1. leht 1-st
99a Grand Cherokee WJ 3.1TD käigukasti probleem
Postitatud: K Sept 09, 2009 7:41 pm
Postitas james4
Sai eile Grand Cherokee Limited 3.1TD ostetud, kuid nüüd juba olen probleemide küüsis.
Sai veel heinaküüni helistatud ja küsitud mõnda asja, kuid kahjus ostja venitas, kas siis tahtlikult või mitte täpselt 16:30'ni, kuid 17:00 pannakse ARK kinni ja ei jõudnud enne seda heinaküünist läbi käia.
Kui autot proovisin enne ostu, siis parkingu pealt tuli väga raskelt välja, et drive jne valida, kuid tagasi läks parkingu peale ilusti.
Nüüd kui õhtul Tartu sõitsin sellega, siis ei tahtnud enam üldse parkingu pealt välja tulla, kuid jõuga tuli ta sealt välja ja enam ei lähe mitte ükski käik ega neutral sisse.
Parkingu pealt tuleb välja üpriski lihtsasti nii nagu peaks, kuid jah ühtegi käiku ega neutrali sisse ei võta ta millegipärast.
Hommikul vaatasin põhja alt, et kasti ümber on kõik õline ümberringi. Maha on tilkunud mõned tilgad ööga.
Kui auto all vaatasin, et kas midagi liigub seal siis kui parkingu pealt välja tõmmata kang drive vms. siis on näha, et käigukastini välja jõuab see tross ja on näha et liigub. Sai üks pistik kaa kasti juurest igaksjuhuks puhtaks tehtud õlist, et äkki on pistiku jama mingine, aga ei midagi.
Keegi targem äkki oskab öelda, kuidas saaks ta kasvõi neutrali peale, et saaks ta treileri peale liigutada ja remoti ära vedada, sest rattad plokkis lohistamine ei pruugu hästi lõppeda.
Postitatud: K Sept 09, 2009 7:45 pm
Postitas fagott
No sellisel autol ju ometigi vahekast, võta sealt neutraali ja liiguta kuhu iganes

Postitatud: K Sept 09, 2009 8:35 pm
Postitas james4
ei tule 4D pealt välja, isegi mitte jõuga
Postitatud: K Sept 09, 2009 8:58 pm
Postitas fagott
Nii, et käigukasti ega vahekasti kumbagi ei anna lülitada? Siis peab küll miskit kapitaalset mäda olema. Ilmselt pead kuhugi viimiseks kardaanid alt kruvima? Kuidas nad mõlemad korraga kokku jooksevad

Re: 99a Grand Cherokee WJ 3.1TD käigukasti probleem
Postitatud: K Sept 09, 2009 9:23 pm
Postitas yanekk
james4 kirjutas:Sai eile Tallinnast tumesinine Grand Cherokee Limited 3.1TD ostetud, kuid nüüd juba olen probleemide küüsis.
Sai veel heinaküüni helistatud ja küsitud mõnda asja, kuid kahjus ostja venitas, kas siis tahtlikult või mitte
Sul on võimalus ka masin endisele omanikule tagasi viia,keeruline ilmselt on,aga siiski teostatav.
Re: 99a Grand Cherokee WJ 3.1TD käigukasti probleem
Postitatud: K Sept 09, 2009 9:46 pm
Postitas insener007
yanekk kirjutas:james4 kirjutas:Sai eile Tallinnast tumesinine Grand Cherokee Limited 3.1TD ostetud, kuid nüüd juba olen probleemide küüsis.
Sai veel heinaküüni helistatud ja küsitud mõnda asja, kuid kahjus ostja venitas, kas siis tahtlikult või mitte
Sul on võimalus ka masin endisele omanikule tagasi viia,keeruline ilmselt on,aga siiski teostatav.
Kui müüja oli firma, siis pole see ideed pidi eriti keeruline.
Postitatud: K Sept 09, 2009 11:04 pm
Postitas james4
fagott kirjutas:Nii, et käigukasti ega vahekasti kumbagi ei anna lülitada? Siis peab küll miskit kapitaalset mäda olema. Ilmselt pead kuhugi viimiseks kardaanid alt kruvima? Kuidas nad mõlemad korraga kokku jooksevad

Kumbagi ei anna lülitada kahjuks jah. Kui autot sai proovitud tagurpidi ja edaspidi rattad välja keeratult, siis mingeid hääli ega anomaaliaid ei esinenud ja ka 90-100km/h juures ei tulnud mingit värinat/vibat sisse.
Postitatud: N Okt 01, 2009 11:19 am
Postitas tiudu1
kas se kast sei korda omal ka pargi pealt kang kuidagi raskeks läinud.
tundub et hakab vist sama jama tekkima.
Postitatud: N Okt 01, 2009 8:09 pm
Postitas james4
See jama sai korda jah ja probleem oli manuaal klapis. Lasin vahetada ka filtri ja tihendid ning uue õli sisse.
Nüüd on järgmine probleem, nimelt 4'jas käik (overdrive) ei tule taha. Kõik ülejäänud käigud töötavad ideaalselt. Vahepeal pika niblimise peale tuleb sisse, aga 98% sõitudest ei tule. Sain ka veakoodi kätte "P0753". Transmission 3-4 Shift Sol/Transmission Relay Circuits. An open or shorted condition detected in the transmission 2-4 shift solenoid circuit (4-speed auto. trans. only).
Peaks olema siis solenoidi viga või solenoidi ühenduse viga. Kas kellelgi on sarnane probleem esinenud või äkki oskab keegi targem öelda, mida saaks ise ära teha. Netist leidsin õpetuse, kuidas kontrollida TCM releed, kuid ma kahtlen, et selles viga on, kuna ta vahest lülitas neljanda sisse. Remonditöökojast öeldi, et uus solenoid maksab 2 000.- TransRem'is ja neid on vaja arvatavasti 2tk. Kas kuskilt saab odavamalt äkki?
Siin foorumis:
http://www.cumminsforum.com/forum/98-5- ... -long.html
mõõtis ta voltmeetriga solenoidi takistust ja sai 31.4 ohm'i, kuid millise takistusega on 99a gc 3.1td solenoidi?
Tere
Postitatud: N Okt 01, 2009 9:35 pm
Postitas Crownparts
Endal oli ka 3.1 TD käikude vahetamisega jama, ei vahetanud üle teise või kolmanda. Käisin diagnostikas ja selgus et out but speed sensor 373 Krooni. Ja ise saab kohapeal ligi ja vahetada.
Aga käigukang liigub mul juba ostu ajast raskelt P-lt maha, ei tea milles asi.
Postitatud: R Okt 02, 2009 2:02 pm
Postitas orejaP
Vaadake trossid üle. Kui edasi tagasi raskelt liigub siis on ilmselt kusagilt otsast mingi sitt sees. Ise õlitasin trossi ära ja mure kadus.
Postitatud: L Okt 03, 2009 2:36 pm
Postitas james4
Proovisin veel jälile saada 42RE kasti overdrive anomaaliale ja avastasin sellised asjad.
Saab sõita ~15km overdrivega (4jas käik), siis viskab järsku kolmanda peale ja mingit tuld armatuuris põlema ei viska (näiteks seda transmission temperature oma, kuigi see tuli on töökorras, kui süüdet anda). Kui auto seisab nüüd vähemalt 3-4 tundi, siis töötab jälle overdrive natukene aega. Kui 2 tundi seisab, siis sellest ei piisa, vaid rohkem aega on vaja.
Mida tasuks kontrollida? Ise pakun, et overdrive solenoid peaks olema korras, sest vastasel juhul ei vahetaks ta üldse neljada peale ja sealt alla kolmanda peale. Kuigi 3x süüdet andes saan ma veakoodi "P0753", millele on kaks tähendust:
Transmission 3-4 Shift Sol/Transmission Relay Circuits. An open or shorted condition detected in the transmission 2-4 shift solenoid circuit (4-speed auto. trans. only).
Transmission 3-4 Shift Sol/Transmission Relay Circuits. An open or shorted condition detected in the overdrive solenoid control circuit or Transmission Relay Circuit in JTEC RE transmissions.
Aga kastis on temperatuuri andur, kas see võiks olla omadega läbi ja annab liiga vara teada, et kast on tuline? Sest kui kasti õli on 126 C siis ta vahetab automaatselt alla kolmanda peale ja armatuuris läheb tuli põlema, kuid minul ei lähe tuli põlema.
Siit leidsin sellise jutu selle kohta:
The transmission temperature sensor is mounted on the overdrive/torque converter clutch solenoid assembly and provides input to the TCM. When the temperature sensor reports 30 degrees F or colder, there will be no overdrive, and below 50 degrees F, there will be no torque converter clutch. If the transmission fluid temperature sensor reports an overheating condition (over 260 degrees F) and the transmission is currently in overdrive, the TCM will downshift to third gear. The TCM will also light the LED in the dash-mounted OD off switch until the temperature drops below 230 degrees F. However, the torque converter clutch may still be operational.
Lootma jäädes kellegi targema peale ...
Postitatud: R Okt 16, 2009 3:31 pm
Postitas tiudu1
mul avane jälle uus viga käigukastil. kui sõites vajutad kaasipedaali põhja siis vahetab ilusti käigu allaja kõik nagu toimiks. jääd foori taga seisma siis kaasipedaal jääb kergeks ja käike hakkab vahetama alle 2500 poorde juures.sõites nii natuke aega läheb kaasipedaal uuestu raskeks ja käike vahetab jälle ilusti madalate põõrete juures. vahest on kaasipedal mitu päeva kerge ja pöörded ikka kõrged
on kellegil sellist jama olnd.
sai käidud silberautos aga sealt ei leitud midagi.
autoks 3,1 d grand 99a.
Sorry kui jutt sai segane.
Postitatud: P Nov 08, 2009 4:45 pm
Postitas Imre323
Mul 1999a grand olnud 2a juba. Ning P maha tõmmata on väga raske.Muidu toimub kõik ok:)
Postitatud: K Nov 18, 2009 3:06 pm
Postitas james4
Sain siis lõpuks ometi oma overdrive probleemile jälile. Ebayst ostsin
42re solenoid kit'ija lasin kõik 3 juppi ära vahetada ja kast hakkas korralikult tööle.