1. leht 1-st
Pajero?
Postitatud: K Sept 16, 2009 4:41 pm
Postitas vman
Mis sellise isendi kohta oskate kosta?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=592492
Plaanis vahetada sõiduauto välja maasturi vastu hinnaklassis kuni 50K kuid ei tea millist valida. Bensukat ei tahaks. Milleks?: vaja haagist vedada.
Postitatud: K Sept 16, 2009 6:43 pm
Postitas aymur
Kindlalt kontrolli raami korrasolekut,kuna need tykivad usinasti roostetama,eriti tagasilla juurest ja siis muidugi ka vahekasti keti korrasolekut,et yle ei viskaks,kuidas seda kontrollida siis sellest siin olnud juttu kyllalt,kasuta otsingut.
ise Pajerot kasutanud 4a ja siiani ainult korralist hoolet teinud.
Postitatud: K Sept 16, 2009 9:01 pm
Postitas djkiller
hei
ise kui maasutrit omale otsisin siis see jäi kah silma
ise soovisin vahetada oma sõiduato + komp kuid kuidagi asi katki.( kas ühel või teisel poolel polnud aega kokku saada) müüja viljandimaa ise idas
lihtsam vb kokku saada tartus mitsu keskuses ja teha mingi 800 eek või palju see oligi üldkontroll
Postitatud: R Okt 16, 2009 3:40 pm
Postitas vman
Küsiks veel arvamust järgmiste sõidukite osas.
Arvatavasti järmine nädal teen kellegi õnnelikuks kui rahad käes.
1.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 6e67616e1e
2.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 7b1f50f3d0
3.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 36025a051b
Kel hetk aega ja teadmisi ehk vaatab üle ja jagab soovitusi kas tasub soetada üks nendest.
Lugupidamisega
vman
EDIT: see viimane on Saksast toodud. Kas tasub Saksast tooduid üldse vaadata?
Postitatud: R Okt 16, 2009 3:47 pm
Postitas TiitR
Siin ka natuke mõnda Pajerot kommenteeritud:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=20165
P.S 2,5td võiks kõrvale jätta - see oleks minu soovitus. Kunagi omasin samuti 2,8td motoga Pajerot ja isegi see jäi sellele 31" rehviga tiba nõrgaks.
Postitatud: R Okt 16, 2009 4:14 pm
Postitas vman
Antud teema loetud. päris mudasse pole plaanis ronida. metsa all sõita pigem mööda sihte ja käru vedada. kas see 2,5 on ilma SS-käimari ja turbota?
välimuse poolest näeb see 2,5 kõige kobedam välja
Postitatud: R Okt 16, 2009 4:58 pm
Postitas Allar
turbo on kahepoolesel ikka olemas aga ka mina jääks 2,8 juurde ,tundub asisem kuidagi se mootor. aga jah raamid tuleb küll hoolikalt üle vaadata eriti just tagaratta koopa juurest sealt kust hakkab üles raam keerama. ja roostetab ta seestpoolt väljapoole kuna sisse koguneb maantee sool ja muu saast. enda 2,8 sal olen juba raami ära vahetanud. kuna oli taastamis kõlbmatu.
Postitatud: R Okt 16, 2009 5:24 pm
Postitas vman
kuidas ma seda kontrollida saan kas raam seest roostes või mitte
Postitatud: R Okt 16, 2009 5:45 pm
Postitas Allar
eks ikka haamriga, paned matsu kirja ja saad kohe aru kas on kõva või ei. kõva asi kiliseb ikka vastu

Postitatud: R Okt 16, 2009 6:00 pm
Postitas vman
vaevalt automüüja mul laseb oma sõiduriista vasaraga tümitada kõhu alt või kurat seda teab

Postitatud: K Okt 28, 2009 11:31 pm
Postitas vman
nähtud, see pole ikka see. roolilõtk oli vist 30kraaaadi pluss veel miinused mis mulle jäid silma ja ei meeldinud
kas kõik 2,8TD pajerod sellised?

Postitatud: N Okt 29, 2009 9:06 am
Postitas TiitR
vman kirjutas:nähtud, see pole ikka see. roolilõtk oli vist 30kraaaadi pluss veel miinused mis mulle jäid silma ja ei meeldinud
kas kõik 2,8TD pajerod sellised?

Kui sa näed linnapeal vastu tulemas ühe jalaga naist, siis oleks ju tobe mõelda, et KÕIK naised on ühe jalaga

Postitatud: N Okt 29, 2009 9:43 pm
Postitas vman
oleks tõesti kuid see oli parajalt kreisi, nagu vana vene veokaga või bussiga sõidaks
