1. leht 1-st

Patrol 160 pidurite probleem!

Postitatud: K Sept 14, 2005 3:27 pm
Postitas kala
Taga pidurid ei pidurda!
Silindrid uued,klotsid uued!
Ise kahtlustan seda regulaatorit seal all,kas selles on viga?

Re: Patrol 160 pidurite probleem!

Postitatud: N Sept 15, 2005 9:45 am
Postitas jr
kala kirjutas:Taga pidurid ei pidurda!
Silindrid uued,klotsid uued!
Ise kahtlustan seda regulaatorit seal all,kas selles on viga?
Endal on sama jama. Tagumisi pidureid lihtsalt polnud.
Probleemiks oli õhk.

Et tagant õhku välja saada, siis varu kohe kõvasti kannatust.
Alusta peasilindri juurest torudest, siis liigu edasi sinna klapi juurde, õhuta kõik torud, mis sinna sisse tulevad üle. Sinna tuleb ka üks toru esimestest piduritest. Siis liigu edasi tagumiste pidurite juurde ja siis esimeste juurde.

Mina keerasin selle regulaatori küljest toru(d) lahti, panin vooliku otsa (teine ots pudelisse) ja lihtsalt pumpasin pool liitrit sealt läbi. Võid ka nipli otsa panna, aga minul oli nippel ära murtud. Siis võib olla kindel et õhk väljas ja ainult õli. Sama tegin õhutusniplite juures ratastel. Nippel lahti voolik otsa ja teine ots pudelisse. Niimodi sain õhu välja ja pedaali kõvaks.

Samas veendu, et klotsid ikka trumli ligidal on ka. Muidu sa ei jõua neid pedaaliga sinna ligidale pumbata ja ka pidureid pole.

Edu.

Postitatud: N Sept 15, 2005 11:55 am
Postitas kala
ma olen neid õhutanud lugematul korral,klotsid panin ja keerasin nad vastu trumlit!
mingil määral on tagumised võtnud,aga blokki ei lähe isegi muda sees!!!

Postitatud: N Sept 15, 2005 11:59 am
Postitas jr
kala kirjutas:ma olen neid õhutanud lugematul korral,klotsid panin ja keerasin nad vastu trumlit!
mingil määral on tagumised võtnud,aga blokki ei lähe isegi muda sees!!!
Aga kas pedaal on kõva ja jääb ülesse?
Kui ei siis on raudselt õhk sees. Ja kui ennem töötas.

Postitatud: R Sept 16, 2005 12:14 am
Postitas tarmo
jr kirjutas:Aga kas pedaal on kõva ja jääb ülesse?
Kui ei siis on raudselt õhk sees. Ja kui ennem töötas.
Või on ikkagi klotsid kaugel trumilist/kettast...

Postitatud: R Sept 16, 2005 9:14 am
Postitas jr
Kala ju mainis, et klotsid keerati vastu trumlit!

Postitatud: R Sept 16, 2005 11:43 am
Postitas Laurius
Mina jätsin Trooperil selle regulaatori üldse vahelt välja. Toru eest tuleb, jaguneb taga kaheks ja korras. Toimib! Ülevaatus ka ei tuvastanud midagi ebanormaalset.

Postitatud: R Sept 16, 2005 12:01 pm
Postitas jr
Laurius kirjutas:Mina jätsin Trooperil selle regulaatori üldse vahelt välja. Toru eest tuleb, jaguneb taga kaheks ja korras. Toimib! Ülevaatus ka ei tuvastanud midagi ebanormaalset.
Kusjuures on hea siis "kannakaid" teha, kuna tagumised kipuvad paremini blokki minema 8)

Postitatud: R Sept 16, 2005 1:27 pm
Postitas kala
jr kirjutas:
kala kirjutas:ma olen neid õhutanud lugematul korral,klotsid panin ja keerasin nad vastu trumlit!
mingil määral on tagumised võtnud,aga blokki ei lähe isegi muda sees!!!
Aga kas pedaal on kõva ja jääb ülesse?
Kui ei siis on raudselt õhk sees. Ja kui ennem töötas.
Pedaal jumala ok!
Ise mõtlesin ka selle regulaatori vahelt ära võtta,aga mul naine sõidab ka vahel sellega ja krt talvel ta keerab raudselt selle kuhugile ära!
Kui auto ostsin siis oli selline probleem et kui hommikul sõitma hakkasid ja pidurit vajutasid siis olid tagumised kohe blokkis,paar korda vajutasid siis läx normaalsex!

Postitatud: R Sept 16, 2005 1:36 pm
Postitas jr
No aga Inseneri käest uus Nissan Load Balance Valve ja ongi ehk korras?

Postitatud: R Sept 16, 2005 1:50 pm
Postitas Laurius
jr kirjutas:
Laurius kirjutas:Mina jätsin Trooperil selle regulaatori üldse vahelt välja. Toru eest tuleb, jaguneb taga kaheks ja korras. Toimib! Ülevaatus ka ei tuvastanud midagi ebanormaalset.
Kusjuures on hea siis "kannakaid" teha, kuna tagumised kipuvad paremini blokki minema 8)

Kusjuures on asi täiesti "parlanksis" ... st et esimesed blokeerivad enne ja siis tagumised järgi.