1. leht 3-st

Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2009 järelkajad/kommentaarid

Postitatud: P Nov 22, 2009 6:08 pm
Postitas hulkur
Alustan uut teemat ASMV 2009 järelkajadele ja kommentaaridele.

Žürii liikmena tunnustaks Oliveri tiimi võistluse ladusa korralduse eest, kõrvaltvaadates taaskord väga huvitava ja mitmekülgse raja ettevalmistamise eest ja eriti sooja ning mõnusa töökeskkonna eest võistluskeskuses. :thumb:

Üks veidi negatiivne kommentaar: mittesuitsetajana ilgelt häiris võistluskeskuse telgis suitsetamine. Eriti häiris see reede õhtul, kui pidin võistlejatele trasse GPS-desse ja mälupulkadele laadima ja järjekorras oodanud võistlejad suitsetasid mul nina all. :puke:

andres

Postitatud: P Nov 22, 2009 6:48 pm
Postitas Pille

Postitatud: P Nov 22, 2009 9:27 pm
Postitas weix2
Lugupeetud ASMV 2009 korraldustiim, võtke vastu PALTOhoolikute tänuavaldused!!
Mitmekesine rada, karieeri, tõuse, langusi, muda, turbaraba, metsa, kände, vett, mida veel tahta, et pidid ennast vastavalt rajaoludele pidevalt ringi häälestama :D 5+
Ajagraafik toimis nagu lubatud, hilinemisi polnud.
Inimresursi laadimis (tankimis) ja mahalaadimis võimalused olid olemas ja inimväärikad :D (väga vajalikud asjad mõlemad)
Seltskond rajal, oli küll paar naginat aga see veel ei rikkunud kogu "meepotti", ehk mõned liigsed emotsioonid aga Kaldume ikka positiivse kommentaari poole.
Seltskond platsil kes meil "Tendiall" vihmavarjus ülevas meeleolus õhtu sisustasid ka teile tänusõnad.
Nagu kalendrist lugeda võib siis tuleva aasta üritus taas tulemas, plaanis igatahes taas platsis olla, liiatigi kui tuleb "Väljamaalastele" vastu hakata :D
:yupikaye

Team PALTO

Meil seekord fotosi pole nii et üleskutse, kellel on tooge oma SLAIDID välja :D

Postitatud: E Nov 23, 2009 12:26 pm
Postitas Madis
Kullamäe meeskond tänab Oliver& Co.-d taaskord super raja ja korralduse eest!
Põhisõidu katkestasime tagasillast tulevate raginate-käginate tõttu.
Kui arvestada mitme aasta pikkune masohismikoolitus TR1-es, siis Tr2-na sõita oli ikka ülikuradi mõnus! Üle pika aja oli sõites nägu nalja täis ja raja raskusaste tundus mõõdukas! Ja seoses TR2 asumisega hakkab meie vintsimehel õllekõht kasvama - tal pole enam midagi teha :D Kõige porisemaks sain hoopis mina, sest juhiaken oli aegajalt lahti...
Ning tänud ka vabaklassi meeskonna 4.. -le (no ei mäleta numbrit) kes meid proloogil 2 korda käima tõmbasid! Kuivõrd auto muutus pisut laiemaks, siis ei mahtunud ma lolli järjekindlusega ühest ja samast puust 2 (kaks) korda mööda. Õpiks siis vähemasti esimesest korrast :oops:

Postitatud: E Nov 23, 2009 4:58 pm
Postitas PARUN
Ütlen siis ka oma kommentaarid pealtvaatajana sekka.
Kindlasti oli see võistlus põnev ja hästi korraldatud võistlejatele, kuid seda ei saa päris kindlasti õelda pealtvaatajate kohta. Enamus pealtvaatajaid sebisid ringi nagu peata kanad :bang: , sealhulgas ka mina :evil:
Põhjus väga lihtne, ei ole mingisugustki kaarti näpuvahele võtta, et leida üles mõni muda auk. Jah, oli seal telgis kaardi taoline asi üleval, kuid isegi võistluskeskuse asukohta polnud seal peal, rääkimatta teedevõrgustikust mis seal ümber oli. Keegi midagi konkreetselt rääkida ei osanud, et seal on huvitav, seal on suur veeauk jne. Veelvähem juhatada sinna. Kuskil pidi olema ka mingi vaatetorn, kuid selle asukohast polnud kellelgi õrna aimu. Kas tõesti oleks olnud raske teha mingi lihtne kaarditaoline asi, ära märkida sinna peale huvitavamad kohad. :evil: Damn, ma ei saa aru.
Järgmine aasta ei võta ma seda 600 km teekonda kohe kindlasti ette.
Võibolla olen ise loll ja saamatu, et ei saa asjadest aru, kuid ma ei olnud ainus kes käis, küsis ja otsis. Samuti ei tule ka pealtvaataja mingi TR2 liikuriga kohale et jõuda mingisse punkti.
Võistluste leheküljel oli küll põnev jutt, et rasked ilmastiku ja maastiku olud, kuid ei osanud mitte neid üles leida. Sammuti polnud ka mingist raadio teel info levimisest juttu, või oli siis tõesti minu auto raadio tuksis.
Timmo

Postitatud: E Nov 23, 2009 5:52 pm
Postitas weix2
Madis kirjutas: Ning tänud ka vabaklassi meeskonna 4.. -le (no ei mäleta numbrit) kes meid proloogil 2 korda käima tõmbasid! Kuivõrd auto muutus pisut laiemaks, siis ei mahtunud ma lolli järjekindlusega ühest ja samast puust 2 (kaks) korda mööda. Õpiks siis vähemasti esimesest korrast :oops:
Kõhklustan et võis olla 421 "Visa Hulkur" Rooli keeramas Koit

Postitatud: E Nov 23, 2009 8:29 pm
Postitas uputaja
PARUN kirjutas:Ütlen siis ka oma kommentaarid pealtvaatajana sekka.
Kindlasti oli see võistlus põnev ja hästi korraldatud võistlejatele, kuid seda ei saa päris kindlasti õelda pealtvaatajate kohta. Enamus pealtvaatajaid sebisid ringi nagu peata kanad :bang: , sealhulgas ka mina :evil:
Põhjus väga lihtne, ei ole mingisugustki kaarti näpuvahele võtta, et leida üles mõni muda auk. Jah, oli seal telgis kaardi taoline asi üleval, kuid isegi võistluskeskuse asukohta polnud seal peal, rääkimatta teedevõrgustikust mis seal ümber oli. Keegi midagi konkreetselt rääkida ei osanud, et seal on huvitav, seal on suur veeauk jne. Veelvähem juhatada sinna. Kuskil pidi olema ka mingi vaatetorn, kuid selle asukohast polnud kellelgi õrna aimu. Kas tõesti oleks olnud raske teha mingi lihtne kaarditaoline asi, ära märkida sinna peale huvitavamad kohad. :evil: Damn, ma ei saa aru.
Järgmine aasta ei võta ma seda 600 km teekonda kohe kindlasti ette.
Võibolla olen ise loll ja saamatu, et ei saa asjadest aru, kuid ma ei olnud ainus kes käis, küsis ja otsis. Samuti ei tule ka pealtvaataja mingi TR2 liikuriga kohale et jõuda mingisse punkti.
Võistluste leheküljel oli küll põnev jutt, et rasked ilmastiku ja maastiku olud, kuid ei osanud mitte neid üles leida. Sammuti polnud ka mingist raadio teel info levimisest juttu, või oli siis tõesti minu auto raadio tuksis.
Timmo
Jah. Algajal ja varem mitte võistelnul on seal raske orienteeruda. Eriti raske on veel ilma lapaka ja gepsuta seal hakkama saada. Ise olin seekord kah pealtvaataja rollis ja üsna huvitavad kohad said läibikäidud. Tõmbad lihtsalt kordinaadid netist alla ja sõidad.

Põhieesmark on ikka võistlejatele elu põnevaks teha. pealtvaatajate üritus on ju Klapper.

Postitatud: E Nov 23, 2009 8:54 pm
Postitas totu
Selline korraldus hakkab võistlejate poolelt tüütuks muutuma, ei ole millegi kallal viriseda. Isegi tagaveolisega sai päris palju sõita, mis ei tähenda et rajad oleksid liiga kerged olnud, vabale super. Selle pealtvaatajate murega nõus, järgmiseks aastaks (FIA....CUP etapp) tahaksid need asjad silumist+ ilmselt ka võistlusraadio vähemalt kakskeelseks, eeter kogu aeg täis (kui jutt otsas siis muusikat) korralikud kaardid jne. Kujutan ette lisatiimi vajadust ainult pealtvaatajatele huvides. Ilmselt ka oselaejaid rohkem, seega ka võimalusi.
Tänud hea võstluse eest!!
Sookonn

Postitatud: E Nov 23, 2009 11:13 pm
Postitas gena
Q Kulgur Jokker Q Mercedes Benz G 230

Mingi uus klass tekkind ?

Postitatud: E Nov 23, 2009 11:49 pm
Postitas K.Kotkas
gena kirjutas:Q Kulgur Jokker Q Mercedes Benz G 230

Mingi uus klass tekkind ?

Jup. Tegu on uue aastaarvestusega Q klassis.

Postitatud: T Nov 24, 2009 12:01 am
Postitas R.Laansalu
Minupoolsed vabandused korraldajate ja kaasvõistlejate ees. Suutsin omale mingi kuradi palaviku ja külmetuse külge sebida. Järgmine kord, sadagu või pussnuge, olen rajal.

Rasmus

Postitatud: T Nov 24, 2009 8:32 am
Postitas erik
K.Kotkas kirjutas:
gena kirjutas:Q Kulgur Jokker Q Mercedes Benz G 230

Mingi uus klass tekkind ?

Jup. Tegu on uue aastaarvestusega Q klassis.
Piisavalt kogenud vabatahtliku olemasolu korral, võiks üks - kaks sellist igal võistlusel rajal olla. Poleks ka paha, kui tegemist oleks zürii käepikendusega.

Minu vaatevinklist oli korraldus väga hea ja ladus. Võistluskeskuse soe telk oli ka midagi sellist, mida oodata ei osanud. Super

Postitatud: T Nov 24, 2009 11:17 am
Postitas srock
Kirjutaks ka ühe kiidulaulu. Korralduse poole pealt 5+ ,rada 5+.Ülisuured tänud ja kummardused Musta Noole teamile kes meie uppunud raketi veest välja tõmbas ja tänud ka Novaasi teamile ,kes meid sealt küngaste vahelt siledamale maakamarale pukseeris.Mingi 5 tundi autole hinge sisse puhumist läksime tõrkuva mootoriga uuesti rajale,hommikuks olime finisis :D Peaks veel ära mainima toitlustuse ,vähemalt oli söök jook saadaval 24h mitte nagu Kukepeal ja soe telk oli ka superlux.

Postitatud: T Nov 24, 2009 3:03 pm
Postitas Neuser
Tiim Artist tänab samuti Oliveri ja kõiki korraldajaid ülikõva sõidu eest. Saime nii endale kui ka verivärskele Toyotale esimest korda siis klassis TR1 tuleristsed. Ei ole paremat võimalust kui ASMV auto testimiseks - 120 km. kõikide Eestis esinevate offroad komponentidega rada võistlustingimustes. Sain aru ARB esisilla luku fenomenist ja õppisin seda isegi kasutama vist (kõik pulgad jäid terveks :) )
Täname tiime Harrastajad, Palto, Sookonn , M&R abi eest rajal ja erilised tänud öömaja eest Oinar tiimi lahkele meeskonnale.

Mait.

Postitatud: T Nov 24, 2009 6:52 pm
Postitas MM
Tänud korraldajatele, kaasvõistlejatele ja toetus team`le mõnusa nädalavahetuse eest.
Special tnx Palto`le kes ei pidanud paljuks rabalõigul seisma jääda ja meile ankruks olla ning Külakurnajatele kes aitasid ,,mõned" sõiduvead siluda.

M Ja R (Mait, Jarmo, Riina)

Head pealtvaatajad ja sõitjad kui kellelgi on videomaterjali sõidust mida lubate kasutada aasta kokkuvõtte filmi tarbeks andke teada mait.mumme@europart või 5069842.
Asjaga kiire.