1. leht 5-st
Plokisoojenduse paigaldamine
Postitatud: E Dets 21, 2009 3:48 pm
Postitas Jysk
Kuna ei leidnud ühtegi teemat selle kohta siis tegin uue.
Kuna hetkel ilmad üsna külmad, siis tekkis mõte paigaldada elektriline blokisoojendus mootorile. Siis oleks käivitamine valutum ka siis kui peaks veel kangemasse külma jääma.
Oskab keegi valgustada, kas bloki soojenduse paigaldamine ise on keeruline tegevus.
Iseenesest mulle tundub, et väga ei tohiks olla.
Autoks 2000a Range Rover 2,5TD (BMW)
Muidugi küsimusteks oleks, et kas külmumis korgi kättesaamine võib osutuda raskeks ja kas küttekeha paigaldamisel blokki tuleb mingit tihendus ainet ka kasutada?
Oleks tänulik kui keegi jagaks oma kogemusi
Postitatud: E Dets 21, 2009 6:04 pm
Postitas tarmo
Plokk, mitte blokk.
Vaata soenduselemendi paigaldusjuhendit. Seal on kõik kirjas, kuidas panna. Punni kätte saamiseks (tervelt) oleks sul vaja vastavaid tange.
Alati ei käi ka punni asemele, osadel juhtudel on selleks spetshülss, kuhu "spiraal" sisse pistetakse. Sõltub mootorist.
Postitatud: E Dets 21, 2009 8:36 pm
Postitas Veiko
Autoeksperdis on pädevad mehed,et seda sulle paigaldada.
Kontakti leiad siit:
http://www.autoekspert.ee/index.php?page=66&
Veiko
Postitatud: E Dets 21, 2009 10:02 pm
Postitas isakene
Kuulge mehed, küsiti ju, et mida on vaja, et ISE asja paigaldada? Eeldame sel juhul, et ei ole paigaldusjuhendit ja autoteeninduse leiab mees ise ka üles.
Põhiline - peab olema antud augule vastav element. Mõõda igaks juhuks auk ja element üle. Teoreetiline võimalus on, et koonuspinnad ei klapi, aga isiklikult praktikas pole sellest kuulnud.
Kui korki tahad tervelt kätte saada, siis selleks on spetstangid, nagu eespool juba öeldi. Kui korgist poogen on, siis on võimalus see ettevaatlikult välja toksida või auk läbi puurida ning poldi või kruvi abil välja tõmmata. Ettevaatlikult, et koonuspinda ei vigasta, muidu on pärast suurem jama!
Paigaldamisel on põhiline, et pinnad oleksid korras ja puhtad ning vigastusteta. O-rõngaga tihenduse korral puhasta ka rõngasoon, soovitatav on ka tihend vahetada. Isiklikult olen paigaldusel ka vähest kogust liimhermeetikut või vedelmetalli kasutanud, aga korras pindade puhul praktilist vajadust selle järele ei ole.
Midagi keerulist ei ole. Peaasi, et korki välja võttes ja elementi sisse pannes augu või elemendi serva ei vigasta.
Postitatud: T Dets 22, 2009 7:53 am
Postitas Jysk
Miks ma seda uurin on see, et paigalduse eest küsitakse a`la 1000 raha. See on minu jaoks piisavalt suur raha, et seda mitte nii lihtsalt välja käia kohe

Pealegi on endal ka käed jalad otsas.
Nüüd kus sain mõned kommentaarid leian, veel enamgi, et võiks selle töö ise ära teha.
Suured tänud vastamise eest.
Postitatud: T Dets 22, 2009 8:22 am
Postitas tarmo
Pole seal keerulist muidugi midagi. Kasutusjuhend on ilmselt ikka olemas - kui ostsid uue kütteelemendi?
Jahutusvedeliku soovitaks ka kindlasti uue panna, pole mõtet seda vana tagasi kallata, kui juba nii kui nii välja pead laskma.
Postitatud: T Dets 22, 2009 9:16 am
Postitas fagott
Kui sa lähed poest seda vidinat ostma, siis neil margipõhine kataloog, mis näitab ka koha, kuhu ta mootoris pannakse(otstarbekas või lihtsam). Nii et küsi ka pilti näha

Postitatud: T Dets 22, 2009 9:40 am
Postitas Kelle
Juhuslikult kui paigaldusjuhendid ei ole käepärast siis üldreeglina
on see allalaetav tootja kodulehehel.
K
Postitatud: T Dets 22, 2009 7:04 pm
Postitas Tegija
BMW 2,5 TD mootorile sobib Defa element 316-teist Manuaalil paigalduskork A1 ,Automaadil A4
Postitatud: T Dets 22, 2009 7:41 pm
Postitas tanel
Infoks isetegijatele, lasin ka Defa kütteelemendi paigaldada ja just Autoeksperdis. 3s element sobis.

Kataloog andis (ja mitte ainult selles firmas) minu wrankule vastuseks 2 elementi, 1 neist oli olemas ja teine oli kuskil Soome avarustest tellimise peale. Noh, esimene ei sobinud, korra oli plaan proovida ka teist (korgi mõõdu järgi sobivat ja Eestis saada), see ka ei sobinud. Ehk siis istus kaks ööd mul seal.
NB, see pole kivi Autoeksperdi kapsaaeda! Väga asjalikud mehed tundusid olema ja kui ilmnes mingeid üllatusi, helistati ja kooskõlastati tegevusplaan kohe.
Et, üheksa korda mõõda, üks kord lõika, kui vähimgi kahtlus või mitu varianti on. Välja ostes ja edasi-tagasi sõites on ebasobivuse korral jebla rohkem kui vaja.
Postitatud: P Dets 27, 2009 12:30 pm
Postitas Andres J
Minu GC 5.2 - le pandi plokisoojendus Soe Auto töökojas Mõigus ja olen asjaga väga rahul. Paned paar tundi enne käivitamist juhtme stepslisse ja võtit keerates stardib nagu suvel ning üsna kähku hakkab ka sooja puhuma. Hiljuti lasin samas panna ka salongi puhuri ja nüüd on ka aknad puhtad ja tuba soe sõitu alustades.
Postitatud: P Dets 27, 2009 2:31 pm
Postitas MM
Kataloogi info
Ja kui kukud ISE paigaldama, siis enne elemendi vooluvõrku ühendamist on oluline jahutussüsteemi korralik õhutamine (elemendi enda soendusspiraali kotta ei tohi jääda õhumulli)
Postitatud: P Dets 27, 2009 5:18 pm
Postitas Jysk
Tänud abi eest. Leidsin ise ka interneti sirvides paigaldusjuhendeid jne. Ise leidsin Calix i lehelt paigaldus juhendi, kus kõik vajalik välja toodud. Ühtlasi sain selle tootja tootele ka parema hinna. Seega enam küsimusi ei ole.
Hetkel ei ole veel paigaldanud seda kuna nüüd ilmad tiba soojemad jälle. Aga mingi aeg võtan ette kindlasti selle.
Re: Plokisoojenduse paigaldamine
Postitatud: P Veebr 05, 2012 9:55 pm
Postitas kuuskant
kas opel fronterale on raske paigaldada plokisoendust?
2,3tdi -92a
Re: Plokisoojenduse paigaldamine
Postitatud: E Veebr 06, 2012 11:12 am
Postitas petros
täpselt, 9 korda mõõda 1x lõika...
mulle anti ka rakvere autoeksperdist algul pool komplektist e ilma vaherõngata. Loomulikult tuli selle teadmiseks asi lahti kiskuda
Huvitav oleks teada kui võimas see defa spiraal on? Alates -25'st tuleb ikka tunde sees hoida, et mõikaks. Peaks vist timeri panema, et mitte liiga vara ärgata
