1. leht 2-st
Diffrilukkud UAZ´ile
Postitatud: R Okt 16, 2009 2:14 pm
Postitas siim0008
Kuidas saab ise UAZ´ile diffrilukke teha. Kui keegi oskab aidata siis iga mõtte on teretulnud
Postitatud: R Okt 16, 2009 2:15 pm
Postitas t6nu
teha??? karmid mehed teevad keevitusega.... natuke leebemad lähevad ja ostavad lukustuva difri poest.
Postitatud: R Okt 16, 2009 9:53 pm
Postitas siim0008
ma tahaks olla see vahepealne mees ja tahaks ise need teha (mitte keevitusega) ikkagi masu ju
Postitatud: L Okt 17, 2009 9:09 am
Postitas JaanusLI
ahhhhh??????
tee pilte ka siis oma leiutisest:D
Postitatud: L Okt 17, 2009 4:28 pm
Postitas seff
sa ikka tead misasi on differ ?
Postitatud: L Okt 17, 2009 4:45 pm
Postitas tai
sa ikka tead misasi on differ ?
Seff kõvad mehed teevad ise masu puhul. Natuke treimist freesimst ja poldkeeramist. Mis see siis ära ei ole?

Postitatud: L Okt 17, 2009 4:48 pm
Postitas seff
tai kirjutas:sa ikka tead misasi on differ ?
Seff kõvad mehed teevad ise masu puhul. Natuke treimist freesimst ja poldkeeramist. Mis see siis ära ei ole?

No arusaadavalt pole mina nii kõvamees treial - freesija-termotöötleja ja vanakoolimoodi pean poest ostma. loomulikult kuna on masu siis isetehtud toodang peaks soodsam olema, kvaliteedi ja kestvuse kohapealt on muidugi pärast näha
Postitatud: L Okt 17, 2009 5:10 pm
Postitas Praks1
Otsi btri tiffrid.
Postitatud: L Okt 17, 2009 6:46 pm
Postitas rekkamees
Praks1 kirjutas:Otsi btri tiffrid.
Vaevalt, et neid asju tänapäeval kuskil vedeleb ja ka müügikuulutusi pole trehvanud nägema. Isetegemise kohta nii palju, et difri bloki teeb valmis nii kõva tegija, et sellisel on käed, jalad tööd täis igal ajal, on masu või mitte. Nii et sellisel mehel pole mõtet poolmuidu tööd teha, poes müüdav masstoodang kindlasti odavam. Ainuke säästuvariant ongi keevislukk. Edu aretamisel!
Postitatud: L Okt 17, 2009 6:58 pm
Postitas uputaja
Tee keevislukk. Hea ja töökindel variant .
Postitatud: L Okt 17, 2009 8:08 pm
Postitas siim0008
ma juba sain ühe hea mõtte et kui panna lehtvedruseibid pooltelgedele vahele tiffri poolsesse otsa et hammasrattad hästi tuugalt koos oleks siis pidi ka saama mõlemad rattad vedama ja see pidi olema mingi ~70% "lukustuv"
Postitatud: L Okt 17, 2009 10:51 pm
Postitas siil 599
Ei soovita seibidega varianti kuna kulub metsas ruttu ja 100% lukus ka ei ole.Endal keevitasin nii ees kui taga kinni ja toimivad originaal rehviga nii mis kole ainult rool on julmalt raske.

Postitatud: P Okt 18, 2009 10:53 am
Postitas siim0008
Seibid ei pidanud väga kiiresti kuluma ma kuulsin aga noh ma suurem osa sõidan tee peal sest jahil ei lubata väga teiste maid lõhkuda kuid mõni kord saab ka seda teha, mul mitu korda selliseid juhuseid olnud te jääd kinni sest pole lukustust, 2 rattast käivad ringi ja asi olemas
Postitatud: P Okt 18, 2009 11:47 am
Postitas tarmo
Sel juhul alusta parem vintsist. Lukkudega oled ühel hetkel kinni nii kui nii. Vints vähemalt aitab siis.
Postitatud: P Okt 18, 2009 11:58 am
Postitas rekkamees
tarmo kirjutas:Sel juhul alusta parem vintsist. Lukkudega oled ühel hetkel kinni nii kui nii. Vints vähemalt aitab siis.
Veel odavam ja vist ka otstarbekam on alustada hi-liftist