1. leht 2-st

G460 heliisolatsioon

Postitatud: P Nov 22, 2009 4:08 pm
Postitas autosober
Sai siis proovitud G klassi veidi vaiksemaks teha....

Esimese asjana sai auto salong täielikult eemaldatud, sealjuures ka kogu uste sisemus jms....

Pilt

Peale seda matistasime pinna karukeelega ja panime peale 5 mm pigiplaadid


Pilt

Pilt

Pilt

Peale seda katsime kõik kinni ja lasime üle nn. vedela kerehermeetikuga DINITROL

Pilt
Pilt
Pilt
Siis sai veel lisaks sisse paigaldatud natukene porolooni

Pilt


Peale Porolooni paigutust läks veel tavaline ehituslik papp, polstrid peale tagasi, kõik uued tüüblid ja VALMIS

Heli läks natukene vaiksemaks aga noh. parem kui mitte midagi

Postitatud: P Nov 22, 2009 6:25 pm
Postitas hulkur
Tere autosober,

Kas tegu on Sinu autoga? Kui mitte ja Sa üritad oma bisnest siin promoda, siis oled mõnevõrra eksinud foorumiga, paraku...

Vaata, enamuse siinsete kodanike eesmärk on muuta auto võimalikult kergeks ja esimene asi mis tavaliselt prügikonteinerisse lendab on kõik need mõttetud rasked pigimatid ja imehästi vett sisseimevad poroloonid mis ära ei kuiva ja räigelt kopitama hakkavad.

andres
G-wageniga sõitev adminn

Heli

Postitatud: P Nov 22, 2009 6:39 pm
Postitas autosober
Tegemist on tavalise tööautoga millega käru järele vedada, kahjuks on salongis niivõrd tappev heli, et sõita kiirusel 80 kmH on lauda võimatu telefoniga rääkida, seega proovisin midagi ette võtta, kahjuks küll tulutult.
Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.

Re: Heli

Postitatud: P Nov 22, 2009 7:02 pm
Postitas hulkur
autosober kirjutas: Autole on peale pandud 3.0 liitrine diiselmootor vabalthingav. ja väljalase täielikult puudub kuna sellega koos ei astuksmasin mitte edasi.
Et mida sa selle lausega nüüd öelda tahtsid? Kas seda, et autol puudub summutaja ja kollest tuleb otse toru?

heli

Postitatud: P Nov 22, 2009 7:19 pm
Postitas autosober
Midagi sinna poole jah auto sai esialgselt ostatud et ehitada sinna ette lumesahk ning territooriumil lund lükata, peale mõningat offroadi ja auto katsetamist selgus, et tegemist on ülimalt vastupidava ja töökindla autoga, et masinaga linnas sõita tuli sinna väljalasekolektorisse vahele panna paar pütta ja summuti toru taha viia see sai tehtud, peale seda oli mootori müra siiski liiga vali ja otsustasin proovida seda veidi summutada. Tulemus nullilähedane.

sobrades siin 4x4 foorumis leidsin kinnituse G vastupidavusele ja maastikuläbimisvõimele, seega nüüd plaanis auto täielikult lahti võtta ja ümber ehitada puhtalt maastikumõnude nautimiseks, kuna autol on nii esimene kui ka tagumine vints, mõlemad esirattalaagrid sai ka ära vahetatud ja muud polegi kui tõsine papu alla ja metsa!

Postitatud: E Nov 23, 2009 12:47 pm
Postitas LR90
See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Postitatud: E Nov 23, 2009 1:37 pm
Postitas autosober
LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)

Postitatud: E Nov 23, 2009 2:19 pm
Postitas LR90
autosober kirjutas:
LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Sellele küsimusele vastas "hulkur" juba eespool.

Postitatud: N Nov 26, 2009 11:44 am
Postitas karu
autosober kirjutas:
LR90 kirjutas:See ehituspapp koos porolooniga on küll saatanast seal,
imavad hästi niiskust sisse :evil:

Peaks jah maha võtma! kas offroad autod on seest blangid??(st. täiesti tühjad)
Kui sa ei kavatse hakata sõitma 'vee all' siis pole sul mingit mõtet oma autot plangiks teha, suurendad müra lihtsalt ja ei muud, muidu jah metsaautodest võetakse välja kõik mis imab vett või hoiab vett kuskil pleki vahel kinni.

Postitatud: P Dets 13, 2009 11:52 pm
Postitas amevier
460-l on kere alla kleebitud mingi matt, mis keretõstel rippuma jäi.
Kas tegemist on soojusisolatsiooniga (just sumbuti kohal)?

Postitatud: E Dets 14, 2009 9:04 am
Postitas trc
amevier kirjutas:460-l on kere alla kleebitud mingi matt, mis keretõstel rippuma jäi.
Kas tegemist on soojusisolatsiooniga (just sumbuti kohal)?
Jah.

Postitatud: E Dets 14, 2009 5:39 pm
Postitas amevier
Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.

Postitatud: E Dets 14, 2009 6:20 pm
Postitas trc
amevier kirjutas:Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.
Viktoriiniküsimus: mismoodi mõjutab tõste raamiga masina puhul mootori ja kere vahelist suhet?

Postitatud: E Dets 14, 2009 7:08 pm
Postitas klaPP
OT küll, aga küsin siiski, mis juhtmega pult on seal kõrvalistuja jalge kohal, vintsi pult ? :roll:

Postitatud: E Dets 14, 2009 9:06 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:
amevier kirjutas:Kas 3" keretõste puhul võib mati eemaldada, ilma et ketsitallad põrandal sulaksid? Õhk peaks läbi käima paremini.
Viktoriiniküsimus: mismoodi mõjutab tõste raamiga masina puhul mootori ja kere vahelist suhet?
Rõhk oli sõnal KEREtõste - mille all peetakse silmas ilmselt vana head hokilitri lifti, või?