1. leht 1-st

Patroli starter.

Postitatud: P Sept 06, 2009 9:35 pm
Postitas Mihkel89
Tegu 89 a. 160 patroliga ning probleem selles, et nii täis kui tühja akuga ei tule starter maha kui võti nö. 0 asendisse tagasi keerata, mis peaks auto seisma jätma. Milles probleem ?
Ette tänades, Mihkel.

Postitatud: P Sept 06, 2009 9:54 pm
Postitas zum
Kuidas siis tuleb? Ainult aku juhet maha võttes jääb seisma starter või?

Vaata igaks juhuks, ega tõmberelee pluss juhe (see peenike siis) oma isolatsiooni pole ära hõõrunud ja suurest plussklemmist koguaeg voolu peale ei saa. Kui ta saab kuidagi sinna vastu minna ma mõtlen. Omal on sellist juhust kunagi olnud, küll ühe teise autoga. Tükk aega võttis nuputamist enne kui lahti raalisin.

Lihtsalt mõte.

Edu,
zum

Postitatud: E Sept 07, 2009 5:56 pm
Postitas Mihkel89
Jah, maha tuleb ainult siis kui akul klemm maha võtta.

Postitatud: E Sept 07, 2009 7:07 pm
Postitas Ints
Ma ei ole küll selle vana patrulli elektri skeemiga väga kursis,aga minu loogika ütleb,et ilmselt peaks seal starteri ahelas veel üks pisike relee asuma (parandage,kui eksin).Juhul,kui see väike vaherelee on olema,siis mina otsiksin kõige pealt selle üles ja vaataks,kas selle relee eemaldamisel starter rahuneb maha või mitte...

Postitatud: E Sept 07, 2009 7:48 pm
Postitas Kodutu
Panustaks süüteluku tagusele kontaktplaadile, enda 160se bensiini patroli pealt leidsin 2 releed: suunatuled ja salongi vent.

Postitatud: E Sept 07, 2009 10:13 pm
Postitas Taavi2101
Kui diisel ,siis vasakul ees nurgas kapotiall peaks olema starteri relee
proovi sealt toide maha võtta