1. leht 1-st

Koolipoisi UAZ

Postitatud: P Sept 27, 2009 11:25 pm
Postitas anttil
Tere foorumlased.

Olen andunud fännina pikemat aega jälginud foorumit ja vahetevahel ka raja äärde vaatama juhtunud kui tööst ja perest vaba aega üle jääb.

Kevadel sai soetatud vana hea UAZ 469. Agara koolipoisina tahaks seda autot natukene ´´paremaks´´ muuta. Kindel soov ja tahtmine teha võistlusautoks. Hetkel plaan ehitada TR2 auto. Kuna aeg ja raha on siiski piiratud võtab asi aega. Kui TTK kahe aasta pärast läbi saab siis lahinguväljal näeme.

Plaanitud muudatused ühe UAZ juures:

MB 3,0 R5 mootor+ automaatkäigukast (olemas ja ootavad paigaldust)
roolivõimendi
ketaspidurid ( plaan oli, aga siis vist ei lasta TR2 sõitma)
vints ette/taha (on kellelgi kogemusi Sprutiga?)
31x10,5 15/16 rehvid (sõltub rahakotist ja varasemate kasutajate kogemustest)
blokeeruvad diferentsiaalid ette/taha. Keeratavad hub´id.
pisemat sorti tõste.
Plekk- kere


Auto läheb ka igapäevasesse kasutusse. Naine pani juba mõttes olevale autole käpa peale, aga loodan ehk saan minagi rooli taha.


Oodatud kõik soovitused ja ettepanekud. Samuti on erilises hinnas erinevate kasutajate kogemused UAZ- i ehitamisel.

Samuti olen eriline võhik navigeerimise teemadel.

Postitatud: P Sept 27, 2009 11:27 pm
Postitas Landy
kirjutasid: Hetkel plaan ehitada TR2 auto
Lugedes sinu ümbereehitusplaane, siis ei ole sa TR2 tehniliste reeglitega küll tutvunud!

Postitatud: P Sept 27, 2009 11:36 pm
Postitas anttil
olen põgusalt tutvunud . Ilmselt on probleem minupoolses tõlgendamises.
Sellepärast ju olengi sellisel kujul teema üles riputanud, et saaks teiste kogemuste ja tarkuse najal endale asjad selgeks teha. Keelatud see ju pole? Ei taha kohe suure hurraaga ehitama hakata ja pärast nentida, et ups......

Postitatud: P Sept 27, 2009 11:47 pm
Postitas tarmo
31" rehv sobib pigem TR1 või äärmisel juhul vaba klassi.

Postitatud: T Okt 06, 2009 9:52 am
Postitas kotkas
Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa ja mootori valikul peaks kaalu arvestama mida kergem seda parem, sest kaal mõjub väga palju, rohkem kui jõud. Ja rehvid ikka vähemalt 33 või 35 varem või hiljem jäävad need nii kui nii väikseks :lol:

Postitatud: T Okt 06, 2009 9:58 am
Postitas Arto
kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?

Postitatud: T Okt 06, 2009 4:53 pm
Postitas t6nu
Arto kirjutas:
kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?
see vist on ka maitse asi. mõned võistlevadki automaadiga ja pole häda miskit, samas kui oled talvel lumes automaatkastiga kinni istund, siis eks metsavahel mudas või liivas ole samamoodi tunne:-)

Postitatud: T Okt 06, 2009 8:48 pm
Postitas urmas
t6nu kirjutas:
Arto kirjutas:
kotkas kirjutas:Arvan, et autom. kast pole kõigeparem valik metsa
Mis sel siis viga on?
see vist on ka maitse asi. mõned võistlevadki automaadiga ja pole häda miskit, samas kui oled talvel lumes automaatkastiga kinni istund, siis eks metsavahel mudas või liivas ole samamoodi tunne:-)
Mismoodi tunne?

Postitatud: K Okt 07, 2009 9:22 am
Postitas kotkas
On juhtunud, et raamini mudas olles ja edasi tagasi nõkerdades on lihtsalt kast üle kuumenenud, seda saab vältida lisa jahutusega jne. olen veel metsas sõitnud cherokee ja RAM iga pole ikka see mis manuaaliga tunnetus pole õige ja ei saa nii edasi tagasi nikerdada kui saab manuaaliga autom. k.vahetab käiku aeglasemalt ja on vast suurem ja kaalult raskem. aga eks ta jah rohkem maitse asi on.

Postitatud: K Okt 07, 2009 9:33 pm
Postitas anttil
Valisin automaatkasti lootuses, et raskemates tingimustes ja suuremate rehvidega ei lõhu ära pooltelgesid ja ei tapa ära sidurit. Iseenesest tundub loomulik käigukastiõli lisajahutus. Originaalis on selleks pisikene radiaator. Raske mootori tõttu tuleb leida lahendus telgedele langeva koormuse suhtes.