1. leht 1-st
kaz kolhida
Postitatud: L Okt 17, 2009 7:03 pm
Postitas Jarel
Teab keegi antud masinast midagi pajatada(kaz kolhida 4x4 110 kw diisel).Pean silmas masinat mis auto 24 müügis.Kas sillad on lukkudega,aeglusti olemasolu,varuosade saadavus,vastupidavus jne.
Postitatud: L Okt 17, 2009 7:12 pm
Postitas urmas
KAZ ehk Kaasani auotehas. Nad ise ei teinud, panid ainult oma kuudi peale valmis põhjale. Kas oli äkki GAZ tehnika peal. Teine, variant on ZIL . Rohkem variante ei ole.
Töötasin kunagi ettevõttes, kes müüs nõukogude tehnikat! Sealt see mälestus. Vbl eksin.
Re: kaz kolhida
Postitatud: L Okt 17, 2009 7:58 pm
Postitas maxs27
Jarel kirjutas:Teab keegi antud masinast midagi pajatada(kaz kolhida 4x4 110 kw diisel).Pean silmas masinat mis auto 24 müügis.Kas sillad on lukkudega,aeglusti olemasolu,varuosade saadavus,vastupidavus jne.
Kas see masin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html?
Sellest hoia kohe hästi kaugele. Kamazi mootor ainultV6,käigukast mingi ime asi mis ültse vastu ei pea,piduri süsteemi ei kommenteri

Varuosade pärast seisab neist enamus.
Postitatud: L Okt 17, 2009 8:02 pm
Postitas zum
Kutaisi autotehas. Gruusia.
Vanad bensumootoriga Iidad olid ZIL-id pmst, seda diislit ei oska öelda. Levinud ta kindlasti pole meie maal.
Samas, ega kallajaid 4x4 veokaid venelaselt praegu rohkem pähe ei tulegi, omamoodi lahe elukas. Tapal kunagi raudteelased ühte sellist kasutasid.
zum
Masinad
Postitatud: L Okt 17, 2009 10:12 pm
Postitas Kalamees
Need poogitud masinad suht rasked osade suhtes. Vena ajast endal kogemusi ZIL133, no oli ikka konstruktor. üks osa siit teine sealt ja veel variantidega.
Postitatud: L Okt 17, 2009 10:27 pm
Postitas Pomo
vene ajal räägiti et kutaiisi autotehas(gruusia) projekteeris need jõudluse poolest teelehtede vedamiseks. Eestisse osteti need aga paneele vedama....

Kolhida
Postitatud: L Okt 17, 2009 10:52 pm
Postitas Kalamees
No mine tea, kui leedukatega koostööd tegin siis uus Kolhida aastast 1994. Kui Kopli sadamast korraliku konservi laadungi peale panin siis ta Slovakkiasse ei jõudnudki. Oli poolel teel sidur kärrsama hakanud ja mägedes ta ka kuristikku läks, ei saadud enam pidama, mootor ei pidurdanud ajalikul määral ja pidurid ka läksid põlema, õnneks juht jõudis ennem välja hüpata. Enne seda oli pea uuel masinal suurem remont ka tehtud mootoriga. Õnnetu asi , hea et otsa sai. Sai vaevast lahti.
Postitatud: P Okt 18, 2009 9:45 am
Postitas Heinza
Mootor on sellel asjal 2-e silindri võrra lühemaks lõigatud Kamaz. Vastupidvus ühemehe käes oil olematu, kuid teise mehe käes kestis küll. Sellel mehel aga ei kulunud ka kunagi pidurid, neid ta ei kasutanud kuna ta ju teadis ette kuhu ta pöörama peab hakkama

. Ja veel üks eriskummaline asjaolu. sai isegi elukat proovitud aga põllul sõites oli asi kordades hullem kui Gaz-iga. kabiin seal eespool esisilda hakkas ikka koledasti noogutama.
Postitatud: P Okt 18, 2009 2:44 pm
Postitas taxopets
Selle autoga oli vene ajal sama kui ajalehega:tahtsin zaruljomi tellida võta Pravda ka.Meil ei saadud muidu Kamazi kui tuli SEE ka võtta .Aia äärde ta toodi ja sealt aastakese pärast sama uuena kuhugi kadus.
Postitatud: P Okt 18, 2009 3:25 pm
Postitas Steelman
Enda ka üks selline. Endatarbeks täitsa kannatab toimetada. Tal taga difrilukk olemas ja võimalik ka ette panna (peaks sobima samma mis taga) Nõrk koht on vahekast, see tal koos käigukastiga.
Ise kruusa, puid ja muud jama endatarbeks vedanud.
Olen ka maastikul käinud, päris huvitav kogemus tänu kabiini ja esisilla paigutusele. Eriti kallakutest allatulekuga.
Kui soovid osta siis oleks enda oma 25000.- pakkuda. Aastast 93. Vajab nokkimist. Paar vahekasti ka tagavaraks. Tean kust ka teisi juppe võimalik saada.
Postitatud: T Okt 20, 2009 10:37 pm
Postitas SIIM4
Mul kodus esivanemal ka selline,ostes oli sadul peal,nüüd kahele poole kallutatav kast ning taga otsas tõstuk 5m noolega kui ma ei eksi,kunagi ammustel aegadel osutas mingit sorti teenust sellega,olemas isegi tutikas originaal käru.
Mootor mingi püss pole jah

aga samas on sellise kolaka kohta ökonoomne,tehnika pole veel peale ühe diffri murdunud kuskilt otsast,
Masin on nüüd ausalt teeninud juba .... ca 17-18 aastat ehk meie käes,ehitas maja üles ning kartulid saavad ka alati põllult koju
Noorena sai ka sellega lollusi tehtud,oli vaja ntx kõrtsu minna jne,
muidugi alati oli vaja testida ka offroad omadusi...
