1. leht 1-st

1986a GL 280. besniini mootor.TEEMA LUKKU!Aitäh kõigile!

Postitatud: P Nov 08, 2009 3:51 pm
Postitas Imre323
Küsmus selline kas sellele isendile on võimalik paigaldad mõni mersu diiselmootor?Probleem sellest et see auto vütab ikka väga palju kütet. Nii umbes 25L/100km. kui on siis milline ning kui palju tööd sellega on?

ette tänades.

Postitatud: P Nov 08, 2009 4:59 pm
Postitas hmm
Kõik on võimalik sõltub mida sa tahad. Aga selliseid mootoreid mida otse peale panna ilma, et midagi ümber teha ei tuleks ei ole.
Mis kast kas automaat või manuaal.

Põimõttelisel on saada üks MB 3l R6 108 Kw turbodiisel mis sobiks sinna väga hästi.

Postitatud: P Nov 08, 2009 6:41 pm
Postitas trc
Siis misasja????? :shock:
GL'i hakati tootma alles 2006.

Postitatud: P Nov 08, 2009 7:29 pm
Postitas klaPP
Mul võtab 17-18 l sajale ja mõtlesin, et see on palju. :D

Postitatud: E Nov 09, 2009 8:36 pm
Postitas hmm
Käpad tuleb kindalsti ringi teha. Ma ei väitnutki, et läheb otse peale vaid see on üks G-le väga sobiv diiselmootor - suht võimas ja veel ajuvaba.

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:03 pm
Postitas Imre323
autol manuaalkast. Tahaks panna siis diiselmootorit peale..ning et võimalikult vähe tööd oleks sellega. See ebamaine kui palju see isend bensiini võtab.

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:07 pm
Postitas trc
Imre323 kirjutas:autol manuaalkast. Tahaks panna siis diiselmootorit peale..ning et võimalikult vähe tööd oleks sellega. See ebamaine kui palju see isend bensiini võtab.
Osta hmm'i pakutav diisel. praktiliselt parim lahendus. vähem tööd sa ei saa millegiga, väiksemat kütusekulu kah mitte. Lõpuni aus olles saab kütusekulu väiksemaks küll 290CDI installiga aga ma arvan, et seda tööd ei taha sa ette võtta. Rahakotile koormav ning tehniliselt ka palju keerulisem.

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:12 pm
Postitas karu
Mul ka 86a mudel mis algselt oli bensukas. Leedus oli paigaldatud diisel W123 pealt ehk R5 koos manuaalkastiga. Mina lasin paigaldada W124 pealt R6 diisli koos automaatkastiga. Paigaldaja sõnade järgi tööd ikka kuhjaga alates käppadest lõpetades kardaaniga aga arvan et tasus ära :)

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:17 pm
Postitas trc
Kardaan ja käpad on kökk-mökk. 290cdi puhul lähevad vahetusse käpad, õlivann,alumine korpus, turbo tuleb ringi tõsta. Lisaks kogu elektroonika. Aga teostatav.

Karu. Ega sul kabrioks ehitamise käigus tagaluugi hingesid üle ei jäänud? Laenaks neid…

Postitatud: L Nov 14, 2009 9:53 pm
Postitas karu
trc kirjutas:Kardaan ja käpad on kökk-mökk. 290cdi puhul lähevad vahetusse käpad, õlivann,alumine korpus, turbo tuleb ringi tõsta. Lisaks kogu elektroonika. Aga teostatav.

Karu. Ega sul kabrioks ehitamise käigus tagaluugi hingesid üle ei jäänud? Laenaks neid…
Ma siiski ei teinud kabrioks aga jah õli vann tuli ka ümber teha, maksis ca 1000.-, elektroonikat aga pole üldse sellel aastakäigul

Postitatud: E Nov 16, 2009 10:18 pm
Postitas Imre323
Selge.Igatahes aitäh abi eest...arvan et see projekt jääb ära siis.:D