1. leht 2-st
Suur Mure: Veeplokis surve
Postitatud: R Okt 16, 2009 8:11 pm
Postitas via101
Et siis täna hommiku sõitsin autoga ja seisma jättes kuulsin et susiseb tõbras. Kapoti alla vaadates leidsin susiseva paisupaagi (tegelt lausa urises).
Küsimus on tegelt selles et hakkan homme asja laiali arutama ja kui keegi oskab öelda et kuda ma seal sees aru saan et kas plokk või on lihtsalt tihend. Üks kurb asi veel et sai krt keema ajatud paar kuud tagasi.
Äkki on kuskil mingi lahti seletatud õpetus et kuda ma sinna plokini välja jõuan,kuna ennem ei ole sellist mootorit lammutanud.
Tänud ette juba vastajatele.
Mario
Postitatud: R Okt 16, 2009 8:39 pm
Postitas tarmo
Enne, kui mootorit lammutad, kontrollid äkki termostaadi üle?
Postitatud: R Okt 16, 2009 11:46 pm
Postitas via101
ee mmm mis see head teeb?
Põhimõtteliselt on jahutusvedelikku ka kuidagi imelikult kadunud viimasel ajal
Postitatud: L Okt 17, 2009 9:51 am
Postitas Mell
via101 kirjutas:ee mmm mis see head teeb?
Põhimõtteliselt on jahutusvedelikku ka kuidagi imelikult kadunud viimasel ajal
3.1 D ütleb juba ise,et viga plokikaanes.See nende mootorite hell koht.
Postitatud: L Okt 17, 2009 10:26 am
Postitas sambla-aadu
plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
Postitatud: L Okt 17, 2009 12:45 pm
Postitas Mell
sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...
Postitatud: L Okt 17, 2009 3:59 pm
Postitas Ergo K
Mell kirjutas:sambla-aadu kirjutas:plokikaas/plokikaane tihend deformeerunud-laseb jahutussärgile suurema surve sisse kui tehasest sinna sisse on loodud. Kui tosooli kaob,siis peab see lahkuma kas põlemiskambrisse ja tagant valge suitsuna välja või jõuab karterisse õli sekka-sel juhul muutub õlitase kõrgemaks. Edu otsirännakutel!:D
Pisemat leket silindrisse ei pruugigi märgata valge auru näol.Kui aga satub karterisse õli sekka,tekib kõigepealt õlikorgi alla emulsioon,siis kogu õli selline ja hiljem tedagi mis...
Kondensist tekib samuti õlikorgi alla väike emulsioonikiht...ei maksa kohe hirmutama hakata

.
Kui õlivardalt nähtav on muutunud juba kollakas-halliks,siis võib muretsema hakata.
Postitatud: P Okt 18, 2009 5:57 pm
Postitas via101
Ühesõnaga mootor laiali

Igavene nuss rsk
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna

Postitatud: E Okt 19, 2009 9:36 am
Postitas LR90
via101 kirjutas:Ühesõnaga mootor laiali

Igavene nuss rsk
4. silindris oli 4 mm jahutusvedelikku sees, ei tea kas tekkis laiali võttes või oli ennem, Tihendi pealt vaadates tundub et 4. silindrisse jooksis jahutusvedelik sisse, üks jutt oli ühenduses.
5. silindriga on see imelik asi et plokikaas ja silindri pealmine osa olid kuidagi imelikult ühtllaselt märjad,aga ei kujuta ette miks.
Kokkuvõttes panen uue tihendi ja asjad sinna laon kokku ja kui ikka jamab siis tuleb sitt põlema panna

Enne kui kokku paned, soovitan pea survestada (tartus ju koht olemas)
ja kontrollida ega pea kõver ei ole.
ps: põlema jõuad hiljem ka panna

Postitatud: E Okt 19, 2009 8:52 pm
Postitas via101
PEA???
See et kaaned saatsin ka igaksjuhuks lihvi
Postitatud: K Okt 21, 2009 8:38 pm
Postitas via101
Kellelgi on äkki autodata käepärast ja oskab öelda mis jõuga tuleb plokikaan kinni väänata?
Postitatud: K Okt 21, 2009 9:28 pm
Postitas väikevend
via101 kirjutas:Kellelgi on äkki autodata käepärast ja oskab öelda mis jõuga tuleb plokikaan kinni väänata?
äkki sellest abi:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=408 ... 5uga#40802
Postitatud: K Okt 21, 2009 10:53 pm
Postitas via101
Pole kasu, mul ju 5 silkuga diisel 3.1
Postitatud: N Okt 22, 2009 10:39 am
Postitas väikevend
via101 kirjutas:Pole kasu, mul ju 5 silkuga diisel 3.1
sorry ei vaadanud jah

Postitatud: R Okt 23, 2009 11:04 am
Postitas via101
Nii mootor koos, Kaaned lihvitud jne. Algus tõotab põlema panemist. mingi sitane kiht on jahutusvedeliku peal ikka ja vahutab raibe.
Et oskab keegi soovitada midagi?