1. leht 1-st

Mida arvata Yokohama G001-st.

Postitatud: K Juul 20, 2005 4:29 pm
Postitas Y60 Patrol GR
Mure suur,tahan soetada jeebile korralikud M/T rehvid.Praegu vaateväljas Yokohama G001,andke keegi teada mida neist arvata,nii head kui ka halba.

Postitatud: K Juul 20, 2005 5:07 pm
Postitas virgo

Postitatud: N Juul 21, 2005 9:17 am
Postitas jr
Igapäevasõiduks või metsasõiduks?

Väga hea kumm muidu mudas, savis, pehmes pinnases.
Omal kalasaba mustriga kogemus, et külgpidamist pole. Järsul nõlval libiseb hästi allapoole küljega näiteks.

Postitatud: N Juul 21, 2005 9:27 am
Postitas virgo
jr kirjutas:Järsul nõlval libiseb hästi allapoole küljega näiteks.
Sai talvel sita ja pläga peal külgkaldes sõidetud nende marixi protikatega...suht teravad servad nendel, nii et sai ilusti hakkama :)

Postitatud: N Juul 21, 2005 11:23 am
Postitas Landy
Mõtled sa seda Yokohama mudelit? - G001 M/T
Selle rehviga võideti möödunud hooaja arvestuses TR1 klassis I koht.
Pilt

Olemas lausa 2 mudelit Geolandar M/T ja M/T+ ning mõlemat ka 33" mõõdus
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=100
http://www.yokohamatire.com/TireIntro.asp?TireID=14

Sama mustriga toodavad veel rehve paljud:

Marixi puhul on rehviks "PUMA"
http://www.marangoni.com/conf/pro_sched ... &CCA_ID=56

Hispaanlaste Insa-Turbo kah selline kobe rehv- nimeks Sahara:
http://www.insaturbo.com/e_neumaticos_terreno.html#

Sama tehas teeb sed mustrit ka Zhone kaunamärgi all pannes mustri nimeks Super Traccion
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf

Vaata ka arutelusid:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... t=yokohama
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t ... ight=marix

Endal üha enam kinnistumas plaan järgmine jooks rehve just selle mustriga hankida.

Postitatud: N Juul 21, 2005 11:46 am
Postitas jr
chp kirjutas:
jr kirjutas:Järsul nõlval libiseb hästi allapoole küljega näiteks.
Sai talvel sita ja pläga peal külgkaldes sõidetud nende marixi protikatega...suht teravad servad nendel, nii et sai ilusti hakkama :)
Jah see terav serv sellel mustril võib olukorra tõesti päästa.

head rehvid aga mitte väga head

Postitatud: N Juul 21, 2005 1:15 pm
Postitas marguss
Vennal mul analoogsed, aga peab minu GY Wrangler MT-sid natuke paremateks. Ise olulist vahet märganud pole.

Postitatud: N Jaan 12, 2006 1:10 pm
Postitas flash
Kas Zhone Salvaje'ga:
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
maastikule ka asja on?
Raske öelda, kus rohkem sõidan, kas maastikul või maantel.
Nädalavahetustel 100 km maale mööda maanteed ning nädala sees linnas sõitmist, kuid metsas tahaks ka käia.
Või siis kas Super Traccion maanteel ka sõita kannatab?

Postitatud: N Jaan 12, 2006 2:38 pm
Postitas Landy
flash kirjutas:Kas Zhone Salvaje'ga:
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
maastikule ka asja on?
Raske öelda, kus rohkem sõidan, kas maastikul või maantel.
Nädalavahetustel 100 km maale mööda maanteed ning nädala sees linnas sõitmist, kuid metsas tahaks ka käia.
Või siis kas Super Traccion maanteel ka sõita kannatab?
Salvaje on hea AT rehv, ning selliseks kergemaks vabaaja metsasõiduks sobib küll.
Super Taccion on puhas MT ning mudas ülihea pidamisega. Ise sõidan ka igapäevaselt linnas/maanteel ja ei kurada. Lauskiilakal on veidi libe.

Postitatud: T Apr 17, 2007 11:31 pm
Postitas Landy
Leidsin selle rehvi kohta päris asjaliku kirjututise:
http://www.prokoloff.net/rus/page/info_yokohama_g001/

Postitatud: K Juul 11, 2007 9:27 pm
Postitas rato
Oskab keski öelda, palju G001 läbisõit keskmiselt on?

Postitatud: K Juul 11, 2007 11:48 pm
Postitas Raitz
flash kirjutas:Kas Zhone Salvaje'ga:
http://www.autopartner.ee/files/zhone_suvi05.pdf
maastikule ka asja on?
Raske öelda, kus rohkem sõidan, kas maastikul või maantel.
Nädalavahetustel 100 km maale mööda maanteed ning nädala sees linnas sõitmist, kuid metsas tahaks ka käia.
Või siis kas Super Traccion maanteel ka sõita kannatab?
Mul on GV-l all Yokohama Geolandar AT, muster täpselt sama, mis sellel Salvaje'l

Maanteel suhteliselt vaikne, ainult pisut undab rohkem, kui ülivaiksete lamellidega ja sedagi ainult siis kui pindamata sile asfalt, mida meil eriti pole :P
Maastikusuutlikust ei oskagi täpselt kommenteerida, kuna päris põhjatusse mülkasse pole selle autoga roninud ja seega pole kriitilist piiri saavutanud. Kerges poris ja liivas on igati ok. Mööda kergelt porist heinamaad kannatas traktorit suurepäraselt käima vedada, st töötasid kenasti. Mitte ekstreemsetes tingimustes väga head igapäevarehvid. Kulumist ei oska kommenteerida, aga 7k km pole kulumisjälgi ilmnenud. Kannatab vabalt ka 500-600 km päevas sõita ilma peavaluta.