1. leht 2-st
Frontera 98. mootoritöö anomaaliad
Postitatud: K Dets 16, 2009 2:10 pm
Postitas maku911
Tere jälle, nimelt probleem 98a fronteraga millel 2.2i mootor.
Viga väljendub siis selles et tühikäigul kuidas kunagi mõnikord hoiab ilusti pöördeid 800 või nii peal, kuid aeg ajalt kukub puterdama, viskab pöörded 500-1500 edasitagasi.
Linnaliikluses peab meeletult tallama gaasipedaali et 2000 pööret saavutada sest siis masin töötab, alla selle on asi kuidagi meeletult tuim ja sureb välja.
Puhastanud olen kõik karterituulutuse torud ja sisselastke hermeetiliseks teinud
Diagnostikavanad rääkisid et viga võib olla MAP anduris aga pead ei julge anda kuna pole vastavat juhtmejuppi et ühendada auto arvutiga, niisiis peale pikka internetis tuulamist leidsin lahenduse kuidas vaese mehe kombel veakoode lugeda, vastusteks sain:
Kood: Detail: Viga:
12 Initiation of diagnosis. n/a
13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal
44 Oxygen sensor Air/fuel mixture too lean (weak)
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
Ehk oskab keegi targem infot anda nende asjade suhtes, mida teha?
Oxygen sensoriga ei oska küll miskit peale hakata kuna ülevaatuselt läks auto puhtalt läbi. Samas veakoodid on kogutud seisva mootoriga.
Oleks tuhandest tänulik kui keegi oskaks samastada või juhtida tähelepanu millelegi konkreetsele mootoriruumis.
Lugupidamisega
Marko
Postitatud: K Dets 16, 2009 5:24 pm
Postitas IFF
Sa proovi töötava mootoriga ka ära ja siis võrdle veakoode. Pöörete andur
annabki ilmselt veateate seisva mootoriga.
Mul endal ka 98a Frontera, mootor ka 2,2. Külmade ilmadega, mis nüüd
saabusid, kipub ka tühikäik jamama. Ma kahtlustan tühikäigu klappi, samas
pole praegu eriti tahtmist külmas teha.
Parimat
Postitatud: K Dets 16, 2009 8:30 pm
Postitas maku911
Kas kirjaklambriga võib töötava mootoriga ka veakoode lugeda?
Postitatud: K Dets 16, 2009 8:40 pm
Postitas IFF
Mis sa selle kirjaklambriga seal teed? Kui ma õigesti mäletan, siis tuli
mingi kontakt massi panna. Vähemalt Frontera A. (->98). Kui sul on
Frontera B (98->), siis jään vastuse võlgu. Pean oma vanades andmetes
sorima, siis saan täpsemini öelda.
Aga vahet ei tohiks olla, kas töötav või seisev mootor.
Parimat
Re: Frontera 98. mootoritöö anomaaliad
Postitatud: K Dets 16, 2009 8:46 pm
Postitas yanekk
maku911 kirjutas:
Diagnostikavanad rääkisid et viga võib olla MAP anduris aga pead ei julge anda kuna pole vastavat juhtmejuppi et ühendada auto arvutiga,
Kus imekohas sa pesitsed,et pole kuhugi diagnostikasse minna?
Postitatud: K Dets 16, 2009 8:56 pm
Postitas hint
Mis sa selle kirjaklambriga seal teed? Kui ma õigesti mäletan, siis tuli
mingi kontakt massi panna. Vähemalt Frontera A. (->9Cool. Kui sul on
Frontera B (98->), siis jään vastuse võlgu. Pean oma vanades andmetes
sorima, siis saan täpsemini öelda.
Aga vahet ei tohiks olla, kas töötav või seisev mootor.
Tahaks ka teada mis kontakt massi tuleb panna?
Ole hea ja sori oma vanadest andmetest ja anna mullegi teada.
Re: Frontera 98. mootoritöö anomaaliad
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:17 pm
Postitas igiliikur
maku911 kirjutas:
Kood: Detail: Viga:
12 Initiation of diagnosis. n/a
13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
31 Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal
44 Oxygen sensor Air/fuel mixture too lean (weak)
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
Kui ma nüüd ei eksi, siis neid koode ta mootori töötamise ajal ei tohiks näidata.
Postitatud: K Dets 16, 2009 9:41 pm
Postitas IFF
Mina sain oma info sellelt lehelt
http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... _codes.htm
Mälu ikkagi pettis - oli vist ikkagi vaja sillata 5. ja 6. klemm.
Parimat.
Postitatud: K Dets 16, 2009 10:00 pm
Postitas maku911
Vot täpselt selle sama lehe järgi tegingi asjad:)
Postitatud: N Dets 17, 2009 4:33 pm
Postitas maku911
Nonii, asjad huvitavamaks läinud vahepeal, diagnosti saan alles järgmine nädal, Vahepeal aga mootorijuures populaarseks muutunud paukumine sisselaskes, mis seda põhjustab ei oska öelda, kohapeal pöörded kõiguvad 500-1500 endiselt nüüdseks juba pidevalt, külma mootoriga ei ole peale uimasuse midagi märgata, töösoojana hakkavad need jamad pihta.
hommikul esimese asjana proovisin järjekordselt veakoode lugeda vastuseks sain 0 mis on muidugi hea aga peale käivitamist luges tagasi needsamad koodid mis üleval antud. Kindlasti on tegemist mingi imelihtsa asjaga aga pea ei võta lennult kinni seda asja veel:D massid kontrollitud, ühendused olemas, küünlajuhtmed terved jne jne, samas huvitav on see et aegajalt lõpetab bensupump töösuhte, kes teab äkki on kusagil mingine bimetall kaitse vms. Samas bensupump ja filtrid on lahiminevikus vahetatud täiesti uute asjade vastu, tundub nagu toide oleks lahja vms. mitu V peaks bensiinipumba toide olema? Mälu järgi asjast niipalju et eelmine omanik oli kusagilt otse toite peale vedanud pumbale, vist sigareti süütajast kui ma ei eksi. Kas on võimalik et pump töötab ja ei tööta vaheldumisi? niipalju kui mina tean siis pumbal on 2 varianti kas on PUPUs või töötab vahepealset varianti pole, võimalik et eksin. Aga paukumine sisselaskes? mis seda asja põhjustada võiks?
Kindlasti käin ära diagnostikas aga kui tegemist mehaanilise veaga siis pole sealt vastust oodata eriti. Lisaks veel niipalju et töötava mootoriga "vaesemehe kombel" veakoode lugeda ei kannata, uurisin ja puurisin teemat, see pidi aju ära küpsetama.
Ehk on kellegi ideid antud valdkonnas:)
Marko
Postitatud: N Dets 17, 2009 6:39 pm
Postitas jlx
91 a 2,0 kadeti motot sai küll diagnoosida töötava mootoriga
Sisselaske paukumine viitab lahjale segule, seega nr.1 asi mõõda bensu surve ära

Postitatud: N Dets 17, 2009 7:08 pm
Postitas maku911
jlx kirjutas:91 a 2,0 kadeti motot sai küll diagnoosida töötava mootoriga
Sisselaske paukumine viitab lahjale segule, seega nr.1 asi mõõda bensu surve ära

Palju surve olema peaks?
Postitatud: N Dets 17, 2009 10:29 pm
Postitas jlx
Üldiselt vaakumiga 2,5 ja ilma 3,0 bari.
Postitatud: T Dets 22, 2009 7:38 pm
Postitas IFF
Avastasin (mälu ei petnudki mind), et 6. kontakt korpusesse on ka õige juhul, kui
diagnostika pistik on salongis kaitsmekarbi all ja 16 - kontaktiga. Info pärit
Frontera raamatust (venekeelsest).
Lihtsalt täienduseks eelnevale.
Parimat
Postitatud: P Dets 27, 2009 4:03 pm
Postitas maku911
Tere jälle, nüüdseks jupp aega möödas, nipet näpet ka tehtud auto juures, nimelt paukumine sisselaskes viitaski lahjale segule, paagis asub bensu pump töötas siis kui ise tahtis, vahetasin välja ja paukumist enam pole:)
nüüd siis tuleb oodata edasi veel diagnoosi juhet mis ei ole siiani veel jõudnud remondikotta.
Terv.