1. leht 1-st

Mured küsimused 2.3 td 84 a pajero

Postitatud: K Sept 30, 2009 11:57 am
Postitas Roadrunner
1 Roolikarp ei hoia õli sees (lõtk on suur keerab uue tihendi pahempidi. Võllil roosteuss sees) seega arvatavasti teist tarvis. või äkki mitte???

Äkki kellelgi on pakkuda (roosna allikul ei ole kahjuks )

2 esimene diferentsiaal omab lõtku mida ei mõõda millimeetrites. Kas on rem komplekti kuskilt saada või tuleb jällegi jupijahti pidada. Kas äkki sobib mõne uuema silla differ ka ???

3 Rummulukud keevitas vana omanik kinni, kas minna järelturu kauba peale (superwintch oli vist) või otsida kuskilt (töötavaid) orginaale.

4 Mida hakata peale lõtkuga esimeste ülemiste õõtshoova puksidega. Kas otsida asendus või võib sinna pronksist lasta treialil teha.

5 kust saada kolmikut asendamaks tagumiste pidurite regulaatorit. See raibe on kinni ja tahaks vahelt välja visata.

Mootor hetkel laiali vahetan saaled rõngad ja klapisääre tihendid ära (võttis õli a 1L 1000 km kohta) sellega koos parandan ära ka gen kinnituse (lasen sisse treida ühe puksi )

Tänud ette neile kes viitsivad vastata aidata.

Postitatud: K Sept 30, 2009 5:54 pm
Postitas isakene
Pakkuda võimalus 89-nda aasta 2,5TD pajero pealt maha keerata kõik vajalik peale roolikarbi. Isegi vist gene kronsa oli olemas, aga seda peab täpsustama. Teadjamad, palun täpsustage, kas 2,3 ja 2,5 masinate ülekanded on samad?

Postitatud: K Okt 07, 2009 10:17 pm
Postitas foxman
isakene kirjutas:Pakkuda võimalus 89-nda aasta 2,5TD pajero pealt maha keerata kõik vajalik peale roolikarbi. Isegi vist gene kronsa oli olemas, aga seda peab täpsustama. Teadjamad, palun täpsustage, kas 2,3 ja 2,5 masinate ülekanded on samad?
Jõudu!
Ega selle isendi peal enam korralikku vahekasti juhtu alles olema? :roll:

Postitatud: K Okt 07, 2009 11:13 pm
Postitas isakene
foxman kirjutas: Jõudu!
Ega selle isendi peal enam korralikku vahekasti juhtu alles olema? :roll:
Seda kahjuks enam mitte, oli esimene asi, mis pealt maha keerati, ja peale seda veel sama asja kümmekond korda küsitud :)

Postitatud: K Okt 07, 2009 11:16 pm
Postitas taavik

Postitatud: K Okt 07, 2009 11:25 pm
Postitas foxman
isakene kirjutas:Seda kahjuks enam mitte, oli esimene asi, mis pealt maha keerati, ja peale seda veel sama asja kümmekond korda küsitud :)
Aaa,sorry :lol: Aga tea kas sellel pajerol,mida seal foorumis pakutakse võib vahekast sama olla,olgugi et tegu aut.kastiga? :roll:

Postitatud: N Okt 08, 2009 12:08 am
Postitas taavik
sry, ei pööranud sellele tähelepanu, et seal AT on. Originaalosa koodid on küll erinevad, kuid see ei pruugi veel näitaja olla.

Postitatud: N Okt 08, 2009 9:35 pm
Postitas Maasturid
taavik kirjutas:sry, ei pööranud sellele tähelepanu, et seal AT on. Originaalosa koodid on küll erinevad, kuid see ei pruugi veel näitaja olla.
Vahekastid on mõlemal juhul asendatavad.

Postitatud: N Okt 15, 2009 2:36 pm
Postitas Allar
jaan mmc kirjutas:Esimesed ülemised õõtshoovad saab asendada nt. L200 omadega mis on kummipuksidel. Need on kül pisut lühemad aga selle kompenseerimiseks saab panna paksemad reguleerseibid õõtsa ja kere vahele. Kummipuksidel õõtsad kestavad pikalt.

2,5D dIfrit on pakkuda (uus).
kas mitte esimesed õõtsad seestpoolt kinnitatud pole, kui sinna paksemad peilid panna jäävad ju õõtsad veel lühemaks. või panen puusse :D

Postitatud: N Okt 15, 2009 2:47 pm
Postitas taavik
On küll seestpoolt kinnitatud.

Postitatud: N Okt 15, 2009 3:04 pm
Postitas Allar
taavik kirjutas:On küll seestpoolt kinnitatud.
siis ongi nii ,et lühemaid ei saa kuidagi panna sinna.