1. leht 1-st

Tata leiutab: Iseseisva vedrustusga Defender

Postitatud: E Sept 28, 2009 5:35 pm
Postitas Myrgel
Kuna Landy on ilmselt kas oma varuosakeldrisse kinni jäänud või mõni halb inimene on internetikaabli läbilõiganud, siis panen ise Landroveriga seotud uudise üles:

---

Defender – selle auto äratundmise ja teadmise eest pole keegi kaitstud, kuna klassikalise maasturi disain pole aja jooksul radikaalselt muutunud. Ehk võib see juhtuda aga nüüd, mil Land Rover teatas, et uus töö nimega Project Icon saab tulevaseks Defenderiks endaks.

Nii militaar- kui hobiautona ja praktilise tööriistana on Defendereid toodetud juba oma kuus aastakümmet üle terve maailma. See on tõeliselt ikooniline sõiduk, mil on autoaabitsas pea jumalik koht elu lõpuni olemas. Kas Project Icon toob siis sellesse teemasse tõesti mingeid uusi tuuli?

Paraku mitte eriti. Vana hea robustne üldpilt jääb alles ja uusi elektroonilisi vidinaid ning kosmeetilisi lisandusi üritatakse endiselt Defenderile väga õrnalt külge panna, justkui kaunistades salamisi mingit agressiivset koletist, mis iga hetk ka oma peremehele kõrri võib karata.

Esmane eluleek puhutakse ka uutele Defenderitele endiselt sisse Inglismaal, ent lõplikuks kokkupanekuks ja täpselt konkreetsele ülesandele vastamiseks saavad autod lõppviimistluse nii Venemaal, Indias, Hiinas kui mujal. Pole ju Defendereid kunagi ühes vormis liikunud. Neist sünnib alati terve müriaad mutatsioone.
Uudistest on teada veel nii palju, et tulevane Defender saab tänast Discoveryt ja Range Rover Sporti kandva terasšassii. Sellega seoses siis ka uue sõltumatu vedrustuse. Kapoti alla pakutakse ikka nelja- ja kuuesilindrilisi õlipõletajaid.

Allikas: DELFI

Postitatud: E Sept 28, 2009 8:02 pm
Postitas Landy
Ilma konkreetse algallikata tekst on pastakast välja imetud. Sellel teemal on ju pikalt kirjutatud, spekuleeritud.

Postitatud: E Sept 28, 2009 8:24 pm
Postitas Landy
Tundub, et leidsin refereeritavad kohad üles:
http://www.autonet.ee/uudised/land-rove ... 42530.html

Postitatud: T Sept 29, 2009 10:08 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas:(Defender saab tänast Discoveryt ja Range Rover Sporti kandva terasšassii. Sellega seoses siis ka uue sõltumatu vedrustuse.)
Defenderist tehakse pargimaastur, kahju üks tõsine tegija jälle vähem :evil: :twisted:
:!:
Seda hirmujuttu räägitakse juba pea 10 aastat, et lõpetatakse kohe-kohe tootmine ära. Samas ei kujuta mina küll ette kuidas sellisele šassiile kalluri kast, korvtstõstuk või tsemendisegisti paigutada...

LR omanikud on prajad kiiksuga inimesed, sest kui KÕIGI muude automarkide tootjad on uue mudeli(modifikatsiooni) turule tuleku ajal hädas kuidas vana mudeli laojääkidest suurte kahjudeta vabaneda, siis LR omaikud/fännid tormavad just ostma, et kasutada viimane võimalus vana mudeli soetamiseks, sest uus olla ikka hullem. Näiteks hüppelised müügi kasvud 300tdi-td5 ja td5-Ford D mootorile ülemineku jaegadel.

Postitatud: T Sept 29, 2009 10:12 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:
CÄÄRFIILD kirjutas:(Defender saab tänast Discoveryt ja Range Rover Sporti kandva terasšassii. Sellega seoses siis ka uue sõltumatu vedrustuse.)
Defenderist tehakse pargimaastur, kahju üks tõsine tegija jälle vähem :evil: :twisted:
:!:
Seda hirmujuttu räägitakse juba pea 10 aastat, et lõpetatakse kohe-kohe totmine ära. Sams ei kujuta mina küll ette kuidas sellisele šassiile kalluri kast, korvtstõstuk vüi tsemendisegisti paigutada...

LR omanikud on prajad kiiksuga inimesed, sest kui KÕIGI muude automarkide tootjad on uue mudeli(modifikatsiooni) turule tuleku ajal hädas kuidas vana mudeli laojääkidest suurte kahjudeta vabaneda, siis LR omaikud/fännid tormavad just ostma, et kasutada viimane võimalus vana mudeli soetamiseks, sest uus olla ikka hullem. Näiteks hüppelised müügi kasvud 300tdi-td5 ja td5-Ford D mootorile ülemineku jaegadel.
Seda nimetatakse allakäiguks :twisted: - loogiline jätk ongi ju sõltumatu vedrustus ja kandevkere :wink:

Postitatud: K Sept 30, 2009 10:43 am
Postitas LR90
CÄÄRFIILD kirjutas:(Defender saab tänast Discoveryt ja Range Rover Sporti kandva terasšassii. Sellega seoses siis ka uue sõltumatu vedrustuse.)
Defenderist tehakse pargimaastur, kahju üks tõsine tegija jälle vähem :evil: :twisted:
Õnneks suurem enamus redelraami ja talasildadega Defekaid
sõidavad ikka edasi. :lol:

Postitatud: R Nov 13, 2009 4:43 pm
Postitas IndrekS
Mersu ähvardas sammuti Gealndewageni hingusele saata. Isegi asemik sai valmis - GL. Lõpuks, paljude ringkondade survel saab Gelandewagenit siiani poest osta. Iseenesest peaks iga G ka kasumit tootma. Toote arenduskulud on ammuilma tasa tehtud, toote ekskuliivsus lubab neid kõrge hinnaga müüa.

Postitatud: K Mai 12, 2010 3:25 pm
Postitas Landy
LRX on küll kardetavasti esimene esikveoline, kuid mitte esimene 2WD Land Rover. Nimelt tootis Land Rover seitsmekümendatel Belgia sõjaväepolitseile väikese koguse (vist oli 120 tk?) RWD Series III autot. Ees oli sirge difrita tala.
Ühte sihukest olen kunagi isegi kusagil internetis näinud.

Postitatud: K Mai 12, 2010 4:17 pm
Postitas stihl
Samuti pole see RR shassii kasutamine mingi uudis, seda on ka varem üritatud Defender 100 nime all (Discol ja RR-l oli 100 tolline raam) teha:

Pilt