1. leht 1-st
LC 120
Postitatud: L Okt 17, 2009 9:01 pm
Postitas Panda
Kas keegi on kunagi lammutanud(remontinud) 120 diiselmootori 1KD-FTV commonrail kütuse kõrgsurvepumpa ? Või oskab keegi soovitada kus on normaalsed teadjamad kõrgsurve pumpade tegijad, kes äkki isegi on neid ennem teinud ?
Eile läks minu autol teine pump. Esimene sõitis 58 000 km kui vahetati garantiiga ära ja nüüd kui garantii läbi 1,5 kuud läks peale 32 000 km läbimist teine pump
Krt aru ma ei saa

mis toimub.
Ps. Väga eriskummaline on veel see, et tavaliselt sõidan Profikütuse terminalist ostetud kütusega. Kui eelmine aasta Teeme ära team kompenseeris mulle diislit siis sain Olerexist tangitud kütusega sõita 1 päeva kui auto enam koduhoovis käima ei läinud. Nüüd juhtus sama asi kui sain kütust sponsorilt Nestest ja sain sõita pool päeva kuskil 40 km kui 2 km enne kodu auto seisma jäi

Mõlemad tankimised toimusid reede lõunal

Hakka või mõtlema, et auto on neetud

(reeded ei olnud 13

)
Re: LC 120
Postitatud: L Okt 17, 2009 11:12 pm
Postitas Maasturid
Panda kirjutas: Või oskab keegi soovitada kus on normaalsed teadjamad kõrgsurve pumpade tegijad, kes äkki isegi on neid ennem teinud ?
Abi võid küsida sellelt numbrilt: 5269669 Jaanus (E-R 8.00-17.00)
Postitatud: P Okt 18, 2009 2:04 am
Postitas totu
On pumba remondiga, kuidas on aga eespool mainitud (positiivselt) kütust põletame läbi erinevate torude ca. 50 kuupmeetrit kuus ja ei nurise. Sellise koguse juures on viie aastaga ikaldunud kolm pihustit ja needki üle 10 000 töötunni käinuna. Lisaväärtusena hästi operatiivne tarne. Enne seda olid igasuguste pumbaremontijate juurde rajad sisse tallatud. Seepärast ei oskagi remontijaid soovitada, kunagi oli Joe´s Garage üks mõistlikumaid.
Postitatud: P Okt 18, 2009 1:23 pm
Postitas TiitR
Teemaalgatajale - kas oled nüüd väga halvale variandile või kokkulangemistele sattunud, et pumbad niimoodi lendavad? Muidu nagu kiidetakse seda D4D motot ju kui "kõigesööjat" ja mitte väga kapriisikut?

P.S panen siia Toyta foorumist ühe lingi...tähelepanu palun pöörata Olerexist ostetud bensule
http://www.toyotaclub.ee/foorum/viewtop ... =10&t=5986
Postitatud: R Okt 30, 2009 5:01 pm
Postitas Panda
Tänud Maasturi Tom

Antud kontaktil mehed tegid auto korda.
Hakkasin mõtlema, et kas TOYO esinduses on ikka kõige pädevamad meistrid

kahtlen kas esimesel korral oli ikka pumba viga. Äkki oli tol korral ka klapi viga mis maksis 3200 eeku kõigest mitte 26 000 eeku pump. Pealegi esinduse öeldi, et seda pumpa ei remondita aga mees oma services leidis kuskilt uue klapi, vahetas ära ja töötab

Postitatud: R Okt 30, 2009 6:07 pm
Postitas Cruizsub
"Kui tahad maailma parandada, siis alusta...STATOILIST"
Postitatud: L Okt 31, 2009 9:20 pm
Postitas hans
Panda kirjutas:Tänud Maasturi Tom

Antud kontaktil mehed tegid auto korda.
Hakkasin mõtlema, et kas TOYO esinduses on ikka kõige pädevamad meistrid

kahtlen kas esimesel korral oli ikka pumba viga. Äkki oli tol korral ka klapi viga mis maksis 3200 eeku kõigest mitte 26 000 eeku pump. Pealegi esinduse öeldi, et seda pumpa ei remondita aga mees oma services leidis kuskilt uue klapi, vahetas ära ja töötab

esinduses tehakse remonte tehase manuaalide järgi.ja minu teada Toyota ei näe ette pumba remonti,ja amservis pole ka ühtegi meest,kes suudaks seda teha.
Postitatud: P Nov 22, 2009 6:58 pm
Postitas Cruizsub
väike offtopic, aga siiski
IISAKU OLEREX:

como pump
Postitatud: P Mär 21, 2010 1:26 pm
Postitas UrX
Kuna sama süsteemi pump lekkis ja otsisin kohta kus seda remonditakse, siis kas leidsin suhteliselt kallid hinnad või jutu, et nüüd on paha lugu ja osta uus pump.
Asi sai siiski taskukohasema laheduse. Soetasin väikse kilekotikese kõikide pumba tihendite ja mingite metallist rõngastega, lammutasin kodus pumba lauapeal täiesti laiali, vahetasin saadud jubinad ja panin selle kokku tagasi. Töötab ja ei leki enam kisagilt.
Rahaline väljaminek oli 280 eeq ja paar tundi õllepudeli kõrvalt nokitsemist.
Postitatud: N Mär 25, 2010 6:43 pm
Postitas Panda
Urx kas jutt käib sama mootori commonrail pumbast? Või ainult sarnasest ?