1. leht 1-st

Manuaalsed rummulukud

Postitatud: E Nov 23, 2009 10:34 pm
Postitas jonas
Tere!
Olen siis foorumis uurinud nende rummulukkude kohta, aga täpselt ikkagi pihta ei saanud.
Mismoodi siis ned manuaalsed rummulukud töötavad, kas igakord, kui ma tahan lülitada sisse 4x4, kas siis pean minema välja ja keerama neid lukke, või saan ka seest kangist lülitada.
Autoks siis Kia Sportage 95a

Postitatud: E Nov 23, 2009 10:48 pm
Postitas tyyp07
Seest saad lülitada ainult siis kui väljast on juba sisse lülitatud.Võid ka sõita sisselülitatud rummulukkudega aga see mõjub esiteks su auto küttekulule ja ka esisilla liikuvatele jubinatele.Kui ikka normaalne ilm ja ilmastiku olud siis võiks rummulukud ikka välja keeratud olla.

Postitatud: E Nov 23, 2009 10:48 pm
Postitas tarmo
Kui tahad nelikvedu kasutada, siis pead rummulukud sisse keerama JA lisaks ka kangist 4WD sisse lülitama. Ainuüksi ühest ei piisa.
Kui on tihti vaja 2WD ja 4WD vahel vahetada, siis on mõistlik rummulukud sees hoida lihtsalt. Kui pikemat aega ainult asfalt vms, siis keerad välja. Enda viitsimise asi.

Postitatud: T Nov 24, 2009 10:02 am
Postitas jonas
Küsiks siis ühe küsimuse veel.
Kas lumisel teel võib ikka sõita 4x4 no ütleme nii, et sõidan 100 km maanteed kui maantee on lumine, et kas midagi ära ei riku.
Võibolla loll küsimus, aga pole ennem maasturit old ja ei tahaks nagu ära ka lõhkuda.

Postitatud: T Nov 24, 2009 10:05 am
Postitas kpihus
jonas kirjutas:Küsiks siis ühe küsimuse veel.
Kas lumisel teel võib ikka sõita 4x4 no ütleme nii, et sõidan 100 km maanteed kui maantee on lumine, et kas midagi ära ei riku.
Võibolla loll küsimus, aga pole ennem maasturit old ja ei tahaks nagu ära ka lõhkuda.
sellel vist keskel diffrit ei ole ? Seni kuni mõni ratastest pisutgi vahepeal libisema annab ei ole probleemi. Kurvides sõitmisega tekivad esi ja taga silla vahel pisikesed erinevused, mis väljenduvad pingetes. Kui korra libedale satud, siis leevenduvad need pinged. Kui aga libedat ei tule, siis võim hakata erinevatele komponentidele valusalt mõjuma. vahekasti rihm/kett vist osutub kõige nõrgimaks lüliks siin aghelas.

Postitatud: T Nov 24, 2009 1:49 pm
Postitas jonas
Tänan nüüd olen targem.