1. leht 2-st

Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas

Postitatud: N Sept 01, 2005 2:10 pm
Postitas K.Kotkas
Tuli täna geniaalne plaan, et ostaks endale uue liikurvahendi. Nõudmised on lihtsad:

4wd
Diisel
nn sõiduauto
mootorivõimsust piisavalt.

Idee lihtne, vut vut Seati, et mehed, andke mulle Cupra TDI, 4wd. aga oh sa üllatust. Müügimees vaatab mulle lahkelt otsa, et kule, ei saa aita. Me pole kunagi müünud yhtki 4wd diislit, ja meil pole hinnakirjas ka sellist ...

Seega armsad sõbrad,

Kui sa tahad uut 4wd diisel sõiduautot, siis kuhu tuleb pöörduda ?

:idea:

Postitatud: N Sept 01, 2005 2:15 pm
Postitas Stupiduser
Aga palun: VW Golf 4-motion, 1.9 tdi (77kW) ja 2.0 tdi (103kW)

Postitatud: N Sept 01, 2005 3:11 pm
Postitas Landy

Postitatud: N Sept 01, 2005 3:41 pm
Postitas hulkur
Ime on sündinud! Ländi ei pakkunudki Freelanderit, ega teisi LR suurepäraseid ja surematuid tooteid.... :shock: :shock: :shock:

Postitatud: N Sept 01, 2005 5:01 pm
Postitas Valge Hiir
hulkur kirjutas:Ime on sündinud! Ländi ei pakkunudki Freelanderit, ega teisi LR suurepäraseid ja surematuid tooteid.... :shock: :shock: :shock:
Inemene pidavat kogu elu õppima :shock: , nii ka Landy...., surema aga ikka ....... :bang:

Postitatud: N Sept 01, 2005 5:26 pm
Postitas Landy
hulkur kirjutas:Ime on sündinud! Ländi ei pakkunudki Freelanderit, ega teisi LR suurepäraseid ja surematuid tooteid.... :shock: :shock: :shock:
Ega siin (linna)MAASTURIT tahetud, sõiduautot ju.... :roll:

Postitatud: R Sept 02, 2005 8:09 am
Postitas erik
kotkas pidavat kõrgelt lendama. MB E270 4matic või, BMW 330D X. Oot ma leidsin veel ühe... Alfal on ka nelikveoline diisel. Ammu oleks aeg juba uus alfa soetada.

Tegelikult kui tahad seati 4wd diislit, löö lahti mobile.de ja otsi sobilik välja. Mul üks sõber elab sellest, et vaatab su pilli seal üle ja saadab selle Eestisse. Vaatamine ja toomine läheb u. 6-7 kilo maksama aga võtab u. 10 päeva.

Postitatud: R Sept 02, 2005 9:02 am
Postitas jr

Postitatud: R Sept 02, 2005 10:02 am
Postitas hulkur
erik kirjutas:Ammu oleks aeg juba uus alfa soetada.
Fly Kotkas, fly... :evil

Re: Täitsa perse, 4wd Diislit pole olemas

Postitatud: T Jaan 02, 2007 9:59 pm
Postitas krss
diff kirjutas: 4wd
Diisel
nn sõiduauto
mootorivõimsust piisavalt.

Kui sa tahad uut 4wd diisel sõiduautot, siis kuhu tuleb pöörduda ?
Olin kunagi kahevahel, kas osta Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI või teha ise Audi 100 Avant Quattrost diisel. Otsustasin viimase kasuks, kuna liiga palju sõitmist on seal, kus uuemast A6-st hakkaks lihtsalt kahju, vanemal kriibitud plekkide väljavahetamine maksab samas vaid kopikaid. Arvestasin, et autod tuleksid kätte sama hinnaga (alla 100K), aga arvestasin valesti, iseehitamine läks kallimaks :D

Enamik neliveoliste sõiduaautode (Golfid ja Seatid on libanelivedu, mitte nelivedu) omanikke jõuab varem või hiljem päris maasturi juurde. Täna õuepeal tehtud pildid peaks tõestama, miks pideva nelikveoga auto on parem kui suur ja raske maastur (just väike kaal annab eeliseid ka kergel maastikul - raskele maastikule sõiduautoga muidugi asja ei ole). Pildid siis mõnekümnest ruutmeetrist, millest sõitis üle kõigepealt mu diisel-Quattro, seejärel teine väiksem Quattro ning lõpuks mu vana Pajerot üüdsest asendav pikk Patrol. Quattrote liikumistrajektoorid märgitud punasega (et näha oleks), Patroli liikumistrajektoor paistab seal vist kevadeni välja :P

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: K Jaan 03, 2007 2:09 pm
Postitas erik
tsiteerin:
Enamik neliveoliste sõiduaautode (Golfid ja Seatid on libanelivedu, mitte nelivedu) omanikke jõuab varem või hiljem päris maasturi juurde.

Parandan: mõningad VW, seatid, škodad ja audid on lülituvaveoga "Haldex", mis on osutunud oluliselt paremaks ja töökindlamaks kui Syncro süsteemiga autod ja on turvalisemalt juhitavad kui Quattro skeemiga autod.

Ja "päris maastur" pole küll see auto, millega igapäevaselt sõita tahaks. Ei varem ega hiljem. :lol:

Postitatud: L Jaan 06, 2007 7:13 pm
Postitas kotermann
Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee

Postitatud: L Jaan 06, 2007 11:33 pm
Postitas erik
kotermann kirjutas:Minuteada on syncro nelivedu seesama haldex - kasutab seda süsteemi jah volkkar, audidel on kasutusel torsen tüüpi nelivedu mis on osutunud oluliselt töökindlamaks kui haldex.Kui on suurem huvi quattro kohta midagi teada saada uuri www.audiclub.ee

Järelikult sa ei tea sellest valdkonnast mitte midagi, ja audiklubi linki siia pannes näitab see seda, et sa isegi ei viitsi lugeda. Uuri teemat ja paranda oma post.
:evil:

Postitatud: P Jaan 07, 2007 10:47 am
Postitas kotermann
No ärge nüüd kohe nii kurjaks saage, leidsin sõiduautode neliveo kohta veel lugemist http://www.autozine.org/technical_schoo ... on_4wd.htm
ja selle audiklubi lingi siia riputamisega ei olnud mul muud mõttes kui et sääl lihtsalt sellest quattro asjast palju juttu. :wink:
Aga jah, peale volkkari polegi vist ühtegi ,,mõistliku,, hinnaga neliveolist uut sõiduautot.

Postitatud: P Jaan 07, 2007 9:17 pm
Postitas erik
Ma aitan sind.

Synkro nimetus VW`l ei tähenda Haldex`it vaid oli neljaveolise VW tunnuseks, aastateni 98-99. Neliveo tekitajaks oli vahekstiga autodel viskosiduri pakett või torsen.

4 motion on nüüdne VW kaubamärk mis tähistab nelikveo mudeleid ja kasutusel on vahekastid, torsenid ja lülituvad sidurpaketid ning seda viimast toodab Haldex.
Varjandid siis vastavalt põhja platvormidele mida jagatakse audi, skoda, seati ja VW vahel.

Ehk Audi A3, VW golf, Seat Leon ja skoda kasutavad ühte ja sama põhja ja kui mudel on nelikveoline on eranditult kõikidel Haldexi sidurisüsteem veojõudu jaotamas.

Teine grupp, kuhu luuluvad Passat, A4 ja Skoda Superb kasutavad vahekasti ja selle sees torsendiferentsiaali.

Jne.