1. leht 1-st
Erna Trophy
Postitatud: T Aug 23, 2005 3:42 pm
Postitas äkktigu
Et siis seni kui tulemusi kalkuleeritakse, saab natuke orienteerumises kätt harjutada:
http://www.rajaajaja.ee/voistlused/5k6/juhend/
tegemist öise valikorienteerumisega, igasugu töötuled lubatud..
ao
Postitatud: T Aug 23, 2005 3:53 pm
Postitas äkktigu
Et siis Stupiduseri loost tulenevalt on nüüd kõigil see võimalik omal järele proovida. Autoorienteerumine sisaldab endas umbes kahte karjäärikatset, metsakatset, kaardilugemiskatset, töötulede katset, Stupiduseri katse ilmselt ka. Veel julgen kinnitada, et Nivaga on reaalne etapp ilma kahjustusteta läbida. bemudel jäävad peerutorud tavaliselt metsa... Eriti ei saa lubada metsa tr-2 ja tr-3 tingimustele vastavaid autosid, kuna keegi ei viitsi neid pärast metsast välja tirida

Postitatud: T Aug 23, 2005 4:09 pm
Postitas Stupiduser
Kas see "stupiduseri katse" seisneb keset ööd grillliha õllega allaloputamises?

Udusiil
Postitatud: T Aug 23, 2005 4:38 pm
Postitas äkktigu
Stupiduser arvas oma katse ära..
Re: ao
Postitatud: T Aug 23, 2005 8:13 pm
Postitas tarmo
äkktigu kirjutas:Eriti ei saa lubada metsa tr-2 ja tr-3 tingimustele vastavaid autosid, kuna keegi ei viitsi neid pärast metsast välja tirida

Miks TR2 ja TR3 autosid on vaja hiljem metsast välja tirida?

udusiil
Postitatud: K Sept 07, 2005 7:54 pm
Postitas äkktigu
Selleks, et nad tavaliselt lagunevad ära vahel.
Postitatud: N Sept 08, 2005 1:37 am
Postitas JAN007
Need TR2 ja 3 suudavad leida ilmselt piisavalt hullud kohad enda uputamiseks et keegi neid sealt kätte ei saa

Aga tegelt mitmeks tunniks mingi kraavi või mülka asustamiseks piisab ka Terracanist või Nivast nagu olemasolevad kogemused ütlevad
