1. leht 3-st
4x4
Postitatud: T Okt 20, 2009 2:35 pm
Postitas karmo182
Soov siis osta maasturit.
Siiani vaadanud masinaid alates 2002. Hinnapiiriks siis umbes 200000.-
Läbisõit võiks jääda alla 150k.
Äkki oskate soovitada mida tuleks vaadata. Masinaga tuleb siis enamus sõitu asfaldil, kuid ei tohiks hätta jätta ka metsa minnes ja käru vedades.
Siiamaani kuulnud, et Rav4 ja C-rv nelikvedu pole suurem asi.
Mida oskate öelda X-traili ja Pajero/Pajero Sport-i kohta?
Kui suured on hoolduskulud jne.
Äkki oskate midagi soovitada, otsisin küll teemasi, aga eriti midagi ei leidnud.
Re: 4x4
Postitatud: T Okt 20, 2009 3:15 pm
Postitas djkiller
karmo182 kirjutas:Soov siis osta maasturit.
Siiani vaadanud masinaid alates 2002. Hinnapiiriks siis umbes 200000.-
Läbisõit võiks jääda alla 150k.
Äkki oskate soovitada mida tuleks vaadata. Masinaga tuleb siis enamus sõitu asfaldil, kuid ei tohiks hätta jätta ka metsa minnes ja käru vedades.
Siiamaani kuulnud, et Rav4 ja C-rv nelikvedu pole suurem asi.
Mida oskate öelda X-traili ja Pajero/Pajero Sport-i kohta?
Kui suured on hoolduskulud jne.
Äkki oskate midagi soovitada, otsisin küll teemasi, aga eriti midagi ei leidnud.
RAV 4 .c-rv on linnamaasturid.
patrol,pajero ,LC täitsa ok autod
kulude poolest võiks keegi kasutajatest lisada
Postitatud: T Okt 20, 2009 3:46 pm
Postitas TiitR
Kas bens. või diisel?
Kui bensakas, siis 200 tuh. eest saad juba selle põlvkonna GC. Kui disla, siis joppamisel võid leida riide sisu ja manuaal käimariga LC120-ne (tõenäolisem siiski LC90/95). Aga selle raha eest omale igapäevaselt Pajero Sporti osta - no ma ei tea, pigem ikkagi paljude lisadega Wagon juba

Postitatud: T Okt 20, 2009 4:00 pm
Postitas karmo182
eelistaks diislit, kuid see ei ole määrav.
Aga kindlasti manuaal käimar.
Mis see GC?
Selline Sport müüa näiteks.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
LC jääb siiski kalliks, vaadates aastaarvu jne.
Ja mida arvata x-trailist või grand vitarast.
Postitatud: T Okt 20, 2009 4:13 pm
Postitas TiitR
karmo182 kirjutas:eelistaks diislit, kuid see ei ole määrav.
Aga kindlasti manuaal käimar.
Mis see GC?
Selline Sport müüa näiteks.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
LC jääb siiski kalliks, vaadates aastaarvu jne.
Ja mida arvata x-trailist või grand vitarast.
GC - Grand Cherokee (Jeep siis

)
Postitatud: T Okt 20, 2009 4:23 pm
Postitas TiitR
See sinu lingitud on tiba ülemakstud.
Siin kõigest aasta vanem, kuid hind 50tuh. odavam ja lisana nahksisu juures:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: T Okt 20, 2009 5:14 pm
Postitas karmo182
Õige jh krt, seda nägin ka eile, läks meelest ära juba.
Aga mille poolest siis tavaline pajero parem/halvem kui sport varjant?
Postitatud: T Okt 20, 2009 5:36 pm
Postitas TiitR
karmo182 kirjutas:
Õige jh krt, seda nägin ka eile, läks meelest ära juba.
Aga mille poolest siis tavaline pajero parem/halvem kui sport varjant?
Soovitan soojalt siseneda Mitsu alafoorumisse ja sellest vahest on seal teemaid ja arutelusi mitmeid

Postitatud: T Okt 20, 2009 7:38 pm
Postitas karmo182
Aga mida ise soovitaksite selle raha eest?
Mida siis x-trailist arvate ja grand vitarast?
Postitatud: T Okt 20, 2009 8:19 pm
Postitas yanekk
Kui suurt,rasket käru peab jõudma sikutada?
Postitatud: T Okt 20, 2009 8:41 pm
Postitas enx
Rav4 ja crv neliveod on jah vist kehvemad kui grand vitaral.Uuemal grandil siis pidev nelivedu, koos aeglusti ja kesk diferentsiaali lukustamise võimalusega. Juhitavus ja sõidu mugavus on väga hea. Mul 2.0 bensiin-automaat ja sellisel kooslusel on masin suht janune. 11-12 tuleb keskmiseks kütuse kuluks. Ma vist suht raske jalaga
Selline lühi tutvustus aga kui on endal konkreetseid küsimusi siis anna ainult tulla.
Postitatud: T Okt 20, 2009 9:00 pm
Postitas karmo182
No käru suhtes, et jäksaks ikka metsast puude käruga välja tulla, või näiteks väikest mootor paati vedada. Sellega ma arvan, et ei tohiks enamustel probleeme tulla.
Vitaraga endal ka natukene kogemust, siiski manuaaliga. Ei ole ka ühtegi halba sõna öelda(oli tööauto).
Kahjuks Vitara ikkagi natukene väike, ja ka diisleid pole eriti saada.
Ainult siis X-traili kohta pole veel keegi sõna võtnud

Postitatud: T Okt 20, 2009 9:21 pm
Postitas tyyp07
karmo182 kirjutas:No käru suhtes, et jäksaks ikka metsast puude käruga välja tulla, või näiteks väikest mootor paati vedada....
Selleks tegevuseks võiks siis ju ikka vähe tummisema maasturi soetada kui pargimaasturi.
Postitatud: T Okt 20, 2009 9:40 pm
Postitas karmo182
tyyp07 kirjutas:
Selleks tegevuseks võiks siis ju ikka vähe tummisema maasturi soetada kui pargimaasturi.[/quote]
Ootan siis sinu poolseid soovitusi?
Postitatud: T Okt 20, 2009 9:42 pm
Postitas TiitR
karmo182 kirjutas:No käru suhtes, et jäksaks ikka metsast puude käruga välja tulla, või näiteks väikest mootor paati vedada. Sellega ma arvan, et ei tohiks enamustel probleeme tulla.
Vitaraga endal ka natukene kogemust, siiski manuaaliga. Ei ole ka ühtegi halba sõna öelda(oli tööauto).
Kahjuks Vitara ikkagi natukene väike, ja ka diisleid pole eriti saada.
Ainult siis X-traili kohta pole veel keegi sõna võtnud

Kui peaksid siiski otsustama Grand Vitara kasuks, siis üks 2002a. 2,0d (5 ust) täitsa pakkuda

..autol on loomulikult ka haakekonks.
Edit: parandan teemat, et pakutav Vitara siiski 2003 a.