1. leht 1-st

Exploreril aknad seest poolt jääs?

Postitatud: R Okt 09, 2009 12:00 pm
Postitas erkist
Tere. Suvi läbi saanud ja esimeste miinuskraadidega ilmnesid esimesed probleemid. Nimelt kipuvad klaasid(kõik mitte ainult esimene) seest poolt ära jäätuma. Ööga tekib sisse poole suurem jääkiht kui välja poole. Ehk siis tähendab et salongis niiske kuigi matid kuivad ning jahutusvedelikku ei kao. Meenub suvest et hommikuti käivitades ja vendika järgi lükates viskas ka esimese akna korraks uduseks.
Eelmine talv oli sama probleem ja siis sai lausa kraabitsaga seestpoolt jääd maha aetud :) . Tuleval talvel enam nii teha ei tahaks.
AC töötas suvel 5+ ja salongiradikas on mõned kuud tagasi vahetatud.

Ideesid mida kontrollida?

Postitatud: R Okt 09, 2009 12:44 pm
Postitas marauder
Salongis niiskus jah. Selle vastu pidavat kuskil poodides niiskuse kogujaid olema, vöi osta mitu paari uusi jalanöusid, sealt karpidest saad omale ka niiskusekoguja kotikesi, mis viskad istme alla näiteks.

Postitatud: R Okt 09, 2009 1:08 pm
Postitas yanekk
Ühest teises teemas,
yanekk kirjutas: võid proovida Sadolini niiskuse eemaldajat.
Enda Fordi ostsin sellise Ehitusmarketist,maksis ~100.-raha koos kastiga(meenutab piskest kassipuuri).
Tavalise kopituse ja niiskuse imeb masinast välja küll.Umbes kuu olnud kasutuses ja esimesed paranemis märgid on juba näha.

Postitatud: R Okt 09, 2009 1:40 pm
Postitas erkist
marauder kirjutas:Salongis niiskus jah. Selle vastu pidavat kuskil poodides niiskuse kogujaid olema, vöi osta mitu paari uusi jalanöusid, sealt karpidest saad omale ka niiskusekoguja kotikesi, mis viskad istme alla näiteks.
Eelmine talv sai kasutatud Torrbolleni nimelist vidinat ja noh...mingil määral kogus vett aga siiski olid aknad jääs. Ja samas nagu ei märka erilist niiskust salongis-matialused kuivad jne. Niiet täielik müsteerium. Samas ei ole leidnud autost sise/välisõhu valikuks vastavat lülitit. Äkki raip kasutab siseõhku? Kuid siis vist peaks sõidu ajal ka uduseks kiskuma kuid mul probleem seismisel tekkiva niiskusega.

sool

Postitatud: P Okt 11, 2009 9:13 pm
Postitas Taivo
Vanasti pandi akende vahele soolatops, et udu ei tekiks- pista purk soolaga autosse:)

Postitatud: E Dets 28, 2009 3:39 am
Postitas davidsoniharald
Peske aknad seestpoolt puhtaks ja probleem on lahendatud.

Postitatud: E Dets 28, 2009 2:18 pm
Postitas honkomees
Mismoodi see akende pesu peaks aitama???
Endal sama mure sõiduautoga, suvel seest klaasid niisked, talvel jääs. Suvel ja talvel aitab pidevalt sisselülitatud kont uduste klaaside vastu, aga jää sulamine klaaside sisepinnalt võtab ikka aega

Postitatud: E Dets 28, 2009 2:45 pm
Postitas Allar
Mul frontaalil oli sama jama, et aknad jääs ja udused ja aiult kondiga hoidis puhtad, alati kui hommikul sisse istusin oli jube niiskus ja hais kabiinis ja kui ilma kondita proovisin liikuda oli täitsa lõpp käes, vesi lausa jooksis mööda klaase alla.
Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud, ja kadus ka hais ja niiskust kabiinist. :roll:
Mingipärast see kont ajas niiskust sisse või...

Postitatud: E Dets 28, 2009 9:00 pm
Postitas al
Sise-välisõhu jaotus?
Salongiõhu filter?
Kust võtab väljast õhku? Seal võib olla mingi vannilaadne moodustis, mis sadevee peaks eemale juhtima, aga äravool umbes?
Kui vähegi võimalik, siis hoia aknad praokil. Kui katuse all, siis lihtne, kui lageda taeva all, siis tuleb lihtsalt silmad lahti hoida, et p...e märjaks ei saaks.
Soojendus pidevalt sees ja osaliselt jalgadel.
Kummimatid (lausa nn. veneaegsed vannid), mida kiiresti kuivaks puhtaks saab. Kui tekstiilmatid märjad, siis ajalehed vahele, niikaua kui kuivad.

Ise võitlesin ühe suurema sõidukiga, millel alaliselt klaasid udused. Põhjus oli väisõhu filtris, mis oli pori, sodi jms roppuste käkiks muutunud. Peitus kusjuures otse esikandle taga, kogu jama lendas sisse. Filter läks vahelt välja, väike plastist suunaja asemele ja kõik ok.

ps, ei kujuta hästi ette, palju oleks soola, vms. niiskuse eemaldajat tarvis, et 24/7 rezhiimis keskmiselt 80% õhuniiskuse juures salong kuiv olla?

Postitatud: E Dets 28, 2009 9:07 pm
Postitas jr
allar kirjutas:Mul frontaalil oli sama jama, et aknad jääs ja udused ja aiult kondiga hoidis puhtad, alati kui hommikul sisse istusin oli jube niiskus ja hais kabiinis ja kui ilma kondita proovisin liikuda oli täitsa lõpp käes, vesi lausa jooksis mööda klaase alla.
Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud, ja kadus ka hais ja niiskust kabiinist. :roll:
Mingipärast see kont ajas niiskust sisse või...
Kinnitan seda juttu. Kondi kasutamine tekitab ikka mingil määral just seisma jätmisel kondi radika peale niiskust ja see kandub sealt autosse läbi õhukanalite (kallimatel autodel suletakse õhukanalid ja seda ei juhtu).

Kannatasin ise selle nädala paar ära ilma kondita sõites ja nüüd pole probleemi. Kes aga talvel mul Volvos konti näpib, sellel näpud sahtli vahele :lol: ... sest hirmsalt hakkab uduseks tõmbama ja jäätama. Eraldi salongifitlrit pole autol...infoks.

Postitatud: E Dets 28, 2009 10:55 pm
Postitas honkomees
allar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...
Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugi :roll:

Postitatud: E Dets 28, 2009 11:26 pm
Postitas jr
honkomees kirjutas:
allar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...
Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugi :roll:
Paberiga saab kuivaks tõmmata aeg-ajalt...

Postitatud: T Dets 29, 2009 12:01 am
Postitas Allar
honkomees kirjutas:
allar kirjutas:...Ükskord lihtsallt enam ei pannud konti järgi vaid hoopis soenduse põhja ja sõitsin uduste akendega paar päeva. algul olid udused paari päeva pärast enam uduseks ei läinud...
Kui suur see läbisõit oli nende paari päevaga? *Ausalt öelda ei kujuta ette nende tõsiselt uduste klaasidega mööda trassi kimamist, s..gi ei näe, liiklusohutusest pole juttugi :roll:
1000 tonni liiva näiteks on päeva läbisõit frontaalil :D

Selline liikur.
http://www.terra-srbija.co.rs/uploads/4 ... 013_EN.jpg