1. leht 2-st

2003 GV esidiffer pilbasteks.

Postitatud: P Nov 01, 2009 12:06 pm
Postitas kpihus
Õnnestus auto korralikult kinni istutada ja välja sikutamise käigus esidiffri kaan (ehk diffri tagumine pool) katki saada (tükk väljas). Nüüd küsimus selles, et kui vahekast on 2WD peal, kas siis esidiffer käib ringi ? Kui ma õigesti mäletan, siis oli vist poolassi ja diffri vahel süsteem, mis nad lahutab, kui 4WD välja võtta ? Probleem nimelt selles, et differ on kuival, aga hädavajalikud sõidud oleks tarvis teha. Kas praeguses seisus sõitmine võib destruktiivseks osutuda. Eeldusel, et sõidame ikka ainult 2WD'ga.

Postitatud: P Nov 01, 2009 2:06 pm
Postitas tarmo
Kui 2WD režiimis, siis jälgi kindlasti, et HUBid väljas oleksid. Kui väljas on, siis esidiffer ja poolteljed kaasa ei veere ja muret pole.
Muidugi see ka head ei tee, kui korpus katki on ja sealt kõiksugu saast sisse läheb sõiduga ...

Postitatud: P Nov 01, 2009 2:25 pm
Postitas kpihus
tarmo kirjutas:Kui 2WD re¾iimis, siis jälgi kindlasti, et HUBid väljas oleksid. Kui väljas on, siis esidiffer ja poolteljed kaasa ei veere ja muret pole.
Muidugi see ka head ei tee, kui korpus katki on ja sealt kõiksugu saast sisse läheb sõiduga ...
ei ole hube :( olen kuulnud, et hubide asemel on diffri ja poolassi vahel mingi vaakumiga lülitus, on see tõsi ?

Kui differ ringi ei käi, siis ilmselt sisselennanud sodi ei koti, sest enne uuesti kokku panekut käib nagunii pesust läbi ?

Postitatud: P Nov 01, 2009 4:08 pm
Postitas kpihus
Jap, nagu selgus siis poolassid ikkagi lahutatakse diffrist ära kui 2WD peal on vahekast. Igastahes differ kaasa ei käi, kui rattaid keerutada.

Postitatud: P Nov 01, 2009 4:58 pm
Postitas Heinza
Ära jama niisama sõitmisega kui sul korpus puruks on. Miks ? Sest sul küll kardaan ringi ei käi aga pool difrist jääb sul ikkagi järgi. Lahutatakse ära sul kardaan difrist aga poolteljed ajavad sul poolt süsteemi ikkagi ringi. Neid asju ei lahuta ikkagi miski sul difrist. Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi. Selle tagajärjel keerad need liug pinnad seal ka kohe õhtale.

Postitatud: P Nov 01, 2009 5:18 pm
Postitas kpihus
Heinza kirjutas:Ära jama niisama sõitmisega kui sul korpus puruks on. Miks ? Sest sul küll kardaan ringi ei käi aga pool difrist jääb sul ikkagi järgi. Lahutatakse ära sul kardaan difrist aga poolteljed ajavad sul poolt süsteemi ikkagi ringi. Neid asju ei lahuta ikkagi miski sul difrist. Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi. Selle tagajärjel keerad need liug pinnad seal ka kohe õhtale.
No aga olid poolassid diffrist lahus, oma silmaga nägin, ratast ajasin käega ringi, differ püsis paigal.
Lülitus on taldriku küljes. Taldrik jääb seisma aga taldriku sisu veetakse julmalt ikkagi ringi.
Kuidas see tehniliselt lahendatud on ?

Postitatud: E Nov 02, 2009 9:08 am
Postitas Heinza
Kui ei usu siis võid ju julmalt sõitma minna , küll siis näed mis juhtub. Ma ju räägin , et tigu ja taldrik lahutatakse kardaanist ära. Kui sa ratast ringi ajad siis muidugi sul taldrik siis ringi ei käi, sest lülitus mehhanism asub taldriku küljes, kus siis vastavalt vaakumiga , vaakum pump asub sul stange all, tõmmatakse muhviga poolteljelt hammasmuhv vastu taldriku hammas pinda ja toimub siis lülitus ja ühendatakse poolteljed kardaaniga. Kas nüüd mõikab ????

Postitatud: E Nov 02, 2009 9:14 am
Postitas kpihus
Heinza kirjutas:Kui ei usu siis võid ju julmalt sõitma minna , küll siis näed mis juhtub. Ma ju räägin , et tigu ja taldrik lahutatakse kardaanist ära. Kui sa ratast ringi ajad siis muidugi sul taldrik siis ringi ei käi, sest lülitus mehhanism asub taldriku küljes, kus siis vastavalt vaakumiga , vaakum pump asub sul stange all, tõmmatakse muhviga poolteljelt hammasmuhv vastu taldriku hammas pinda ja toimub siis lülitus ja ühendatakse poolteljed kardaaniga. Kas nüüd mõikab ????
Mõikab mõikab :) Jällegi üks koht, kus manuaalsed hubid oleks kasulikud ;)

Postitatud: E Nov 02, 2009 10:18 am
Postitas marauder
Kui sa mölemaid rattaid ringi ajad, siis peaks ka gardaan liikuma?

Postitatud: E Nov 02, 2009 10:44 am
Postitas kpihus
marauder kirjutas:Kui sa mölemaid rattaid ringi ajad, siis peaks ka gardaan liikuma?
kui taldrik lahti ühendatakse siis mitte.

Postitatud: E Nov 02, 2009 2:42 pm
Postitas kpihus
Kuna sõita on igapäevaselt vaja ja tundub et neid diffreid just lademetes lammutajatel ei vedele, siis kas oleks lahenduseks sisu väljakookimine ? Kas laagrid on kinnised või vajavad nood ka diddri õli ? või saab ka poolassid eemaldada seniks kuni uue diffri leiab, st kogu diffri mäng koos saba ja sarvedega alt võtta ?

Postitatud: E Nov 02, 2009 4:50 pm
Postitas Heinza
Vot seda ma nüüd ei mäleta täpselt kas saab teljed nii ära võtta , et ratas vabalt jookseks. Sul jääb sees jooksma mitte ainult laagrid vaid ka sateliidi karp jookseb sees kaasa. Kui puruks see korpus siis on , kas mingi asjaga sa seda auku kinni ei saa mäkerdada nii kauaks kui niisama kulged

Postitatud: E Nov 02, 2009 4:54 pm
Postitas tarmo
Kuna sa vist asja lahti pole veel võtnud, siis soovitaks alustada esmalt sellest. Siis on näha üldse, mis seal katki on ja ühtlasi saab korpuse (kui annab) kokku keevitada uuesti. Nagu ma aru saan, siis ainult auk on sees?
Ja võibolla ei olegi asi nii hull ja leiad kohe vajaliku uue jupi.

Postitatud: E Nov 02, 2009 5:00 pm
Postitas kpihus
Korpusel, ehk siis tagumisel otsal on üks 5x3cm tükk väljas, plus mõned mõrad. Ühe spektsialistiga sai vaadatud ja arvatud, et keevitamine ei ole eriti jätkusuutlik :s Õli ka niisama kulgemise ajaks sisse valada ei saa, sest auk on täpselt all. Vaatan, ehk saab asja maha kiskuda ja täpselmalt arvata. Niipalju tean veel, et teol on ühel ambal veerand pikkust ära murdunud (jämedamast servast), kas see võiks segada selle teo edaspidist kasutust = Ja paaril hambal on täpselt hamba harjal kergemad kraaped, aga see vist ei ole blokeeriv defekt. Taldriku tervisest saab täpsemat infot kui asi maas on, august ei paistnud et taldrikul suuremad vigastusi oleks.

Postitatud: E Nov 02, 2009 11:40 pm
Postitas kpihus
Interneti võib isegi targaks teha.... kui kevadine külm ära ei võta.

Süvenedes veidi siia: http://paulaxford.com/suzuki/hubs.html Saan ma aru, et väikese modifikatsiooniga ja tehes neist etappidest läbi ainult esimese poole saan tulemuse kus ratas enam poolassi kaasa ei vea ? Õigus ?