1. leht 1-st

uaz mootor ja selle pöörded

Postitatud: N Dets 10, 2009 6:01 pm
Postitas prt
abi (pigem nõu) oleks vaja uaz 31512 mootoriga. seisab töökaaslase õue peal. kodanik ise kirjaldab probleemi nii :
Tegelikult see töötab küll, aga ei taha külmalt tuure ülesse võtta ja imeb bensiini kui loom. Kui soojaks läheb töötab nagu vana mees, aga mitte nii ühtlaselt, kui tahaks. Kui järsult gaasi anda paugub, keera tühikäigu kruvi või süüte-nurka kuhu tahad.

Postitatud: N Dets 10, 2009 6:38 pm
Postitas carpets
Soovitan kontaktivahe üle vaadata ja ka klapi vahed ära timmida. Võib proovida karpat vahetada.

Postitatud: N Dets 10, 2009 6:45 pm
Postitas uOzelfor69
Kontaktid nagu peab, aga klapid veel reguleerimata. Karburaatorivahetuse lükkame edasi kuna projekti eelarve selleks aastaks läbi.

Postitatud: N Dets 10, 2009 7:30 pm
Postitas Ten
Mina vaataks üle kõik,mis jääb allapoole karbussi kuni blokini.Tihendid,kinnitused, kollektori võimalikud praod.

Postitatud: R Dets 11, 2009 10:52 am
Postitas Aare
Kui karpa käib pooleks siis tasuks ka karpa tihend üle vaadata ja silikooniga tihendadada.

Postitatud: R Dets 11, 2009 2:00 pm
Postitas uOzelfor69
Ten kirjutas:Mina vaataks üle kõik,mis jääb allapoole karbussi kuni blokini.Tihendid,kinnitused, kollektori võimalikud praod.
See töö tehtud. Pragusid ei ole tihendid hermetiseeritud. Karpa (selline "aknaga" ühekambriline) käis lahti tihendid korras, kiirenduspump töötab, kütuse tasapid normis.
Käivitub nagu töötaks 1-2 potti. Tooreklapp kinni, seguklapp lahti. Vahel sureb välja. Mõne aja pärast, ärkavad ka teised silindrid ellu ja ettevaatlikult toorega manipuleerides saab mehe tööle.

Postitatud: R Dets 11, 2009 3:53 pm
Postitas ottocar
Klapid (auk sees või vajab regulli)!!! Mõõda surved ära.

Postitatud: E Dets 14, 2009 1:05 pm
Postitas uOzelfor69
carpets kirjutas:Soovitan kontaktivahe üle vaadata ja ka klapi vahed ära timmida. Võib proovida karpat vahetada.
Jagaja kontakti vahe normis, klapi vahed 1 ja 4 silinder 0,35-0,40mm 2ja3 0,30-0,35mm nagu raamatus.
Klapis auku ei tohiks olla, testitud suruõhuga, aga kindluse mõttes eks mõõdan kompressiooni.

Postitatud: E Dets 14, 2009 1:41 pm
Postitas Po18
Minul olid kunagi sellised sümptomid et kohapeal käis kui siid ja kui sõitma hakkas katkus nagu loom.Mind aitas terve jagaja vahetus.Mul oli mingi kontaktplaat pees seal.

Postitatud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Postitas t6nu
Po18 kirjutas:Minul olid kunagi sellised sümptomid et kohapeal käis kui siid ja kui sõitma hakkas katkus nagu loom.Mind aitas terve jagaja vahetus.Mul oli mingi kontaktplaat pees seal.
aga kas keegi sellist asja ka on kohanud, et jagajasse kaane alla koguneb vesi sisse! nagu kondens või nii. jutt ei ole tegelikult uazist vaid volvo850-st, kus jagaja nö külili, aga ehk adminnid annavad mu silmaringi harimise lootuses andeks? millest selline jama tulla võib, saan sõita umbes 3 km ja kukub puterdama, kaane alune ilusat selget vett täis. Proovitud igasugu niiskust tõrjuvat spreid jne, ei muhvigi, ilusa ilmaga on ok, kui sajab või kisub külmaks nagu eile, hakkab pull peale. Tegin isegi sellise liigutuse, et puurisin jagaja kaane auke täis, 8-se drelliga 10 tk, justkui aitas kuigivõrd aga mitte pidevalt. põhimure vist selles, et sõidan lühikest otsa, iga päev 3 km tööle ja õhtal tagasi, ei aja korralikult kuumaks? kui näiteks valgas edasi-tagsi ära küin ei köhi ka selle aja jooksul, kõik ilus. aga noh, kui kellegil analoogset kogemust pole, siis ärge pange mu offtopicut tähele:-) tänud.

Postitatud: N Dets 17, 2009 5:23 pm
Postitas meges
mul eile GA3 66 sama jama ,algul hakkas paukuma ,siis jäi lihtsalt aina lahjemaks,kartsin ,et jama karbas ,külmus ära või midagi taolist, täna ei läinudki käima. selgus viga jägajas ja tänu sellele lahkusid ka suurem jagu küünlaid. vahetasin rootori(pealt vaadates oli korras) ja küünlad käib nagu peab