1. leht 3-st
Help!!!
Postitatud: P Juul 03, 2005 7:37 pm
Postitas Thea
Kuna lähin punkt, kuhu õõtsuva LR stiilist 'tormine meri' jõuda võiks, oleks Tartu, siis paluksin teavet sealsetest parandajatest...asi kiire!!
Mis juhtus...mõlemad tagumised amordid on otstest lahti(või midagi hullemat) ja vedrud pesadest väljas....
Tänan Thea
Postitatud: P Juul 03, 2005 8:19 pm
Postitas Stupiduser
Mis mõttes pesadest väljas?
Seibe ei anna peale panna? Või vedrusid väikse koormarihmaga pesade külge kinni tõmmata?
Käisid metsas lammutamas?

Postitatud: P Juul 03, 2005 8:25 pm
Postitas tarmo
Ametlik LR teenindus on (vist?) United Motors, kuigi mingeid muutusi seal oli kunagi, äkki enam ei ole siis... Landy teab seda paremini.
United Motors asub muidu Võru 242 (Võru tänava lõpus - BMW esindus ja Salome autokaubad).
Rohkem LR spetsiifilisi kohti ei tea. Muidu on positiivseid kogemusi Autoringi teenindusega (Tähe 135a, tähe tänava lõpus) ja selle vastas oleva Kasu Grupiga.
Ise viimasel ajal olen head kiiret teenindust saanud ühe erategija käest, aga ma ei tea kuidas tal aega on...
Veermikuvärke teeb veel vist ka ntx CarStop (turu tn).
Postitatud: P Juul 03, 2005 8:27 pm
Postitas Thea
Stupiduser kirjutas:Mis mõttes pesadest väljas?
Seibe ei anna peale panna? Või vedrusid väikse koormarihmaga pesade külge kinni tõmmata?
Käisid metsas lammutamas?

Tee kadus ära lihtsal...ennem veel nati oli

Nuu see tähendab, et vedrud on teinud kõrvalhüppe ja toetavad otse põhjale...ausõna mina auto all ei roomanud, mulle selgitati kätega vehkivalt

...ja seda et auto vajab ülesse tõstmist, et neid oma õigesse kohta tagasi saada...kuvaldaga

Postitatud: P Juul 03, 2005 8:30 pm
Postitas Thea
Tnx tarmo..selle esimese leidsin ka ise netist ...aga ausõna(tahtmata solvata) ma hoidun esindustest oma autodega ohutusse kaugusesse...liiga karmid ja kulukad kogemused..
Postitatud: P Juul 03, 2005 9:29 pm
Postitas Stupiduser
Võib-olla on ülemäära pikad amordid all? Kinnitusest lahti tulnud amort annaks ennast visuaalsel ja akustilisel moel (loe: on näha põhja all tolknemas ja koliseb kõvasti) märku!
Üles saab ju tungrauaga tõsta ja siis peaks vedrude paikaajamine väga kerge olema...
Või on LR-il mingid imevedrud all???
Postitatud: P Juul 03, 2005 10:33 pm
Postitas Thea
Stupiduser kirjutas:(loe: on näha põhja all tolknemas ja koliseb kõvasti) märku!
Üles saab ju tungrauaga tõsta ja siis peaks vedrude paikaajamine väga kerge olema...
Või on LR-il mingid imevedrud all???
Ei kolisenud miskit ega tolknend aga õõtsus hullusti ja tagumiste rataste koobas oli oluliselt kõrgemaks tõusnud....oki ma loodan, et see homne 48km asja hullemaks ei tee...No ei juletud tõstma hakata, puudus kogemus. Mina võin, hetkel aint, mobla teel Sinu nõuandeid Tallinnast talusse edastada...
Postitatud: P Juul 03, 2005 11:32 pm
Postitas Stupiduser
Koobas??? Püha jumal, Discol ongi mingid imevad imevedrud...
Maastur võiks ikka 17-võtme ja kuvalda abil remonditav olla...
Osta järgmisena Suzuki, selle remondiga saaksid küll telefonitoega ise hakkama.
Postitatud: P Juul 03, 2005 11:40 pm
Postitas Landy
Rahu, ainult rahu!
Olen lõpuks Pärnumaa metsadest tagasi ja levis.
Seega võid helistada ja täpslet rääkida, mis juhtus!
Suvaline meistrimees saab abi siin ära toodud tagumise vedrustuse manuali väljavõttest:
http://www.lahe.net/landy/varia/disco-suspension
P.S. LR esindaja on nüüd Vilojett.
Postitatud: E Juul 04, 2005 12:04 am
Postitas jr
Loodame, et järjekordse "seibituuninguga" tegu polnud millega odavalt tõstet juurde saada. Igal juhul hea et muu asi terveks jäi.
Postitatud: E Juul 04, 2005 12:08 am
Postitas Landy
Landy kirjutas:Rahu, ainult rahu!
Olen lõpuks Pärnimaa metsadest tagasi ja levis.
Seega võid helistada ja täpslet rääkida, mis juhtus!
Suvaline meistrimees saab abi siin ära toodud tagumise vedrustuse manuali väljavõttest:
http://www.lahe.net/landy/varia/disco-suspension
P.S. LR esindaja on nüüd Vilojett.
P.P.S. Äkki pääses see amort vabaks, mille logisemisele ma ostmise hetkel tähelepanu juhtisin ja mille eelmine omanik korda lubas teha?
Postitatud: E Juul 04, 2005 12:19 am
Postitas Stupiduser
Ähh, manualist paistab, et ainuke tõsiseltvõetav varjant on see, et amort või selle kinnitus (kas see on POLTIDEGA läbi raami?) lahti pääsenud!
Vedru ei tohiks nagu ratta ja koopaseina vahele mahtuda.
Polegi imev imevedrustus!
Moraal: ratas alt, amort paika (kui p..se pole läinud), suurem seib peale ja ongi kõik.
Kui amort on p..se läinud siis amort alt ära, vedru koormarihmaga ajutiselt fikseerida ja võib amordipoodi sõita.
Simpel!
Või näeb simpel välja vähemalt!

Postitatud: E Juul 04, 2005 7:49 am
Postitas daffid
[quote="Thea"][quote="Stupiduser"](loe: on näha põhja all tolknemas ja koliseb kõvasti) märku!
Üles saab ju tungrauaga tõsta ja siis peaks vedrude paikaajamine väga kerge olema...
Või on LR-il mingid imevedrud all???[/quote]
Ei kolisenud miskit ega tolknend aga õõtsus hullusti ja tagumiste rataste koobas oli oluliselt kõrgemaks tõusnud....oki ma loodan, et see homne 48km asja hullemaks ei tee...No ei juletud tõstma hakata, puudus kogemus. Mina võin, hetkel aint, mobla teel Sinu nõuandeid Tallinnast talusse edastada...[/quote]
H6mm... mina ei s6idaks sellises seisus autoga 48 kilomeetrit, vähemalt kiiremini kui 2 km/h kindlasti mitte.. kui vedru on pesast väljas siis tuleks see kohapeal ikka paika tõsta. muidu l6hud kindlasti midagi rohkemat ära..
daff
Postitatud: E Juul 04, 2005 9:58 am
Postitas tarmo
Landy kirjutas:P.S. LR esindaja on nüüd Vilojett.
Kuid näib, et ainult Tallinnas on nende esindus...
Postitatud: E Juul 04, 2005 11:19 am
Postitas Landy
Thealt saadud info alusle olid MÕLEMAD eelmise omaniku poolt enne müüki vahetatud maordid lahti tulnud ja see pärast ka vedrud pesadet väljas.
Samas on imetsma panev, et MÕLEMAD amordid seda korraga tegid
Juba üks lahtine amort hakkab hoitavalt põrgulärmi tegema.