1. leht 1-st
Toyota extracare
Postitatud: K Okt 28, 2009 12:34 am
Postitas Leedu
Kas siinsetest uuemate Toyota omanikest on keegi maksnud pea 12K 2 aastase lisagarantii eest ja mida sellest lisagarantiist üldse arvata? Pigem jah või pigem ei? Kas reaalselt midagi pärast tehasegarantiid garantii korras tehakse ka või on see pigem mõttetu lisakulutus? Jutt on kuidagi kõhe:
http://www.elkeauto.ee/bw_client_files/ ... ST-A53.pdf
lisa garantii
Postitatud: R Okt 30, 2009 4:25 pm
Postitas 4x4cruiser
Tean nii mõndagi Cruiseri venda kes on seda teinud
Garantii on iseenesest hea asi.
Oleneb mudelist ja kas soov on seda müüa,st lisab väärtust( garantii )
Oleneb mudelist kui sul J120 on siis tasuks ära, sest esisilla asjad on kallid ja vahetama peavad seda kõik selle isendi omanikud teatud aja jooksul, garantii ajal on see tasuta!
Vaat nii!
Postitatud: R Okt 30, 2009 6:34 pm
Postitas PSV
Augustis sai gorillal garantii läbi ja siis sai selle teenuse suhtes uuritud. Olin nö ajast vähe eest ja materjale sain ainult ELKE salongis lugeda ainukesest brosüürist, mis neil oli. Kuna ka roolilatt garantii korras ära vahetati, siis kokkuvõttes ei näinud mõtet garantiid pikendada. Asjad, mis minema võivad hakata tasuta parandamisele ei kuulu. Mootori ja käigukasti katkiminekut karta ei oska.
Re: lisa garantii
Postitatud: R Okt 30, 2009 7:00 pm
Postitas TiitR
4x4cruiser kirjutas:Tean nii mõndagi Cruiseri venda kes on seda teinud
Garantii on iseenesest hea asi.
Oleneb mudelist ja kas soov on seda müüa,st lisab väärtust( garantii )
Oleneb mudelist kui sul J120 on siis tasuks ära, sest esisilla asjad on kallid ja vahetama peavad seda kõik selle isendi omanikud teatud aja jooksul, garantii ajal on see tasuta!
Vaat nii!
Räägi mis seal täpsemalt ära lähevad? Mul ka see lisagarantii asi peas keerlemas

garantii
Postitatud: L Okt 31, 2009 6:58 pm
Postitas 4x4cruiser
Teeme lühidalt.
1. Pihusti seibid,mis ära surevad, kui neid õigel ajal ei vaheta läheb mootor kotti!!!
2. Rattalaagrid.tavaline igapäevane probleem
3.Suporti kolvid jäävad kinni. tavaline asi.
4.Roolilatt üldiselt harva esinev.
5. Õõtshoova poldid jäävad kinni, mille tagajärjel ei saa silda vajadusel reguleerida( tegemist on eksentrikpoltidega), õõtshoob ei tööta.
Vahetada tuleb nii õõtshoovad kui poldid, tavaliselt tehakse see ära enne 100000 läbimist!
Ja jutt, et tankida võib kõikjal ja midagi ei juhtu ei pea paika,
ega rohkem nagu kohe meelde tule, mis need vead sal on.
Hinnad saate ise küsida palju asjad maksavad esinduses , kui ise pead tegema on väga kulukas.
Re: garantii
Postitatud: L Okt 31, 2009 7:43 pm
Postitas TiitR
4x4cruiser kirjutas:Teeme lühidalt.
1. Pihusti seibid,mis ära surevad, kui neid õigel ajal ei vaheta läheb mootor kotti!!!
2. Rattalaagrid.tavaline igapäevane probleem
3.Suporti kolvid jäävad kinni. tavaline asi.
4.Roolilatt üldiselt harva esinev.
5. Õõtshoova poldid jäävad kinni, mille tagajärjel ei saa silda vajadusel reguleerida( tegemist on eksentrikpoltidega), õõtshoob ei tööta.
Vahetada tuleb nii õõtshoovad kui poldid, tavaliselt tehakse see ära enne 100000 läbimist!
Ja jutt, et tankida võib kõikjal ja midagi ei juhtu ei pea paika,
ega rohkem nagu kohe meelde tule, mis need vead sal on.
Hinnad saate ise küsida palju asjad maksavad esinduses , kui ise pead tegema on väga kulukas.
Ma küll täpselt veel seda garantiivärki omale kodu ei aja, kuid sellest nimekirjast kahtlen sügavalt, kas igasugu poldid, laagrid, jne...üldse garantii alla lähevad, et peaksin neilt tasuta esisilla remondi saama?

Re: garantii
Postitatud: L Okt 31, 2009 9:26 pm
Postitas hans
TiitR kirjutas:4x4cruiser kirjutas:Teeme lühidalt.
1. Pihusti seibid,mis ära surevad, kui neid õigel ajal ei vaheta läheb mootor kotti!!!
2. Rattalaagrid.tavaline igapäevane probleem
3.Suporti kolvid jäävad kinni. tavaline asi.
4.Roolilatt üldiselt harva esinev.
5. Õõtshoova poldid jäävad kinni, mille tagajärjel ei saa silda vajadusel reguleerida( tegemist on eksentrikpoltidega), õõtshoob ei tööta.
Vahetada tuleb nii õõtshoovad kui poldid, tavaliselt tehakse see ära enne 100000 läbimist!
Ja jutt, et tankida võib kõikjal ja midagi ei juhtu ei pea paika,
ega rohkem nagu kohe meelde tule, mis need vead sal on.
Hinnad saate ise küsida palju asjad maksavad esinduses , kui ise pead tegema on väga kulukas.
Ma küll täpselt veel seda garantiivärki omale kodu ei aja, kuid sellest nimekirjast kahtlen sügavalt, kas igasugu poldid, laagrid, jne...üldse garantii alla lähevad, et peaksin neilt tasuta esisilla remondi saama?

garantiilistel masinatel on kõik need jupid alati garantii alla läinud.
Postitatud: E Nov 02, 2009 9:18 am
Postitas Panda
. Pihusti seibid,mis ära surevad, kui neid õigel ajal ei vaheta läheb mootor kotti!!!
Millal need pihusti seibid vahetada tuleb siis ? Lihtsalt lambist või?
Postitatud: E Nov 02, 2009 9:25 am
Postitas Leedu
No neid seibe vahetatakse praegu mingi "kampaania" korras. Ametlikust tagasikutsumisest ei ole kuulnud ja ise hoolduses autoga ei käinud, aga. Vahetati need tihendid ära ja põhjuseks öeldi, et Teil veel garantiiauto ja Japsid soovitavad enne garantiiaja lõppu ära vahetada??
Postitatud: E Nov 02, 2009 10:18 am
Postitas TiitR
Leedu kirjutas:No neid seibe vahetatakse praegu mingi "kampaania" korras. Ametlikust tagasikutsumisest ei ole kuulnud ja ise hoolduses autoga ei käinud, aga. Vahetati need tihendid ära ja põhjuseks öeldi, et Teil veel garantiiauto ja Japsid soovitavad enne garantiiaja lõppu ära vahetada??
Kas need minevad seibid on kõigil 3,0d mootoritel või uuematel 127KW-lisel? (olen nagu kuulnud just viimaste mootorite jamadest), endal 122KW

Postitatud: E Nov 02, 2009 3:30 pm
Postitas Leedu
Selle koha pealt jään vastuse võlgu.
Postitatud: E Nov 02, 2009 8:06 pm
Postitas hans
TiitR kirjutas:Leedu kirjutas:No neid seibe vahetatakse praegu mingi "kampaania" korras. Ametlikust tagasikutsumisest ei ole kuulnud ja ise hoolduses autoga ei käinud, aga. Vahetati need tihendid ära ja põhjuseks öeldi, et Teil veel garantiiauto ja Japsid soovitavad enne garantiiaja lõppu ära vahetada??
Kas need minevad seibid on kõigil 3,0d mootoritel või uuematel 127KW-lisel? (olen nagu kuulnud just viimaste mootorite jamadest), endal 122KW

pihusit seibe vahetatakse mõlemil variantidel.kokku on jooksnud mootorid sellepärast,et seibid hakkavad läbilaskma ja tahm satub karterisse.tänu sellel läheb õlivõttur umbe ja õlitus jääb puudulikuks ja ongi mootoriga halvasti.soovitav on kontrollida ja puhastada õlivõtturit iga 75t km tagant.
Postitatud: E Nov 02, 2009 8:18 pm
Postitas TiitR
hans kirjutas:TiitR kirjutas:Leedu kirjutas:No neid seibe vahetatakse praegu mingi "kampaania" korras. Ametlikust tagasikutsumisest ei ole kuulnud ja ise hoolduses autoga ei käinud, aga. Vahetati need tihendid ära ja põhjuseks öeldi, et Teil veel garantiiauto ja Japsid soovitavad enne garantiiaja lõppu ära vahetada??
Kas need minevad seibid on kõigil 3,0d mootoritel või uuematel 127KW-lisel? (olen nagu kuulnud just viimaste mootorite jamadest), endal 122KW

pihusit seibe vahetatakse mõlemil variantidel.kokku on jooksnud mootorid sellepärast,et seibid hakkavad läbilaskma ja tahm satub karterisse.tänu sellel läheb õlivõttur umbe ja õlitus jääb puudulikuks ja ongi mootoriga halvasti.soovitav on kontrollida ja puhastada õlivõtturit iga 75t km tagant.
Tänud hans. Et trambin Tartu Amservi (kunagine Valoor) uksest sisse ja kurdan muret antud seibidega? Kui juba seal olen, siis mida veel võiks sealt pärida? Ega nad ise väga soovitama vist ei kipu

Postitatud: E Nov 02, 2009 8:42 pm
Postitas hans
neid seibe vahetati tavaliselt koos pihustitega garantiilistel autodel.ja kõigil mootoritel ei pruugigi seibid lekkima hakata(vähe usutav).tehas nägi ka hoolduse käigus ette õlivõtturi kontrolli ja puhastust,kui masin oli garantiiline.ma arvan,et kui sa küsid kas su autol on seda tehtud,siis peaks hooldus ajaloos see ka kajastuma.vähemalt tallinna amservis pannakse see kirja.kui su auto on garantiiline,siis lase aga julgelt kõik sõlmed üle vaadata.eelnevalt mainitud õõtsa poldid,supordid,mootori ebaühtlasel töötamisel ka pihustid kontrollida.ka veljed mis on hakanud oksüdeeruma kuuluvad garantii korras vahetamisele.