1. leht 1-st

2,5Td pajero küttekulu.

Postitatud: P Nov 08, 2009 3:31 pm
Postitas Imre323
Sai siis 1988a mudel soetud omale..2 uksega. Keretööd on tehtud,auto on värvitud.Nyyd vaja siis mootori osa vähe timmida.
Aga ma ei saa aru miks ta nii palju kütet võtab. Paljudega on rääkinud siis trassi sõit peaks jääma siin 8L/100km kohta aga mul on umbes 10. Kuigi olen siiamaani vaid tagasilda kasutanud.Ei taha mõeldagi mis siis saab kui 4x4 kautama hakkan.
Üx probleem mida arvan olevat on termostaat sest tep. seier ei tõuse isegi esimese kriipsuni,kuigi ta vähe liigutab ennast seal.Järelikult on termostaat õhtal.Sest kuuma,kui sellist, ikka ei tule.

teine probeem on käivitamisega..kui autol mootor soe..siis läheb hetkega käima..lihtsalt super käivitus.Sama algul ka kylmalt.Läheb kohe käima..aga siis hakkab puterdama ning sureb välja.Esialgu arvasin et probleem eelsüüteküünaldes aga need said kontrollitud ning kõik toimivad.Järelikult arvan ise et üx pihusti ei taha enam eriti koostööd teha autoga.
õhtufiltri vahetasin just täna.

Mix siis võtab nii palju kütust? Kas on üx pihuksti kutu?

Ja siis selline küsmus veel.Mis arvate kas sellele isendile saab peale panna BMW 2,5 TD turbo? Kas mootor peab vastu ning kas on mõtet üldse.Tahaks lihtsa teha ta vähe erksamaks.
Ette tänades.

Postitatud: P Nov 08, 2009 5:40 pm
Postitas aymur
endal kah 2,5TD ja pole mina veel alla 10L/100-le saand kyttekulu ja tõenäoliselt ei saa kah,kui oleksid tahtnud ökonoomsemat autot sis ei oleks pidand ikka maasturi poole vaatama.
minul keskmine 11L/100km ja minu arust täitsa norm kulu.

Postitatud: P Nov 08, 2009 5:54 pm
Postitas taavik
90 aasta pika kerega Pajero kütusekulu 32'' MT rehviga on keskmiselt 11,5.

Postitatud: P Nov 08, 2009 10:09 pm
Postitas Imre323
Olen lihtsalt kuulnud et pikka otsa sõites peaks see jääma ikka sinna 8L kanti...Aga noh,kui teil ka 10 ringi jääb või ülesse, siis järelikult on see täiesti normaalne:)

Postitatud: P Nov 08, 2009 10:19 pm
Postitas hans
10L 100km on norm tulemus.miks inimesed arvavad,et kui on diisel,siis see ei või kütet võtta.tegemist on ikkagi maasturiga,mitte sõiduautoga.kuidas sa eelsüüteküünlaid kontrollisid?kas panid kõik korraga tööle ja veendusid,et kõik küünlad lähevad ühelajal punaseks?ja turbo kohalt sa vastasid juba ise,mis mõtet sellel on?sa võid ju veelgi suurema "kõrvitsa"sinna vahele kruvida ja pumbast kütet peale keerata.minek läheb kindlasti paremaks ja kütusekulu tõuseb ka kohe kindlasti.

Postitatud: E Nov 09, 2009 12:46 pm
Postitas Allar
kui külmalt välja sureb siis ei tule küte peale või tirib õhku kuskilt, omal oli sama jama, tegin 101 imet aga lõpuks oli ikkagi pumba simmer väsinud ,stikkest saja eeguga uus ja asi kohe kombes :D