kui paned nmea in /out otsad valepidi siis ei juhtu midagi , toiteotsad on soovitatav õigesse kohta yhendada !
suhtarv läks paremaks..
Postitatud: N Dets 24, 2009 8:21 pm
Postitas kpihus
seff kirjutas:Mell kirjutas:tarmo kirjutas:Loogika ütleks, et 2 on toitejuhtmed ja ülejäänud 2 signaal ntx.
Proovi testriga mõõta, kuhu pinge tuleb, tihti on toide punase/mustaga (+/-).
Ja siis proovimise teel ülejäänud 2

Kaotada pole ju midagi, kui ka läbi kärssab.
Punase musta loogika suht õige,ka läbikärsatamise jutt õige-ainult et mul juhe anduripoolsest otsast katki.Seega ei anna toitejuhtmete tuvastamine suurt abi,sest anduril 6 pesakuhu neid õnnetuid ühendada.Tegelt suhtarv kolm viiele,sest üks juhe pooleks ja tema pesa tuvastatav.Päris katsetama ka ei hakkaks,ilmselt võib sel teel ka arvutile liiga teha.
gps toimimiseks vajalikud otsad tavaliselt:
+
-
nmea in
nmea out
kui paned nmea in /out otsad valepidi siis ei juhtu midagi , toiteotsad on soovitatav õigesse kohta yhendada !
suhtarv läks paremaks..
nmea in ei ole päris õige, õigem oleks neid nimetada Tx ja Rx, kuna tegemist on ikkagi serial pordiga. See et seal seriali sees nmea jookseb on juba teisejärguline küsimus.
Mis aga otste tuvastamisse puutub, siis miinus jookseb tavaliselt otsapidi tavaliselt kuhugi suurele pinnale. Pluss tuleb skeemist välja lugeda mõne kivi toite järgi näiteks. Edasi jääb Rx ja Tx paika ajada, neid võid rahulikult proovida, ei juhtu midagi, kui valesti on, siis lihtsalt ei tööta.
Postitatud: N Dets 24, 2009 10:23 pm
Postitas pilgrems
Üritasin kord käsi GPS ile ise juhet teha, et saaks arvutiga suhtlema panna.
Kuna skeeme ja infi eriti ei leidnud proovisin katse eksituse meetodil, ja avastasin et midagi ei juhtunud, sõna otseses mõttes mitte midagi, ükski instrument ei saatnud sinist suitsu taeva laotusese laiali ja toimivad siiani.
Aga ega ma neid omavahel suhtlema ka saanud.
Postitatud: N Dets 24, 2009 11:15 pm
Postitas vtl
pilgrems kirjutas:Üritasin kord käsi GPS ile ise juhet teha, et saaks arvutiga suhtlema panna.
Kuna skeeme ja infi eriti ei leidnud proovisin katse eksituse meetodil, ja avastasin et midagi ei juhtunud, sõna otseses mõttes mitte midagi, ükski instrument ei saatnud sinist suitsu taeva laotusese laiali ja toimivad siiani.
Mina jälle tean meest, kes kinnisilmi jalutas punase tulega üle tee... ja avastas, et mitte midagi ei juhtunud. See ei tähenda veel, et nimetatud tegevus ohtlik ei oleks.
See, kas maagilise suitsu saab kätte või ei, sõltub peamiselt sellest, kui viisakalt on realiseeritud konkreetse USB voolupiirik. Nagu porutsik Rzevski ütles, võib kõrvakiilu saada, aga võib ka keppi saada. Nii selle sõna meeldivas kui ebameeldivas tähenduses.
Kui nimetatud GPS seda väärt on, siis võib algne küsija selle pärast pühi minu kätte tuua, otsin testri ja chippide datasheetide järgi toite- ja signaaliotsad üles ning ühendan õigesti kokku. Paarisaja kroonise jublaka pärast pole vast mõtet.
Postitatud: R Dets 25, 2009 11:17 am
Postitas Mell
Kui nimetatud GPS seda väärt on, siis võib algne küsija selle pärast pühi minu kätte tuua, otsin testri ja chippide datasheetide järgi toite- ja signaaliotsad üles ning ühendan õigesti kokku. Paarisaja kroonise jublaka pärast pole vast mõtet.[/quote]
Paarisaja eegu eest võiks lasta ta korga teha,ostes oli kaheksasaja eegu ringis.Tookord oli MASU veel tundmata sõna ning sai otsitud korralikumat asja.Kui oled nõus ,siis otsin sind pärast pühi üles.
Postitatud: R Jaan 08, 2010 9:08 pm
Postitas Mell
Tänud kaasvõitlejale VTL,kes gepsule uue higamise sisse puhus.
Teema lukku.