1. leht 1-st

esisild kempi lukku?

Postitatud: N Aug 18, 2005 8:23 pm
Postitas fs
kas on veel võimalik autot igapäevaselt normaalselt kasutada kui esidiffer kinni keevitada? Autoks vana pajero, millel full-time 4wd niikuinii puudub. Manuaalsed rummulukud saavad ka peagi külge. Idee poolest peaks siis saama seda kasutada nii 3WD kui 4WD-na.
Ehk kas siis kui ainult üks rummulukk kinni panna, saab sellega veel talvel linnas sõita või hakkab kiskuma sinnapoole kus lukk kinni?

terv
Sten@algaja.huviline

Re: esisild kempi lukku?

Postitatud: N Aug 18, 2005 9:39 pm
Postitas virgo
fs kirjutas:kas on veel võimalik autot igapäevaselt normaalselt kasutada kui esidiffer kinni keevitada?
Igapäevaselt vööni mülkas jah, kuival maal tahab esidiffer ikka rohkem mängida kui tagumine...heaküll, keerad hubid lahti.....aga maastikule minnes siis kas ainult tagavedu või siis 4wd koos esi diffi blokiga...peaks suht kiiresti midagi ära lõhkuma.....

arvab virgo@algaja huviline

Re: esisild kempi lukku?

Postitatud: N Aug 18, 2005 10:37 pm
Postitas fs
chp kirjutas:aga maastikule minnes siis kas ainult tagavedu või siis 4wd koos esi diffi blokiga...peaks suht kiiresti midagi ära lõhkuma.....
aga kui ainult _üks_ hub lukustada?

Re: esisild kempi lukku?

Postitatud: N Aug 18, 2005 10:49 pm
Postitas rommi
fs kirjutas: Ehk kas siis kui ainult üks rummulukk kinni panna, saab sellega veel talvel linnas sõita või hakkab kiskuma sinnapoole kus lukk kinni?
3WD? üks rummulukk kinni? Talvel? jfc... :hihi: kõlab juba nagu mingi Jaan Tatika imemasina idee. Ühtlasi tuletab meelde, kuidas me poisikestena kuskilt kardiraami saime ja sinna ühele tagarattale võrrimootori installisime. 1WD kart seega... nalja kui palju, kahjuks järjest üle 10m sõita ei õnnestunud.
Anyway, minu samurai salongis on suurelt kirjas, et rummulukke tohib kasutada AINULT paaris ja 4WD-ga.

Aga noh, WRC-s kihutavad ka mõnikord 3 ratta najal, vaata et isegi 100ga teinekord :o
A neil pole kindlasti kempi difrid...

Postitatud: N Aug 18, 2005 10:56 pm
Postitas erik
pole võimalik, üks rumm lukus kisub nii, et pisar silmas. Asi suisa eluohtlik, eriti libedal. Olen katkise esiteljega sitaks sõitnud, ei soovita küll kellelegi.

Postitatud: N Aug 18, 2005 11:18 pm
Postitas K.Kotkas
jr i vana 3.0 patrol millele sai kempi lukk tehtud vurab siiani mööda eestimaa teid. omanikud elusad ...
:roll:

Postitatud: R Aug 19, 2005 1:01 am
Postitas virgo
diff kirjutas:jr i vana 3.0 patrol millele sai kempi lukk tehtud vurab siiani mööda eestimaa teid. omanikud elusad ...
:roll:
Heaküll...ma kujutan ette et "in mud pits" nagu jr kirjutab, siis lops-lops hubid sisse...aga vahepeal ju paratamatult ka mingi tahedam osa...et seal nagu sellist muretut floorimist ei ole...siis jälle lenksu tagant vutt-vutt hube keerama...üsna tülikas varjant tehase diff-locki emuleerida. Et talvel tahaks ka nagu vahepeal 4wd peale kangi nihutada, et kuskil varahommikuses tallinna liikluses (isegi homikuti talvel liivalaias läbi 20 sendise lume tööle murdnud) või kuskil maateedel siis on üsna abiks....kempi blokk vist nagu siis eriti roolimist ei soodusta...
Samas pole muidugi ise omanud/sõitnud...puht tehnilisest küljest üritan ette kujutada.