1. leht 2-st
Pilte/soovitusi vintsi paigalduseks
Postitatud: R Juul 29, 2005 9:45 pm
Postitas tarmo
Kas on kellelgi häid soovitusi ja/või pilte Samuraile esivintsi paigaldamisest?
Kavatsen loobuda ka standardsest plekist stangest ühtlasi, mille asemele tuleb toru (või 2 peenemat toru üksteise kohale).
Kuid huvitab just mismoodi teistel on ehitatud vintsi hoidev kronsa - kas istub raami talade otsas (seal on kummalgi otsal ka mingid augud juba olemas tehasest) või on kinnitatud läbi raami talade jooksva toru külge?
Postitatud: R Juul 29, 2005 9:53 pm
Postitas Landy
Postitatud: R Juul 29, 2005 10:23 pm
Postitas tarmo
Selle järgi sai päris häid mõtteid:
Väga hea, aitäh!

Postitatud: L Juul 30, 2005 8:22 am
Postitas erik
Katsu se vints natuke sissepoole saada ta ju esimene asi mis maakerast tükke hakkab hammustama.
Postitatud: L Juul 30, 2005 3:54 pm
Postitas Stupiduser
Sissepoole tuues pead vintsi kõrvalistuja poole nihkesse panema, muidu jääb roolikarp ette.
Postitatud: P Juul 31, 2005 10:13 pm
Postitas rommi
kavalam on esisilda veidi ettepoole tuua.
Postitatud: E Aug 01, 2005 9:23 pm
Postitas tarmo
rommi kirjutas:kavalam on esisilda veidi ettepoole tuua.
see tähendaks ka siis uue kardaani paigaldamist ja vedrukinnituste ja kiikede ümbertegemist... kas sinu samurail on tehtud nii?
Postitatud: E Aug 01, 2005 9:44 pm
Postitas rommi
eip, pole veel asjad niikaugel

ma enda oma alles talvepoole ehitama hakkan. Seni kogun raha ja kulutan linnakummi

Postitatud: E Aug 01, 2005 10:49 pm
Postitas virgo
rommi kirjutas:Seni kogun raha ja kulutan linnakummi

No kui sa auto-ostu üleöö otsustasid (mis oli siis ca 30 kilo)...ja nüüd talveni selle ehituse jaoks krõbisevat kogud(praegusest talveni on ikka muhedalt aega veel).....

Mis krdi imemasinat sa seal siis konstrueerima hakkad...(arvestades et see mõtetu 30 kilo pole eriti nagu raha sinu jaoks või nii....)
Tervitustega bo@õhtuselt sapine

Postitatud: P Aug 07, 2005 11:01 pm
Postitas tarmo
Nüüd siis vints (Come-Up DV-9000) küljes ja esimene testimine Kasu võsaski tehtud.
Tulemuseks - läbisime tavalise (kuid väga märja) teekonna 40 minutiga, seejuures suht rahulikult molutades
Võrdluseks, et viimati kulus 4 tundi (käsivintsi ja tagumise Handymanniga).
Tarvis on veel stanged keevitada ja asi üle värvida, aga enne tahtsime tugevuse ära proovida, seepärast on ka piltidel veel suht poolik lahendus.
Pilte ja 2 videot on näha siit:
http://www.mk.ee/galerii/album10
Postitatud: N Aug 11, 2005 11:32 am
Postitas tarmo
Postitatud: N Aug 11, 2005 10:03 pm
Postitas virgo
Sweet...nüüd oleks vaja lisaks esiotsale ka tagarattad maast lahti saada...
PS: Kuidas rehv ennast õigustanud on?
Postitatud: R Aug 12, 2005 10:14 am
Postitas tarmo
chp kirjutas:Sweet...nüüd oleks vaja lisaks esiotsale ka tagarattad maast lahti saada...
PS: Kuidas rehv ennast õigustanud on?
Tagarattaid ei julgeks vist selle tagumise
Handymanniga maast lahti hakata kangutama
Aga rehvid õigustavad end selle hinnaklassi ja mustri juures väga hästi.
Savi on muidugi selline asi, et tõmbab ka need rehvid slickiks, aga muidu puhastuvad suht normaalselt...
Postitatud: E Aug 29, 2005 6:58 am
Postitas rommi
chp kirjutas:rommi kirjutas:Seni kogun raha ja kulutan linnakummi

Mis krdi imemasinat sa seal siis konstrueerima hakkad...(arvestades et see mõtetu 30 kilo pole eriti nagu raha sinu jaoks või nii....)
Tervitustega bo@õhtuselt sapikas

Noh... vaatasin, et kui osta kõik vajalikud pulgad samuraile, mis aitaksid läbivusele/vastupidavusele kaasa, siis kuluks ca 50K. Ja mitte arvestades kumme ning vintsi sealjuures. Ja kokkuvõttes saaks ikkagi samurai, mitte MB ega moog

Nii et veidi peab veidi äärmuslikku fanatismi ka omama samuraide suhtes. Üldiselt meeldib mulle, kui autod jäävad oma tootjafirmat kaasaantud nime truult teenima. Selles osas tundub ehitamiseks ok masin. Arvestades, et G maksab juba "puhtana" kõvasti rohkem. Ja on palju raskem.
PS Bo - papiga on nii, see tuleb see vägaruttu õigesse kohta ära kulutada, sest natukese aja pärast nagunii pole enam mida raisata

Postitatud: R Nov 04, 2005 5:47 pm
Postitas Veiko
Tore paigaldus.Üks diitail jäi silma.Nimelt vintsimise puhul soovitaks kastutada Optima kollast akut mitte punast.Punane on rohkem kõva käivitus vooluga mitte suurema mahtuvusega.Aga muidu igati pro.