1. leht 10-st
Hoiatus! Pakane tuleb!
Postitatud: E Dets 14, 2009 2:55 pm
Postitas Landy
Lihtslat hoiatuseks ja meeldetuletuseks!
Ilmajaam lubab nädala lõpuks -20...25C pakast. Seega vaatake aegsasti oma masinate vedlike külmataluvus, akude olukord ja (diisel) küte vastavus külmadele ilmadele üle.
Muidu on pärast foorum otsats otsani hala täis.
Tegelikult võiks keegi siia praegu mõnd tegusat diisli lisandit soovitada, sest tanklates müükase niikuinii-10..15 jaoks mõeldud kõtust.
Postitatud: E Dets 14, 2009 6:12 pm
Postitas Allar
Se talvine küte on kahe otsaga asi kas, on vedel või on lihtsalt talvine, täna oli -16 ja panin peaaegu terve pääva frontaali käima, küte kinni ja kogu lugu.
Lisandi kohapealt nniipalju, et olen mitu aastat seda cleen-flo diesel conditsioner lisandit kasutanud, minuarust toimib küll.
Postitatud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Postitas Mell
Tankisin laupäeval Neste tanklast ja täna ei olnud see kütus seda nägugi,et Patrulli silindrites mingit plahvatust esile kutsuda

.Nii sai ootamatult Cherost igapäevaauto

Postitatud: E Dets 14, 2009 11:07 pm
Postitas TiitR
Paar tundi tagasi helistas juht, kes rekkat tankis ja ütles, et truck diisli juures on mega järjekord, kuna voolikust tulev kütus venib kui tatt ja ca. liiter sekundis

Uuris siis seest tanklast - sealt öeldi, et võta seda kallimat ehk aastaringset! Juhi küsimuse peale, et kas see teine siis polegi talvine, vastati, et on küll ja kannatab -21C, aga teine on 20 senti kallim ja ROHKEM talvisem

. Kokkuvõtteks keelasin tal venivat ila paaki toppida, sest tahan, et see auto homme oma tööd teeks, mitte aga kabiin püsti poolel teel juhti ja klienti hulluks ajaks

Postitatud: T Dets 15, 2009 7:19 am
Postitas Pomo
kallake pentsu diisli sisse, nagu seda vanadeestlased tegid

Postitatud: T Dets 15, 2009 7:49 am
Postitas mrt
Vett tuleb peale kallata. siis naft ei külmu ära.
Torumeestele tihe nädal ka ehitusalal kindlasti.
Postitatud: T Dets 15, 2009 9:02 am
Postitas PARUN
Tegin eile isegi defa plokisoojendusele uue juhtme, igaks juhuks, kuigi vana bensu hilux käivitus poolest pöördest

Postitatud: T Dets 15, 2009 9:11 am
Postitas honkomees
TiitR kirjutas:... siis polegi talvine, vastati, et on küll ja kannatab -21C, aga teine on 20 senti kallim ja ROHKEM talvisem

...
eelmiste külmade aegu novembri algupoolel uurisin siis Statoilis, et kas ka talvine diisel - tädi vastas et suvine, mis kannatab kuni -21 (pakkus serte vaadata jne) ja talvine mis 40 kraadist pakast peab kannatama tuleb müüki novembrikuu lõpus...
Postitatud: T Dets 15, 2009 9:16 am
Postitas trc
Kurat, mehed võtke end kokku. Kas tõesti on külm mõtlemist pärssinud?
Üks soovitab vett paaki kallata, teine installib defat…
Mismoodi see defa sind aitab kui kütus paagis tarretisena on?
Mismoodi sa selle vee sealt paagist pärast kätte saad? Ja mismoodi vesi diislil külmuda ei lase? Vee jäätumispunkt on 0°C, diislil?
Erinevad kütuselisandid enam ei aita kui häda käes. Diiselkütte muudab paksuks seal sisalduv parafiin. Talvine kütus on lihtsalt puhtam.
E. kasutage kütuselisandeid regulaarselt - et pihustid oleks puhtad ning küttesüsteemis poleks vett.
Hetkel näen vaid ühte mõistlikku soovitust - lisada bensiini kütusesse.
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Postitatud: T Dets 15, 2009 9:26 am
Postitas kopakutt
Kui bensiini lisate siis soovitan ka 2T õli lisada. Muidu läheb liiga kuivaks. Kui mu mälu ei peta siis bensiini võis lisada lausa 15 %. 200-300 g 2T õli ja elab külmad üle.
Postitatud: T Dets 15, 2009 12:36 pm
Postitas Allar
Kas sellele common-rail (või kuidas seda nimetatakse) diiselmootorile võib ikka selle bensiiniseguga sõita

Postitatud: T Dets 15, 2009 12:42 pm
Postitas PARUN
trc kirjutas:Kurat, mehed võtke end kokku. Kas tõesti on külm mõtlemist pärssinud?
Üks soovitab vett paaki kallata, teine installib defat…
Mismoodi see defa sind aitab kui kütus paagis tarretisena on?
Kurat, ennem loe, kui midagi kirjutad. Endal sul külm pool pääd ära võtnud. Kas oli juttu minul midagi diisel küttest.
Tegin eile isegi defa plokisoojendusele uue juhtme, igaks juhuks, kuigi vana bensu hilux käivitus poolest pöördest
Postitatud: T Dets 15, 2009 1:07 pm
Postitas orejaP
trc kirjutas:
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
Postitatud: T Dets 15, 2009 1:26 pm
Postitas Movistar
orejaP kirjutas:trc kirjutas:
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
Tundub rohkem nalja moodi olevat see täispaagi jutt
Kumb on soojem kas liiter 100 kraadist vett või 10 liitrit 100 kraadist vett?
Postitatud: T Dets 15, 2009 1:43 pm
Postitas fagott
Movistar kirjutas:orejaP kirjutas:trc kirjutas:
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kuidas see paagitäis kauem soe püsib kui käin tangin üle nädala? Kui kaua on kauem? Ei küsi normise pärast. Lihtsalt huvitab.
Tundub rohkem nalja moodi olevat see täispaagi jutt
Kumb on soojem kas liiter 100 kraadist vett või 10 liitrit 100 kraadist vett?[/quot
Küsimus ei ole, kumb soojem on, vaid kumb kauem sooja hoiab. Ja kütust paagis soojendab tagasivool.