1. leht 1-st

K: Rehvimõõdu koht

Postitatud: T Nov 10, 2009 4:14 pm
Postitas OTU
Tervist

Selline küsimus oleks, et praegu all rehvid mõõdus 235/70/R16 ja oleks võimalik soetad odavalt rehvid mõõdus 265/70/R16, kas on võimalik need alla panna ilma et kuskile vastu käima hakkaks(veljed originaalid 16*7,0"). Tegu siis grand cherokee limited 99a. masinaga.

Postitatud: T Nov 10, 2009 5:24 pm
Postitas FlammablE
Ma ei tea, palju neil velgedel offset on, aga 17" velgedega mulle tundub, et üle 245 või 255 eriti ei pane laiuse poolest ja tehase seades autole jääb 265/70 ka läbimõõdult liiga suureks.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
Seal on kalkulaator, kus saad lihtsalt võrrelda mõõte ja erinevusi.

Postitatud: T Nov 10, 2009 6:32 pm
Postitas tarmo
Kuidas arvutada rehvi läbimõõt millimeetrites:
näide 265/70 R17 puhul
265 * 0.7 * 2 + 17*25.4 = 802,8 mm

Edaspidi ehk lihtsam.

Postitatud: T Nov 10, 2009 8:58 pm
Postitas urmas
Kindlalt pead vedrutõste tegema.
Pakun, et 50mm.

Postitatud: T Nov 10, 2009 9:23 pm
Postitas Ojala
Minul 2001 aasta Grandil ilma mingi tõsteta all 265/70 R16 ja ei käi kuhugi vastu.

Postitatud: T Nov 10, 2009 9:28 pm
Postitas OTU
FlammablE kirjutas:Ma ei tea, palju neil velgedel offset on, aga 17" velgedega mulle tundub, et üle 245 või 255 eriti ei pane laiuse poolest ja tehase seades autole jääb 265/70 ka läbimõõdult liiga suureks.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
Seal on kalkulaator, kus saad lihtsalt võrrelda mõõte ja erinevusi.
mul ei ole soovi 17" alla kruvida , jäävad 16" veljed ja sinna peale oleks soov panna siis 265/70/R16, aga sai uuritud ja jutud liiguvad et rattaste välja keeramisel täielikult hakkab vastu käima ja tehas pakub max mõõtu orig. 245/70/R16

Postitatud: T Nov 10, 2009 9:33 pm
Postitas TiitR
OTU kirjutas:
FlammablE kirjutas:Ma ei tea, palju neil velgedel offset on, aga 17" velgedega mulle tundub, et üle 245 või 255 eriti ei pane laiuse poolest ja tehase seades autole jääb 265/70 ka läbimõõdult liiga suureks.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
Seal on kalkulaator, kus saad lihtsalt võrrelda mõõte ja erinevusi.
mul ei ole soovi 17" alla kruvida , jäävad 16" veljed ja sinna peale oleks soov panna siis 265/70/R16, aga sai uuritud ja jutud liiguvad et rattaste välja keeramisel täielikult hakkab vastu käima ja tehas pakub max mõõtu orig. 245/70/R16
Ei kujuta ette, kuidas sobib sulle rattakoopasse 20 mm. laiem rehv, kuid kõrguse vahe on küll minimaalne. Nimelt 171,5 mm. vs. 185,5 mm. ehk rehvi külgseina kõrgus (loe: auto tõuseb) 14 mm. ehk maakeeli 1,4 cm.? Kas selline mõõt vajab ikka tõstet? :roll:

Postitatud: T Nov 10, 2009 9:39 pm
Postitas kpihus
TiitR kirjutas:
OTU kirjutas:
FlammablE kirjutas:Ma ei tea, palju neil velgedel offset on, aga 17" velgedega mulle tundub, et üle 245 või 255 eriti ei pane laiuse poolest ja tehase seades autole jääb 265/70 ka läbimõõdult liiga suureks.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
Seal on kalkulaator, kus saad lihtsalt võrrelda mõõte ja erinevusi.
mul ei ole soovi 17" alla kruvida , jäävad 16" veljed ja sinna peale oleks soov panna siis 265/70/R16, aga sai uuritud ja jutud liiguvad et rattaste välja keeramisel täielikult hakkab vastu käima ja tehas pakub max mõõtu orig. 245/70/R16
Ei kujuta ette, kuidas sobib sulle rattakoopasse 20 mm. laiem rehv, kuid kõrguse vahe on küll minimaalne. Nimelt 171,5 mm. vs. 185,5 mm. ehk rehvi külgseina kõrgus (loe: auto tõuseb) 14 mm. ehk maakeeli 1,4 cm.? Kas selline mõõt vajab ikka tõstet? :roll:
Kui aus olla, siis mitte 1,4 cm vaid ca 2cm. See on auto kliirentsi muut, rehv läheb koopas ikka 4cm suuremaks.

Postitatud: T Nov 10, 2009 9:56 pm
Postitas TiitR
kpihus kirjutas:
TiitR kirjutas:
OTU kirjutas: mul ei ole soovi 17" alla kruvida , jäävad 16" veljed ja sinna peale oleks soov panna siis 265/70/R16, aga sai uuritud ja jutud liiguvad et rattaste välja keeramisel täielikult hakkab vastu käima ja tehas pakub max mõõtu orig. 245/70/R16
Ei kujuta ette, kuidas sobib sulle rattakoopasse 20 mm. laiem rehv, kuid kõrguse vahe on küll minimaalne. Nimelt 171,5 mm. vs. 185,5 mm. ehk rehvi külgseina kõrgus (loe: auto tõuseb) 14 mm. ehk maakeeli 1,4 cm.? Kas selline mõõt vajab ikka tõstet? :roll:
Kui aus olla, siis mitte 1,4 cm vaid ca 2cm. See on auto kliirentsi muut, rehv läheb koopas ikka 4cm suuremaks.
Vot ei saanud praegu aru...rehvi külgsein ehk rehvi raadius, mitte diameeter suureneb ju 1,4 cm. (mitte 2cm.) ja seega ka rehv suureneb koopas 1,4 cm. kõrgemaks...ristlõige suureneb horisontaalselt 2,8 cm.?..kust tuleb 4 cm.? :roll:

Postitatud: K Nov 11, 2009 8:05 am
Postitas OTU
Njah , siin on läinud suuremaks arutamiseks , eks mul tuleb nad alla panna ja proovida :wink:

Postitatud: K Nov 11, 2009 8:25 am
Postitas kpihus
TiitR kirjutas:
kpihus kirjutas:
TiitR kirjutas: Ei kujuta ette, kuidas sobib sulle rattakoopasse 20 mm. laiem rehv, kuid kõrguse vahe on küll minimaalne. Nimelt 171,5 mm. vs. 185,5 mm. ehk rehvi külgseina kõrgus (loe: auto tõuseb) 14 mm. ehk maakeeli 1,4 cm.? Kas selline mõõt vajab ikka tõstet? :roll:
Kui aus olla, siis mitte 1,4 cm vaid ca 2cm. See on auto kliirentsi muut, rehv läheb koopas ikka 4cm suuremaks.
Vot ei saanud praegu aru...rehvi külgsein ehk rehvi raadius, mitte diameeter suureneb ju 1,4 cm. (mitte 2cm.) ja seega ka rehv suureneb koopas 1,4 cm. kõrgemaks...ristlõige suureneb horisontaalselt 2,8 cm.?..kust tuleb 4 cm.? :roll:
Kusjuures nüüd olen ma segaduses, selle 4cm rehvi kõrguse muudu sain tqhq kalkulaatoriga, samas käistsi tuleb jah sinuga sama tulem. Ilmselt mingi loogika viga kuskil.

Postitatud: K Nov 11, 2009 8:59 am
Postitas tarmo
kpihus kirjutas:Kusjuures nüüd olen ma segaduses, selle 4cm rehvi kõrguse muudu sain tqhq kalkulaatoriga, samas käistsi tuleb jah sinuga sama tulem. Ilmselt mingi loogika viga kuskil.
Oled teinud mingi arvutus- või näpuvea kuskil.
Mõõtude 245/70 R16 ja 265/70 R16 diameetrite vahe on 28 mm, seega auto tõuseb 14 mm ja rohkem koopasse ning koopast välja turritab rehv 265-245=20mm ehk siis 10 mm kummalegi poole.

Ei maksaks alahinnata ka erinevate rehvitootjate tolerantse. Nimelt ühe rehvitootja mõõt ei pruugi olla täpselt sama, mis teise tootja mõõt (suuremate rehvide puhul kõikumised isegi kuni paar cm).
Lisaks mõjutab välisdiameetrit veel kasutatav muster. Mudamuster on reeglina sügavam, kui AT ja viimane on sügavam, kui tavaline tänavamuster jne.

Kõige kindlam viis on alati proovimine, kuid ei usu, et need 1-1,4 cm muutust mingit tõstet vajavad.