1. leht 1-st

Õlide vahetus

Postitatud: K Nov 18, 2009 6:40 pm
Postitas cracer
Tere kõigile.

Maasturiks Terrano 2, 2,7 TD

Kui tihti peaks õlisid vahetama? Mootor, sillad ja automaatkast.

Tänud vastajatele.

Postitatud: R Nov 20, 2009 4:53 pm
Postitas MahviaDeTyrk

Postitatud: N Dets 03, 2009 10:29 pm
Postitas vant
Türgi mahvialt tore link, aga vanemale pick up d 22-le ma sealt õlisoovitust ei leidnud. Oskab keegi linkida õlivahetusvälbad ja soovitavad õlid D 22-le 98-02

Postitatud: N Dets 03, 2009 10:52 pm
Postitas toilu
Kui sa oled soetanud endale auto siis soovitavalt vaheta kõik õlid mis vähegi saad ära. Muiduigi öeldakse ,et oh õlid vahetatud jne. :)
Mootori õli vahetatakse 15 tuhhi tagant , kui mudas rohkem oled siis võib seda intervalli tuua mingi 10 tuhhi :)
Mulle on nii keegi soovitanud (nime ei mäleta).

Terv
TOilu

Postitatud: R Dets 04, 2009 6:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
toilu kirjutas:Mootori õli vahetatakse 15 tuhhi tagant , kui mudas rohkem oled siis võib seda intervalli tuua mingi 10 tuhhi :)
Mulle on nii keegi soovitanud (nime ei mäleta).
Ärge igasugu selliseid soovitajaid liiga tõsiselt võtke (nt. SD33/SD33T õlivahetuse välp = 100 töötundi - näidake mulle kah kes 100 tunniga Patroliga 15 tuhhi maha sõidab)
vant kirjutas:Türgi mahvialt tore link, aga vanemale pick up d 22-le ma sealt õlisoovitust ei leidnud. Oskab keegi linkida õlivahetusvälbad ja soovitavad õlid D 22-le 98-02
Mis mootor ???
Ehk sobiks see link ??
http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... ype=234665

Postitatud: R Dets 04, 2009 6:47 pm
Postitas honkomees
Eks see õlivahetus üks paras udupeen teadus ole: uurisin aasta tagasi uue NP300 õlivahetuse välpa, tehasereklaami andmetel 30 000 km, meie edasimüüjal 15 000 km, Venemaal 7500 km - sama masin, sama mootor.

Postitatud: R Dets 04, 2009 10:03 pm
Postitas vant
Tänud, Mahvia. Säält van`ide kategooria alt ei osanud tõesti vaadata. :oops:

Postitatud: L Dets 05, 2009 2:07 pm
Postitas stihl
honkomees kirjutas:Eks see õlivahetus üks paras udupeen teadus ole: uurisin aasta tagasi uue NP300 õlivahetuse välpa, tehasereklaami andmetel 30 000 km, meie edasimüüjal 15 000 km, Venemaal 7500 km - sama masin, sama mootor.
Täpselt nii.
Tehasel vaja madalat hoolduskulu näidata - sellest ka see 30k.
Maaletoojal vaja lisaks ka veel hooldusega teenida, järelikult 15k on neile küll.
Venemaa on tuntud imedemaa, kus kellegi avalikku koorimist pole kunagi pahaks pandud...:) Paljud Lääne-Vene uute ja garantiiliste autode omanikud käivad hoopis Eestis hooldust tegemas, hoolimata sellest, et 3-400 versta tuleb maha uhada ja siin hotellis puhata...

Postitatud: L Dets 05, 2009 7:51 pm
Postitas honkomees
stihl kirjutas:...Tehasel vaja madalat hoolduskulu näidata - sellest ka see 30k...
vene kaug-ida tegelased, kes tihti ka tõusva päikese maal käivad, väidavad lisaks et sealsel siseturul olla ülikõrged kvaliteedinõuded diiselkütusele ja õlidele (tuntavalt parem kütus kui USA või Euroopa oma!), millest siis ka need hooldusvälbad.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 9:06 pm
Postitas vant
Valvoline soovitab Pick-upile LSD tagasillaõliks HP GL-5 80W-90 LS- i. Valvoline´il on ka sünteetiline LSD tagasillaõli olemas. Kumba neist eelistada? Keegi väitis, et temal hakkas sünt. õliga sild häält tegema ja pärast tolle "õige" vastu vahetamist hääl kadus. On sääl mingi loogika?